roze kletskoppen!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik ook hoor

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD

14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus!
    03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus!
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)
    21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar)

Eisprong:

21 juli: Char
    25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan:))
    27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986
    31 juli: sasje24
    7 aug: Laurier

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk
    Dolfijn1982: moet vk nog bellen ;)
    Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    elvis die is goed maar het werd ellie:D:D:D

4. laurier

laurier Niet meer actief

Fijne avond nog stampertje en tot morgen!!

Ja twinklestar die was grappig, ze zeuren toch over de namen dus noem haar maar Elvis dan whahahahahaa

Ja het lijkt mij ook dat je de naam hebt voordat je gaat bevallen.....

Ik moet deel 2 en deel 3 daarvan nog kijken dus mijn lol is nog niet op.

Als vriendlief geen storingen meer krijgt is hij om half 11 thuis, zal zo ff zijn brood smeren..

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat schiet al op ik hoop dat hij geen storing heeft en smeerse met het brood:D

6. laurier

laurier Niet meer actief

Brood is alweer klaar, nee hoop ook dat hij niks meer krijgt!!
    Ik ga ff aflevering 2 kijken van 60 baby's per uur ;) :D

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    veel plezier met kijken laurier:D

8. laurier

laurier Niet meer actief

Nou ik zit aflevering 2 te kijken maar zit met verbazing naar dat meisje van 20 te kijken jeetje wat erg zeg..........

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    die heb ik niet gezien dus weet het niet

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    cat maak je wel weer even een foto van je taart ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien:D

11. laurier

laurier Niet meer actief

Je kunt de afleveringen terug zien op sbs6.nl ;)
    Ik ga nu afsluiten, mn ventje is thuis :D
    Tot morgen allemaal!!
    Liefs

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    tuurlijk maak ik die hij komt ook op hyves maar dan zondag pas anders ziet zij hem al

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    slaaplekker laurier tot morgen ;)

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat snap ik anders is het niet leuk;)

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    NOD

14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus!
    03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus!
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)
    21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar)

Eisprong:

21 juli: Char
    25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan:))
    27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986
    31 juli: sasje24
    7 aug: Laurier

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk
    Dolfijn1982: moet vk nog bellen ;)
    Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed!

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ga mijn doggie's nog even een keer laten plassen die willen nog even naar buiten dan lekker nog even tv kijken en dan naar bed

allemaal een fijne avond en tot morgen

weltrusten allemaal;)

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    14 blz leeswerk! Julie straffen me ook elke keer weer na een dag hard (hmmhmmm) werken! Zit ik daarna al mijn huiswerk te doen bij zp!
    @Dolfijn: Wat vervelend van je broertje!! Die strandwandeling heeft je hoop ik wel even goed gedaan! Lekker uitwaaien. Houdt rekening met je lijf! Die is druk bezig met alle voorbereidingen voor een mooi thuis voor je kindje. Het is allemaal in aanmaak! En dan al die hormonen nog, doe kalm aan. Neem vaker rust en laat wat meer over aan je man, die wil graag voor je zorgen dus laat hem dat ook doen. Je lichaam moet wennen aan al die veranderingen en dat gaat het beste als jij je rustig houdt. Dus op tijd naar bed en gezond eten en drinken. En vergeet je foliumzuur niet door te slikken. De vitaminepillen van VSM (puur mama) zijn erg handig, daar zitten alle vitamines en zo in, ook foliumzuur!
    @The cat: nu al een babybadje in huis! Jeetje, jij bent vroeg!! Ach in sommige plaatsen is het normaal dat de meiden, voor ze uit huis gaan en gaan trouwen de hele uitset en babyspullen compleet hebben, dus schaam je niet!;)

@Laurier: 5 dagen ongi vind jij lang??!? Ik ben het altijd 7 dagen en toen ik het mirena-spiraaltje kreeg 6 maanden:$ (nee, dit is geen typfout)! Heb ‘m er toen ook maar uit laten halen, anti-conceptie is fijn, maar zo wist ik wel heel erg zeker dat ik niet zwanger kon worden. En dat na de bevalling waar ik ook al 12 weken van heb gevloeid! Wel rot dat het dan net op vakantie is de volgende keer. Zet maandverband en tampons maar vast op je inpaklijstje!

@Stampertje: Wat vervelend dat je geen goed nieuws hebt! En ik was nog wel de hele dag offline! Helpt dus ook niet. Ook op het werk weinig gedaan omdat ik moest duimen! Ik duim maar gewoon verder voor je volgende ronde. Nieuwe lammellen, foto, foto, foto!!! Ben jij van griekse komaf? Die gooien toch ook met het servies?

