roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Char: nee ik gign laatst met een vriendin die winkel binnen, waar zij iets wilde kopen en toen zag ik die kamer.... ja en nu kreeg ik die folder via de mail.............
    maar ja, zul je inderdaad altijd zien!

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    char wat lief ik wil wel wat van die punten hebben zag dat ze leuke winnie de pooh dingen hebben dus graag maar als je ze zelf wil houden mag het ook

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik zal even kijken of ik de punten hier nog heb liggen. Heb laatst zelf het potje, wc-verkleiner en opstapkrukje besteld (van winnie the Pooh) en ik weet niet meer of ik de rest weg heb gemikt of toch nog bewaard heb. Ander heb ik binnekort vast wel een nieuwe lading zegels! Weet wel dat de verzendkosten iets van 4,95 zijn, dus best wel veel! Eventueel als je nog iemand weet, bestel dan samen!

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    is goed char en anders houd het op heeft geen haast:D

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Heb er op dit moment 17, maar bij een doos billedoekjes zitten er weer 20 ofzo, dus ik heb er binnenkort weer meer! Gebruik ook de alle andere flesjes enzo van zwitsal, maar dat is zo'n gedoe om de zegeltjes daar van af te peuteren!

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Heb je genoeg aan 17 of wil je er meer? Pb me anders even je adres dan stuur ik ze op!

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat zal best

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wat vervelend Mom, dat nou net die kamer nu een stuk goedkoper is. Is dat kamertje niet ook te koop bij winkels als Babydump ofzo. Soms zijn die iets voordeliger. Kun je 'm tegen die tijd alsnog kopen!

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    char wil je ze zelf niet hebben dan?

10. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ char: nee daar niet helaas, ach miss is ie er tegen die tijd nog wel en anders is er vast wel een ander kamertje..........

11. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    meiden ik ga afsluiten!
    Truste alvast en tot morgen!!

liefs

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    mom weltrusten voor straks en veel plezier

13. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    NOD

14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus!
    03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus!
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)
    21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar)

Eisprong:

21 juli: Char
    25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan:))
    27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986
    31 juli: sasje24
    7 aug: Laurier

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk
    Dolfijn1982: moet vk nog bellen ;)
    Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD

14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus!
    03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus!
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)
    21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar)

Eisprong:

21 juli: Char
    25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan:))
    27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986
    31 juli: sasje24
    7 aug: Laurier

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
    Dolfijn1982: moet vk nog bellen ;)
    Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed!

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    biancje je was me voor

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden ik ga ook slapen! Welterusten allemaal en slaap lekker.
    Morgen moet ik werken dus ik ben er 's avonds pas weer.

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik hou het ook voor gezien tot morgen allemaal en weltrusten voor straks

xx twinklestar

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames,

Ik ben er weer op tijd bij :(:x:(:x:(
    Ben echt pissig op me broertje!!! Hij komt om kwart over vier met een boel herrie thuis :x, gaat uitgebreid staan douchen :x met ook weer een boel herrie :x Denk je dat ie rustig in bed ligt en dat je weer kan slapen... Gaat ie bruut over z'n nek :x Met een boel herrie opruimen :x en tja, toen waren wij dus wakker :x:x:x

Grrrrrrrrrr!!!! Ben echt pissed!! Helemaal klaar mee!!
    Manlief ook en die weet niet of ie komende nacht hier nog wil slapen (slaapt altijd beroerd in ander bed, en dit erbij lijkt druppel..)
    Dus misschien vanavond al richting huis.. maar goed, dat bekijken we later wel. Nu eerst maar eens moe zien te worden en hopen dat ik zo nog even kan slapen anders ben ik straks helemaal chaggie ;)

@Stampertje; heel veel succes met testen! Hoop voor je op twee mooie streepjes! Vergeet alleen niet dat het ook nog ontpillen kan zijn hé meis?! Ik duim voor je!!
    @Twinklestar; Klinkt idd als je ei, gebruik em goed :p
    @Sasje; hmm.. dit klinkt wel erg herkenbaar ;) Weet je nog dat ik een paar dagen na mijn ei ook ineens signalen kreeg van "nog een ei"?? Dat manlief en ik toen nog maar keer extra hebben geklust voor de zekerheid?? Toch is de eerste keer mijn ei geweest en moet het tweede gevoel omstreeks innestelling zijn geweest :D Ik hoop het voor je meis!!
    @Char; Heerlijk dagje gehad, en lekker uitgewaait op het strand :) Wordt daar altijd zo blij en ontspannen van! hihihi moet wel lachen dat je het zo druk hebt gehad met Koffiedrinken :$ hihihihihi
    @Laurier; Balen dat het weer zo heftig was tussen jou en vriendlief.. Hoop dat jullie allebei nog wat afgekoelt waren en het nog uit hebben kunnen praten voordat je ging slapen :( Bah meis, vervelend! KNUF
    @Mom; Hahah herken het wel hoor, al wat leuks zien maar het nog niet mogen kopen.. Heb het nu helemaal! Maar we wachten er toch echt nog wel even mee.. Hoop dat je nog even geduld kan opbrengen en dat het snel wel "mag" ;)
    @theCat; begrijp dat je klaar bent met dat testen etc, en denk toch dat het goed is naar de HA te gaan.. Dit schiet echt niet op meis :( Balen zeg! KNUF

