ja maar het kan ook zijn dat is gisteren dus mijn ei gehad heb, omdat ik er al sinds gisteravond last van heb. zijn net buikkrampen.... zondag wel geklust, helaas gister niet (man was laat thuis) en vanavond voor de zekerheid ook maar Manlief is lekker lasagne aan het maken, ruikt heerlijk!!!!!
@ sasje volgens mij kunnen ze niet twee keer positief testen nee het is zo vaag nog steeds last hier hoe is het bij jou @ mom succes met klussen en vooral veel plezier
Hey meiden.... Nou ik begin nu btje hoop te krijgen dat het misschien wel raak is..!! Vandaag nog absoluut geen gevoel van ongi... wel wat vreemde buik af en toe en nog wat steekjes.. Goed ik zal mijn kwaaltjes ff op een rijtje zetten: *Sinds donderdag af en toe ongi gevoel en dan verdwijnt het weer.. *Eet erg veel tussen de middag... :s.. *Dan weer dingen die ik normaal heerlijk vind die me niet smaken (chocolade)... *Vanmiddag wat ligt in mijn hoofd.. *Ongi blijft uit en ook nog niet het idee dat ik het zal worden.. Nu wat minder frisse gedeelte...hahah *NOrmaal kon ik altijd makkelijk naar de wc.. nu wat moeite... * Het lijkt allemaal wat vochtiger (sorry!!) beneden... Welke kwaaltjes heb ik niet: * geen zere borsten, * niet misselijk (wel ff geweest weekje na ei) Wat denken jullie.??/ Ga morgenochtend testen maar vind het nu toch wel spannend... hahaha Liefs Sorry hoe gaat het met iedereen?? Ik las dat char de muffins lekker had opgegeten... mmmm
@stampertje ik heb eigenlijk wel een beetje vergelijkbare klachten!!! idd geen zere borsten...nou hopelijk betekent dit in ieder geval ons 3en wel iets goeds hahaha!! @twinklestar ja blijf er last van houden..komt wel met vlagen...
IK hoop het ook zo meiden. hahaha. Owjah ik wordt ook constant optijd wakker omdat ik moet plassen...!! Vannacht om 4 uur...!! Owh Sasje.. ik hoop ook echt dat we gewoon allemaal zwanger zijn.. .. Dank je Bibi.. Je zal het wel horen morgen.. ..
Nou ik ben al aan het duimen voor je sasje... maar ook al is het bij mij nega.. dan niet de hoop opgeven hoor!! Ik loop echt wel 100x naar de wc..bang dat ik alsnog ongi geworden ben, :S.. Toch jammer dat we tot morgenochtend moeten wachten, ;p...
Dat klinkt erg spannend bij jou stampertje!! Succes morgen met testen, ik duim hard dat je 2 streepjes te zien krijgt!!!! Hier net bijna ruzie met vriendlief omdat hij het raar vindt dat we 120 euro extra over hebben :S Echt te idioot gewoon....!! Af en toe snap ik niks van die kerel hoor........?!?!
Thanks Laurier... voor het duimen... MANNEN!!!hahahah... toch alleen maar beter als je geld over hebt...waarom maakte jullie dan bijna ruzie..??
Ja echt vreselijk, ik zei ook al is toch mooi dat we naast al die vele uitgaven van afgelopen maand we dat nog extra overhouden om te sparen.... We kregen er bijna ruzie om omdat hij het raar vondt aangezien we alles toch uit hadden gereken hoeveel we uit zouden geven aan vaste lasten, boodschappen, sparen enz... En hij er maar op door bleef gaan. Toen heb ik ook gezegt: nu moet je ophouden hoor wees juist blij dat we dat nog extra kunnen sparen zeg!! Nouja dat was ie dan ook wel zij hij whahahaha hoezo stom!!!
Af en toe kan je echt discussies hebben om de stomste dingen... Dat je echt denkt waar gaat het over!!! Maar gelukkig is het niet over gegaan in een echte ruzie...
@ stampertje spannend ik duim mee @ sasje hier ook nog steeds last snap er niks van @ laurier groot gelijk extra sparen is nooit weg en lekker toch dat er over bleef maar mannen af en toe
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk Dolfijn1982: moet vk nog bellen Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed!
@ stampertje ik heb ook al die klachten die jij op noemt alleen nog onwijze buikpijn en in de ochtend kots misselijk. Ik was vandaag met vriendlief zijn id kaart halen (na 4 maanden is deze klaar) dus gezellig een dagje naar Den Haag.