NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk Dolfijn1982: moet vk nog bellen
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijnecho,10 aug vk Dolfijn1982: moet vk nog bellen
Ik ga ook zo naar mijn bedje.. en ff mijn man aandacht geven hahaha.. Weltruste meiden.. en ik hoop dat het duimen helpt en dat ik niet ongi wordt... Liefs
Ohh meiden julie weten niet wat jullie missen. Heb net ecen een chocolade muffin gegeten. Hij was nog ietsje warm binnenin! Zo lekker. Ja, ik wil jullie natuurlijk niet lekker maken, maar aangezien we alles met elkaar delen moest ik de overheerlijke smaak van de nog iets warme muffin natuurlijk ook met jullie delen. En dan die stukjes chocola, ik denk dat julie nu wel kunnen "proeven" hoe deze muffin mij heeft gesmaakt. Denk dat ik er nog maar één neem! @The Cat: ook al geeft iedereen jou adviezen, volgens mij ben je er zelf ook niet helemaal gerust op. Dus volg je gevoel en ga even langs bij de HA. Je betaald ten slotte ook genoeg premie om er gebruik van te maken. En nee, je komt niet voor niks. Je bent enorm overtijd en niet zwanger. Je kunt beter ven het zekere voor het onzekere nemen. En helemaal als ie bij jou in de straat zit, dan is het wel een hele kleine moeite. Hoe is het trouwens met jou Biancje?
Hey Char, Hier erg misselijk in de ochtenden maar niet overgeven..erg vervelend gevoel..en na het werk erg moe..hoop dat het na de 12 weken over is.. Klinkt lekker die muffin mmmm
Oh Biancje wat vervelend! Help het misschien om kleine porties te verdele over de heledag. Dus kleine maar meel maaltijden per dag. En eventueel je mannetje lief aankijken of hij 's ochtends een licht ontbijtje klaar wil maken voor je. Al is het maar ene kopje thee met een cracker. Misschien dat het iets help. Troost je, de meeste vrouwen hebben er alleen de eerste twaalf weken last van. En het is voor het goede doel. Maar daardoor niet minder vervelend! En ja, de muffin was écht heel erg lekker. Morgen misschien even een brood bakken of een boterkoek.
Dames, dames, dames toch.... De halve dag online geweest en niks te beleven, ga ik aan hetw erk en kom ik terug....... ineens mega veel bij te lezen pffffftttt 8 pagina's @dolfijn; dat is idd modern en ook wel fijn denk ik. Maar ook wel afwachten wanneer hun dan gaan bellen, leuk joh!! Rust je af en toe ook wat uit, je kunt wel moe worden van al dat duimen en hcg rond strooien @char; fijn dat dat een goede verloskundige is! Kun je dat niet aangeven dat je dezelfde weer wilt?? Whahaha ik zie jullie al helemaal lopen met die fiets helpmjes hahahahaha. Hmm lekker chocolade muffins @stampertje; voor jou is het ook spannend zeg, ik duim hard voor je!! Da's erg laat, balen!! Werkse morgen! Hou de details voor je ja, ik ben ongi en kan dus niet lief doen whahaha grapje!! @sasje; wel tof dat je cyclus wat korter is, ik duim hard voor je!! Vervelend die windjes!! @twinklestar; die shirts ken ik ook nog niet van de action, ik koop er altijd panty's Ook voor jou duim ik zeer hard!! @the cat: pffft jeetje wat balen zeg, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!! Je kunt idd beter gewoon bellen... KLEVKIN :O :O WOWWW SUPER GEFELICTEERD!!!!!!!!!!!! Ik zit alles rustig te lezen en ineens zie ik jou naam staan, wat leuk!!!!!! Mooi dat alles goed is!! Een fijne zwangerschap gewenst, geniet ervan!! In ronde 2 zwanger, gaaf joh!! @biancje; leuk dat jij ook ff aankomt Shit dat je steeds zo misselijk bent, maar wel een geluk dat je niet steeds over hoeft te geven... Ik hoop dat de misselijkheid snel voorbij is!! Spannend joh bijna je termijn echo leuk leuk leuk!! @hier; werk was wel chill, rustig aan gedaan aangezien client vakantie heeft Morgen ben ik lekker vrij, moet van 12:00 tm 18:00 thuis zijn om te wachten totdat Wehkamp hun pakket komt ophalen bah zeg!! Ik hoop dat ze vroeg in de middag komen dan kan ik nog even weg ofzo... Het is erg raar, mn buik voelt nog alsof hij niet in het velletje past ((kent iemand dit gevoel trouwens?)) Hoop dat het snel over is, voel me zo bol nu hihihii...... Ik hoop heel erg dat ik niemand ben vergeten, zo ja dan spijt het me maar het was ook heel erg veel wat ik bij moest lezen en waat ik allemaal op moest reageren.... Slaap lekker allemaal en tot morgen!!
