Hoi sasje, ja we blijven bezig bijtjes met dat getyp. Hoe was jou avond gister? Nee helaas niet geklust, ik verloor gister nog bloed dus helaas... Maar volgens mij is de ongi vanaf vandaag weer ten einde, over 10 dagen alweer mn ei
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk Dolfijn1982: moet vk nog bellen Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed!
Ik ben erg geweest haha heb een baby badje voor mijzelf besteld, ik was gister bezig aan een woezel en pip taart en mijn vriend vond ze zo leuk en ging googlen dus hij zag de babykamer dingen en nu wilt hij dus dat als thema en aangezien de badjes uit de collectie gaan maar besteld erg he (kan hem altijd nog verkopen toch)
ja daarom en nijntje enzo vind ik niks wilde eerst oceaan thema doen maar dat vind ik leuker als het een knul is die al 2 is zoiets
Ja dat is ook zo! Wij willen gewoon een effen babykamer en dan met 1 of 2 kleur(en) accessoires (hemeltje, muursticker, aankleedkussen). Kleur licht eraan of het een jongen of meisje wordt!
oke ja dat is ieder zijn keuze. Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor Stampertje.... en en en en en en en????????????
@ dolfijn dat is geen goed wakker worden zeg als je al een slechte slaper bent in een ander bed dan wil je al helemaal niet zo gewekt worden nou meid ik hoop dat jullie nog een beetje bij hebben geslapen @ laurier gelukkig is het weer goed maar je had gelijk meid ik wil ook graag een overzicht houden van wat er in komt en uit gaat @ sasje hier is de buikpijn wel wat minder heb nog wel een beetje last van mijn onderbuik dus voor de zekerheid gisteren toch nog maar even geklust en ovutest hebben meestal een licht streepje dat komt omdat de meeste dames al lh in de urine hebben alleen is het dan een kleine hoeveelheid dus geen zorgen meid @ en stampertje ???????
Is stampertje nog steeds niet online geweest....?? Ze houdt ons wel in spanning hahaha Wij zeggen nu: we willen het geslacht niet weten maar misschien als ik zwanger ben dat het anders is. Maar we hebben afgesproken dat als 1 van ons het wel wil weten en de ander niet dat we het nog als verassing laten Ja twinklestar het is toch juist slim om daar overzicht op te hebben... Nouja vriendlief doet t om van t gezeur ((mannen?!)) af te zijn. Maar hij is dan ook weer zo dat als het fout zou gaan met de auto verzekering bijvoorbeeld dat t niet zijn schuld en probleem is maar die van de verzekering Ja erg krom, ga er verder niet op in geen zin in hoor... pfft Hmm bah ik moet vanmiddag werk, helemaal geen zin!! Heb net ff de laatste 2 afleveringen van babyboom op internet gezien, jeetje mina wat veel verschillende mensen en wat maken sommige (te) veel mee joh!! Vondt t wel leuk om dat te zien maar zou daar echt nooit aan mee willen doen zeg...!!
Bah zoals jullie kunnen zien aan mijn banner is dit de 5e dag al van mijn ongi, zo lang ben ik nog nooit van mijn leven ongi geweest joh..... Ook erg raar, net een dikke rare klodder ((sorry voor de details)) en voor de rest echt heeeeeeel helder rood... Ik zie nu ook net dat als ik de volgende keer wel ongi wordt dat het dan heel fijn in de week is dat we op vakantie zijn
Hey meiden, Eindelijk berichtje van mij.. sorry voor het lange wachten.. Maar helaas geen 2 streepjes.... Dus nu maar hopen dat ik snel ongi wordt en op naar de 2de ronde .. Wel jammer maar had het eigenlijk al btje verwacht en ging daar maar vannuit zodat het alleen maar mee kon vallen.. In ieder geval bedankt voor het duimen meiden.. sorry ff geen tijd om naar iedereen terug te typen.. ga ff met manlief boodschappen doen en wat aan de tuin misschien nog ff naar gamma.. ze hebben mooie binnendeuren in de aanbieding.. Liefs
Heel erg jammer stampertje! Ik hoop ook dat je dan snel ongi mag worden en dat het in ronde 2 raak mag zijn voor jullie!! Fijne dag vandaag!
wat jammer stampertje ik hoop dat je ongi dan snel komt heel veel succes in de volgende ronde en een fijne dag vandaag @ the cat die pil heb ik ook heel lang geslikt en werd na 42 dagen ongi hoe is het nu bij jou
Lekker met je hondje gewandeld twinklestar?? Balen The cat dat je misselijk bent en last van je borsten hebt... Ik moet nu naar het werk gaan. Tot vanavond dames! Liefs
@ stampertje: Jammer zeg! hopen dat het maar snel wel raak mag zijn. @ the cat: die pil had ik ook. Ik was op dag 28 ongesteld. Hoop dat ik nu ook zo'n mooie cyclus heb. afwachten maar
@stampertje nee he ik had goede hoop voor jou maar ook voor twinklestar en mij!!! pff net mijn zus en vriend opgehaald op vliegveld...moest bijna huilen met wachten nog nooit gehad..slaat toch ook helemaal nergens op pff hoezo hormonen hahahahahaahah!! @ the cat ik heb ook altijd microgynon geslikt wel 30 he???