The cat..maar heb je nog een testje gedaan of wacht je het nu maar af??/ En dat is idd erg lang wachten... 4mnd!!!
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk Dolfijn1982: moet vk nog bellen Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed!
Idd Twinkelstar.... Ben echt aan het wachten tot ik ongi wordt... maar ik weet het gewoon echt niet... als je de kwaaltjes op een rijtje zet.... Maar goed dat was bij Laurier ook en die werd gewoon ongi.. dus!!
Sorry sorry meiden. Ik ben er weer. Ben ik een dag vrij en dan nog de hele dag druk!!!! Je wilt niet weten waarmee. @Laurier: voor een muffin moet je naar het noord-oosten komen. In emmeloord om precies te zijn. Donderdag ben ik weer vrij, dus als je zin hebt... Bak ik een brood! @Stampertje:: Lees ik hier goed nieuws, misschien??!?! Klinkt hartstikke goed die kwaaltjes. Ik zou je er haast zere borsten en ochtendmisselijkheid bij willen wensen. Ik duim weer heel erg hard!! @The Cat, dat ambtelijke molens niet heel erg hard draaien wist ik al, maar was het bij jullie bij de gemeente windstil ofzo??? 4 maanden is wel bizar lang. @Dolfijn: hoe is jouw dag verlopen? Lekker uitgewaaid?
Ja ga testen met k2v5!! Ben echt zoo benieuwd...!! Ik blijf maar naar de wc gaan om te kijken of ik niet ongi geworden ben... maar ik hoop zo dat het uitblijft en we morgen met een posi test in handen staan... Zou wel super snel zijn natuurlijk... Maar het blijft nu best lang uit The cat... niet eerder naar ha of nog testje doen?? Ik zou best zenuwachtig worden zo... niet om je bang te maken ofzo... maar ik zou me hier niet echt prettig bij voelen..
@ oke char fijn dat je er bij bent het was wel erg rustig hier @ stampertje ik blijf duimen ze maken weer overuren @ cat ik hoop dat je gauw iets weet dit is ook niks
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk Dolfijn1982: moet vk nog bellen Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed!
@ char wat heb je trouwens een mooie webpagina wat een mooie babykamer had je dochter ben zelf helemaal weg van winnie de pooh