Goeie morgen dames, wat een gekletst weer hihihih jullie blijven lekker doorkletsen Als eerste even aan Klevkin: Wat super meis!! Gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed was.. Geniet van je zwangerschap meis! @Char; nog genoten van je muffins lees ik.. hahah fijn dat je nieuwe wilt maken als ik weer wat dichter in de buurt ben Je hoort wel wanneer we die kant op komen! @Stampertje; het begint nu wel heel spannend te worden!!! Ik ben nogsteeds heel hard aan het duimen!! @Sasje; ook voor jou duim ik heel erg hard meis! Ik hoop zo dat het raak mag zijn voor jullie deze ronde!! @the Cat; wacht niet te lang af meis, ben bang dat je spijt krijgt als je straks misschien heel simpel dit op kunt lossen en je daar zolang mee hebt gewacht.. Dus even over je afgrijzen over die HA heen zetten en gewoon heen gaan: Succes meis! @Twinklestar; ook bij jou wordt het nu toch wel spannend! Ik blijf echt super duimen!! @Biancje; fijn weer wat te lezen van je, maar balen dat je je zo beroerd voelt.. Ik hoop met je mee dat het alleen de eerste 12wk zijn haha vind ik zelf nl ook lang genoeg voor beroerd zijn @Laurier; fijn dat je werkdag gewoon lekker chill was, en vandaag wachten op pakketje van Wehkamp (wat heb je besteld?) Jouw buik voelt al sinds het ongi worden zo aan hé? Ik herken het gevoel wel, nu dan.. want darmen zijn aan het opzetten en dat voel ik wel.. maar tja, bij jou ligt het anders.. dus als het aanhoudt zou ik het toch eens na vragen bij de HA.. Gewoon voor de zekerheid! Succes meissie! En ja, misschien wordt ik moe van het duimen en hcg strooien, maar ik heb het graag voor jullie over en wil dat jullie allemaal snel volgen!! @Hier; in mijn mams huis, niet echt super geslapen (ander bed) en zusje viel het gister al op dat ik minimaal rook dus die loopt al weer te vissen Wel moeilijk nu niets te vertellen hoor! Van het weekend gaan we het de kinderen vertellen.. dan zijn ze allemaal thuis.. Ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren! Verder voel ik me redelijk, wat opgezette darmen die ik af en toe echt wel voel.. Misselijkheid lijkt wat minder.. alleen wat maagzuur.. Dus is te doen! Fijne dag allemaal! Ik ga vandaag even op het strand wandelen met manlief en jongste.. xx
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk Dolfijn1982: moet vk nog bellen Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed! Heb Klevkin ook even in de lijst roze gezet, vind toch wel dat ze er nog bij hoort!
@Dolfijn: wat klinkt dat heerlijk, wndelen op het strand. Er is niks lekkerder dan uitwaaien! En de kinderen vertellen: hoe zullen ze reageren??? Spannend hoor! En Laurier: Dat gevoel dat je niet mer in je velletje past, herken ik wel. Ik heb het alleen vaak in mijn benen door het vocht. Ben je wel al naar de wc geweest voor een grote boodschap? @hier: wij zijn wakker, manlief is naar het werk. Ga zo even een brood bakken met Aaliyah. Samen kneden!
goedemorgen dames, @laurier nee dat gevoel ken ik niet??? of ja toen ik ontsteking had aan maag had ik wel af en toe dat ik op ploffen stond bedoel je dat??? @ biancje balen meid dat je je niet lekker voelt!! hopelijk alleen de 12 wkn!!!! en je weet waar je het voor doet! @dolfijn hahaha grappig!! jammer dat je je zusje je zo goed kent he!! spannend van het weekend vertellen! ben benieuwd!! @ char whahaha onze bakker onder ons @hier nog steeds last van mijn buik..lijkt op ongi worden pijn..maar ja dat zou wel erg vroeg zijn!