Ik zal er straks een foto van plaatsen als hij klaar is wacht nu tot het kapsel koud is en dan vullen
Zo, hebben weer gegeten.. het is gewoon patat met sla geworden.. Had echt geen trek maar moest eten van manlief.. Nu misselijk Beetje vreemd dagje vandaag.. kan niet echt op gang komen en ben hangerig.. Nu maar hopen dat ik niet weer die vermoeidheid van vorige cyclus krijg want daar ben ik toch wel beetje klaar mee!
Hier dan het taartje hij is gevult met verse aardbeien slagroom (door de slagroom gedaan) en een laag slagroom. Zal als hij aangesneden is een foto plaatsen.
OOh dat ziet er echt heel mooi uit zeg! Wat knap gedaan! Ik lust geen taart helaas, maar ik denk dat veel mensen m erg lekker vinden!
Wow The cat, dat ziet er echt super mooi en smakelijk uit!!! Daar wil ik idd ook wel een stukje van De vaatwasser is hier, vriendlief is hem gelijk aan het aansluiten jippie!!! De reis was super gezellig, nog over zwanger en baby's gehad Whahaha Char sorry dat ik je verkeerd beschreef, ben wel benieuwd nu hoor Ik reageer later wel weer op iedereen, nu niet echt tijd 8) Straks weer ff naar mn ouders toe, ff wat heen brengen Liefs!
@laurier: Stuur me even je hyves adres dan voeg ik je toe. Zie je gelijk hoe ik er wel uit zie. Ben in elk geval niet blond. En ik verf mijn haar hooguit 1 x per twee jaar. Sasje had het goed met de haarkleur, jij met de lengte. Ben ook erg benieuwd hoe jullie eruit zien!
@the Cat: wauw zeg!!! Jij kan echt hele mooie taarten maken. Als ze net zo lekker smaken als dat ze eruit zien.... MMM Moet ik het morgen doen met een stuk gebak van de Hema. Niet dat dat niet lekker is, maar mooi is anders zo'n appelkruimelvlaai
Hey meiden ff kort berichtje... Ga zo naar de bios.. maar The cat.. jouw taart ziet er echt lekker uit.. mmm Liefs
ziet er goed uit Cat! ben benieuwd of ze ook zo lekker smaken hahah dat zal vast wel.. maar wel machtig denk ik met chocolade en slagroom.. hahaha een echt calorie bommetje
Heb trouwens met Sasje even mee gekeken naar de woonplaatsen om straks te gaan meeten.. maar dat wordt wel een reis voor de meesten hahah we bezetten heel nederland
Stampertje veel plezier bij de bios!! Wij gaan de vaatwasser er neerzetten Pbtjes voor hyves, hoe dat???? Liefs
Leuk hoor, ben ik door iemand toe gevoegd op hyves, weet ik niet wie het is. Misschien is het handig als we onze naam van zp er even bij vermelden. Voel me zo dom nu dat ik moet vragen wie het is heb toch maar even een berichtje gestuurd via Hyves
@Dolfijn: is het voor sommige niet mogelijk om met elkaar mee te rijden. Wij tweeën kunnen bijvoorbeeld wel carpoolen. We wonen maar een klein stukje bij elkaar vandaan. Misschien zijn er nog meer die we op kunnen pikken halverwege. Wel jammer dat je geen fotó op je hyves hebt van jezelf. Nu weet ik nog niet hoe je eruit ziet.