Goede morgen! @dolfijn; haha succes met je zusje die zo loopt te vissen!! Ben benieuwd hoe de kinderen reageren ja... Nee ik heb het al vanaf mn vorige eisprong ongeveer... Die eerste week had ik ook echt steken richting mijn zij dus dat waren echt mijn darmen denk ik. Maar het is nu al minder als vorige week, grote boodschap doen gaat goed dus denk niet dat het dat is char maar goed ik zal het idd even in de gaten houden, blijft het aanhouden dan ga ik even naar de HA @sasje; heb nog nooit mijn maag ontstoken gehad dus ik weet weer niet hoe dat voelt Dat ongi worden zou wel heel erg vroeg zijn ja... Hoop dat het niet zo is. @char; veel plezier met broodje bakken enne zijn de muffins al op???
Ik heb een vriendin van mij die bijna 20 weken zwanger is een buikband gestuurd. Ze weet niet dat het van mij komt, als het goed is wordt het vandaag bezorgd bij haar!
@Laurier: nee hoor de muffins zijn nog niet op. Heb je zin in één??? Moet je 'm wel komen halen, hihi! Waar zit dat rare gevoel bij je buik dan? Onderin? Wel lief van je van die buikband! @Sasje: doe je een beetje rustig aan! Voor een ongi is het inderdaad nog een beetje vroeg. @ hier; tot op heden nog helemaal nergens last van gehad. Alleen wat moe maar dat was afgelopen week en kwam zeker van het drukke weekend daarvoor. Het brood staat voor de laatste keer te rijzen. Kan zometeen de oven in. Dan hebben we om 12 uur lekker vers brood!!! Heb ondertussen nog even een schoolbord/magneetbord in elkaar gezet. Dus Aaliyah is euk aan het kleuren op het bord en rent tussendoor steeds naar buiten om te kijken of het buurmeisje er is. Hopen dat de wolken vanmiddag nog even wegtrekken en de zon goed door kan breken. Dan wordt het nog lekkerder!
die is leuk laurier, ben benieuwd wat je vriendin ervan vindt! ja is zeker nog te vroeg om ongi te worden!! misschien wel innesteling of voelt dat weer anders????
Dat gevoel zit tussen mijn schaamstreek en navel in.. Waar moet ik hem weg komen halen?? Ik heb zelf ook nog muffinmix Jummie!! Hmm heerlijk hoor char, vers brood!! Ik hoop voor jullie dat het daar mooi weer is vanmiddag! Ik weet zeker dat mijn vriendin hem super vindt Ik weet niet hoe dat voelt sasje dus dat kan ik je helaas niet zeggen.... Heb net een dikke wandeling met de hond gemaakt, vanmiddag komt hij er slecht af aangezien ik op Wehkamp moet wachten gaat hij dan alleen een rondje op het grasveld hier voor het huis...
@ dolfijn lekker wandelen op het strand vind ik ook heerlijk en bedankt voor het duimen @ laurier wat een mooie buikband had gisteren even gekeken op buikband.com en mijn oog was er ook al op gevallen @ sasje gisteren had je daar ook al last van toch voor je ongi is het te vroeg @ char wat klinkt het heerlijk die muffin @ biancje ik hoop dat je je straks wat beter voelt maar lief dat je ons toch even op de hoogte houd
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk Dolfijn1982: moet vk nog bellen Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed!
Ik hou niet zo van Swarovski maar zij is er helemaal gek van en tsja ze krijgen een meisje vandaag lekker rose waar ze overigs ook gek van je hahahaha Dus de perfecte buikband!! Ik heb voor mezelf ook al een aantal leuke gezien, maar mag van mezelf pas 1 bestellen als ik zwanger ben
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk Dolfijn1982: moet vk nog bellen Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed! Hmm sasje da's wel raar en vreemd dat je daar al een paar dagen last van hebt.... Ik duim heel hard voor innesteling!!!!
eigenlijk met een cyclus van 34 dagen zou ik vandaag mijn ei hebben maar denk dat ik hem al heb gehad maar gisteren en vandaag echt last van ongi gevoel dus zou het kunnen dat ik toch vandaag mijn ei pas heb
Nee klopt twinklestar het is erg moeilijk om het te laten, maar dat heb ik met heel veel dingen. Zoals nu ook weer, krijg een Kruidvat krantje binnen en staat er een leuke muziekmobiel en boxspiraal in...... Pffffft moeilijk hoor!!!
Had net het vreten van de hond in de keuken laten vallen (carnibest vlees) Dus gelijk maar ff weer stofgezogen en de dweil erdoor. Ik krijg nu visite, tot straks!! Dan kan ik daarna ff de kamers, gans + wc doen....
tja twinklestar eigenlijk lijkt het me vreemd, want ik heb precies hetzelfde en ik heb met ovu testen gewerkt,...en deze kunnen toch niet 2 keer posi testen of wel????
hey meiden! Ook ik heb nu sinds gister last van mijn onderbuik, soort ongigevoel... zou vandaag mijn ei moeten hebben, dus hoop dat dat het is.... al die kwaaltjes. pffffffffffffff