roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Goedemorgen allemaal!
    Wat is iedereen laat!
    Sasje wat fijn dat de baby geen koorts meer heeft. Maar nu blijft toch de vraag waar de koorts vandaan komt. Hopen dat het goed blijft gaan.
    Hier lekker uitgeslapen. Tenminste, Ben vanaf half 8 wel telkens wakker geweest, maar toch steeds weer ingedut.
    Aaliyah ligt nog op één oor! Het was gisteren nauurlijk ook wel erg laat voor haar!
    Hier heeft het net even geregend, maar zie nu toch dat het weer opklaart. Hoop weer op een mooie dag!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    helaas dames, te vroeg gejuigt.....baby heeft nu weer hoge koorts.......38.7 geloof ik dat ze net zei!!:( ze krijgt pas morgen de uitslag van de kweek die ze genomen hebben...dus geduld is schone zaak pfff

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @Sasje: wat vervelend zeg! De koorts is dus weer terug.
    Hopen dat ze snel een oorzaak vinden.

4. laurier

laurier Niet meer actief

@char; klinkt ook leuk jou dag!! Ach geeft toch niks, zo lang je maar geniet!! Je hoeft geen verantwoording aan ons af te leggen hoor ;)

@stampertje; hmmm lekker, ja hoor wij hadden snacks da's ook ongezond whahahaha.

@dolfijn; da's idd niet heel ongezond, zo lang je het maar lekker vondt! Ik kan me goed voorstellen dat het heel anders voor je is nu, neem je tijd en klets/lees mee wanneer je zin hebt!

@sasje; o nee :( Ik was blij te lezen dat de baby geen koort meer heeft maar helaas lees net dat de koorts weer terug is. Ik hoop dat ze snel de oorzaak weten en haar kindje snel beter wordt!

@hier; Ja ik heb gister enorm genoten!! Ben ook niet echt veel op zp geweest sorry dames, had dat ook echt ff beetje nodig. Bedankt voor de lieve reacties daarop dames!! Gelukkig is mijn ongi al wat minder geworden, lief dat je eraan dacht dolfijn :)
    Hier heeft het ook geregent, het is niet erg warm en heb dus ook een lange broek aan... Hoop dat het mooi weer wordt, zou vanmiddag wandelen met mijn zus en haar kleine.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ze krijgt morgen pas de uitslag van de kweek....bloed was verder goed! dus dat is afwachten.....

6. laurier

laurier Niet meer actief

Pffft spannend sasje, dat lijkt me echt vreselijk joh!!
    Hoe oud is haar kindje nu?

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
  8. laurier

laurier Niet meer actief

Da's echt heel erg jong...
    Ik hoop dat het snel beter gaat en ze meer weten!!

Jeetje wat is het rustig hier...
    Waar is iedereen joh...?

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik ben er weer. Kreeg onverwachts bezoek.
    Hier is het gestopt met zachtjes regenen!
    Het regent nu harder...
    En aaliyah is het binnen zitten nu al zat, heb ik weer. Hopen dat het vanmiddag droog is dan kunnen we tenminste naar buiten, want ik weet net hoe ik die meid de hele dag binnen moet vermaken nu ze eenmaal in haar hoofd heeft dat ze naar buiten wil.

Hoe gata het verder met jou Laurier. Lees wel dat de ongi minder is geworden, maar zijn je klachten nu ook afgenomen?
    Doe rustig aan meid.

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik krijg ineens geen meldingen meer dat jullie gepraat hebben hier nog steeds niks ja misselijk heel de ochtend en onwijze steken aan mijn linker zij.

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Krijg jij daar meldingen van???Hoe krijg je die dan?
    Lekker op de dagen dat er ontzettend gekletst wordt!!

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Bij meer opties als je een bericht typt dan helemaal onderaan kan je kiezen uit een aantal dingen geen noticicatie elke dag en wekelijks of een directe

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Nu je het zegt zie ik het. Helemaal nieuw voor mij. Is dat nou handig hier?? Zolang je maar niet bij elke reactie een mailtje krijgt, want dan raakt de mailbox wel erg overvol op sommige dagen.;)

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik krijg bij heel veel niet

15. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ The cat, zo te zien nog steeds geen ongi..... balen zeg!!!!!

@ hier... zou morgen mijn ei meoten hebben maar net wat pijn in mijn buik gehad aan de linkerkant (onderin)....
    we zullen zien, miss straks nog even een ovutest als ik uit het werk kom....

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    het is hier idd rustig maar veel zijn er op vakatie he!!
    ik heb oo kvakantie...maar nu lekker ff alles aan het schrobben was ook echt wel nodig zeg!!maar moet ik in fases doen hehehehe leuk groot huis!!! en daarbij moet ik alles iedere keer verplaatsen hehehe!

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje, wat ben jij fanatiek zeg! Is dit nou jouw ideale manier van vakantie vieren???
    Hier is schoonmaken zo doelloos. Als ik met de stofzuiger rond ben geweest dan komt Aaliyah net uit de zandbak zetten, eet een koekje en gooit daarna haar drinken omver en kan ik weer overnieuw beginnen. Hier kan ik dus aan de gang blijven. Nee mijn hobby was het wel, maar met Aaliyah is de lol er gauw af. Totaal geen er van mijn werk. Zelfs niet van ramen lappen!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja vriendlief is nog beunen..dus zit hier toch maar wat te kijken!!! en het moest echt een gebeuren dus is nu helemaal klaar:)
    moet alleen de badkamer nog een keertje goed poetsen maar dat komt nog wel...en daarbij is het ook niet weer om iets te gaan doen toch??ja mijn hondje probeert me overal met mee te helpen, das ook niet zo handig;)

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje wat balen zeg dat de koorts weer terug is ik hoop dat het snel beter gaat;)

hier is het wel droog maar er staat heelveel wind

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    het is hier wel rustig zeg:D

Deel Deze Pagina