Volgens mij heb ik iedereen weer gehad, sorry als het niet zo is (t is nog vroeg :p)
    @Hier; heb dus een lekkere dag gehad: eerst naar het strand, toen even daar door het dorp, daarna lekker gegeten en gezamelijk de WII gebruikt (bowlen:)) erg leuk en ontspannen allemaal!
    Hebben op het strand wat foto's gemaakt en ik ben bang dat als mijn darmen zo opgezet blijven, dat ik het niet lang geheim kan houden.. hahah Ik ben 14,5 kg afgevallen tot vorige wk, en het lijkt er nu in 1x weer aan te zitten op me buik ;) Dus hopelijk neemt het nog weer wat af!
    Zo, weer heel verhaal van mij zo 's morgens vroeg :) Maar moest het even allemaal kwijt..
    Ga zo nog even proberen te slapen, want dit ga ik niet volhouden vandaag.. Trusten! xx

19. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen dames, hoe gaat het met jullie?
    Het is hier vreselijk slecht weer, maar goed nieuws: de schutting is af!!!!!!!!! :D jippie!!!

@stampertje; en en en....??? Ik duim heeeeeel hard voor rose!!

@char; werkse vandaag!!

@dolfijn; Pffft jeetje nou da´s fijn zeg!! Die had een goed feestje gehad of niet? Da's wel jammer dat jullie waarschijnlijk dan eerder naar huis gaan maar snap ook dat dit ook niet helemaal erg fijn is.. Mooi dat het wandelen leuk was en je daar ontspannen en blij van bent geworden! Hahaha Wii bowlen doen wij ook wel eens als we bij mijn ouders zijn, kun je erg veel lol om hebben :D Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen!!
    Ja we hebben afgesproken niet te gaan slapen als we boos zijn gelukkig :) Dus dat was goed gekomen.

Ja Char ik was gister echt even goed boos dat klopt... Ik vindt 1000 euro aan vaste lasten ook wel de moeite waard om even goed overzicht over te hebben. En waarschijnlijk klopt er dus iets niet met 1 auto verzekering dus is maar goed ook dat we ernaar gaan kijken.
    Maar hij ff met de hond uit en ik druk schoonmaken heeft geholpen, we hebben de afspraak gemaakt dat hij me het vanavond even uitlegt aangezien het gister alweer half 11 was dat we naar bed gingen..

Ik baalde gister wel, heb 3 keer moeten dweilen gggrrrrr :(
    Ik poets de poten van de hond wel als we naar binnen gaan maar vriendlief denkt daar nooit zo erg aan... En tsja dan zijn vieze schoenen nog een keer.. En toen was ik zelf zo stom geweest om er met mijn schoenen op te komen....... Al met al heb ik niet veel schoonmaak werk gedaan gister maar ben er wel lang zoet mee geweest hahaha.

Pfft weet niet wie het was (sorry) maar ik kan mezelf ook zo gek maken met al die baby spulletjes die ik zie... Da's idd soms wel zelfpijniging hihi. Ik krijg ook van de babydump mail met aanbiedingen enzo waar ik me voor mijn zus voor aangemeld heb aangezien ik dan iets gratis kreeg en dat aan haar heb gegeven voor haar kleine, maar vaak verwijder ik hem snel weer! :$

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wauw wat een getyp weer dames!! ben ik ook eens een avondje niet aanwezig!!

@laurier balen van jullie ruzie!!!! lees dat het wel weer goed is!! ook nog ff geklust??? zo maken wij het meestal goed haha ;)

@char lekker toch zon koffie drink dag!! :)

@ dolfijn balen meid hopelijk gaan jullie nog niet meteen naar huis!!! kunnen jullie alvast wennen aan het idee dat als er dadelijk een kleintje komt jullie ook niet meer zolang kunnen slapen ;)

@ stampertje en en en ????
    @twinklestar hoe voel jij je nu?? gisteren had ik enorme buikpijn.....ook toch nog maar een ovu test gedaan en het is toch echt niet mijn ei hoor!! alhoewel de test blijft wel heel licht of is dit normaal voor ovu testen??? gisteren wel nog even geklust en zag er eerst tegen op omdat ik zon buikpijn had! maar viel gelukkig mee ;) en nu vanmorgen al stuk minder last van mijn buik gelukkig!

Deel Deze Pagina