@Sasje: wat vervelend die hormonen, waar is je zus heen geweest?

@hier: hele dag op het werk geweest, en ja daar is alles mee gezegd. We krijgen volgende week de kabel binnen voor onze grooooote order, dus ik kon nu helemaal niks doen. Heb dus maar een bos gladiolen geplukt op het land voor mijn moeder en luiers gekocht voor Aaliyah, en veel heel veel geduimd voor Stampertje! Het was wel fijn dat ik toch nog iets nuttigs kon doen, ook al heeft het niet geholpen.
    Daarna even de stad in geweest. Nieuwe t-shirts gekocht voor manlief en een blouse en kleren voor Aaliyah (ze heeft namelijk niet zo veel kleding;):D;)). Thuis vlug gegeten en toen naar mijn ouders om Aaliyah op te halen. Die had daar gegeten. Eenmaal thuis ging manlief achter de computer en moest ik wachten en wachten en nog langer wachten voor ik eindelijk mijn huiswerk kon gaan doen, dus hier ben ik dan eidenlijk en de helft is al naar bed. Heb ik weer.
    Verder vanochtend echt een opgeblazen gevoel in mijn buik (nee, ik maak geen reclame voor die drankjes enzo). Dacht even dat ik aan de diaree was (Sorry:)), maar dat was het niet. Wel zo'n winderigheid gevoel, alleen er komt maar niks. Heb ook echt een bolle buik. Geen idee wat dat dan weer is!
    Verder geen nieuws vanuit hier. Morgen vrij, dus bij mooi weer maar even de markt over met Aaliyah voor een verse stroopwafel. Is ze gek op!

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen dames...
    @Char.. sorry voor het vele geklets, hihihi..
    Ik moet vandaag weer werken dus ben benieuwd hoeveel ik moet terug lezen vanavond... Nog bedankt voor het duimen!!!

Ff kort berichtje van mij...
    Hier nog steeds geen ongi... en maar van alles proberen om het op te wekken.:D.. al een tampon er in gedaan, helpt niet... gisteravond nog maar even gekluste, helpt ook niet.. !!!

Noujah als ik van het weekend nog niet ongi ben maar weer even een test doen :s..

Cat al getest??

Ik ga werken...
    Werkse allemaal of een fijne dag...
    Liefs
    Foto komt denk ik vanavond wel :D

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames!

Ook ik moest even flink doorlezen ;) haha die kletskoppen klopt absoluut!
    Lag er gister op tijd in, was gesloopt na die heerlijke nacht van gister.. Maar gelukkig vannacht heerlijk kunnen slapen :) Broertje heeft zich gedeist gehouden :p

@Stampertje; balen dat je ongi niet wil komen, hoop voor je dat je snel duidelijkheid mag hebben over je cyclus.. Dit lijkt me ook niets :( KNUF meis en werkze!
    @Char; Drukke dag gehad op je werk dus gister :p Ach, kan toch geen kwaad? Vervelend van je darmen.. Je NOD komt dichtbij.. zou het er iets mee te maken kunnen hebben?? Ik duim in elk geval voor je!
    @TheCat; ben benieuwd naar je taart :) maar moet nog even geduld hebben begreep ik.. en heb je nog getest vandaag? of laat je dat nog even zitten?? Succes meis!
    @Rest; Dank je wel voor alle lieve reacties.. was echt beetje bang dat ik te veel kletstte over het zwanger zijn.. Jullie zijn LIEF!

@Hier; lekker geslapen dus, nu even flaptoppen, dan even hier de boel opruimen, even bij me mams langs (en het haar vertellen!!!! :D) en daarna lekker richting eigen huis en eigen bedje.. pff.. dat lijkt me wel weer lekker hoor! Hebben heerlijke dagen gehad, maar toch blijft thuis gewoon mijn plekkie :)

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    @stampertje: wat vervelnd dat je ongi niet komen wil. Hoop dat je het vandaag wordt dan kun je daarna vlug aan de volgende ronde beginnen!
    @Dolfijn: te veel kletsen over je zwangerschap is wat mij betreft geen probleem. Ik ben juist heel erg benieuwd hoe het met je gaat? Wel fijn dat je vanacht beter hebt geslapen dan gisteren!
    Ga je alleen naar je moeder? Of gaat je man mee?
    @Hier, net even naar de wc geweest en dat heeft ietsje geholpen voor mijn buik. Vandaag weer een lekker dagje thuis met Aaliyah. Straks maar even naar de markt (als het droog blijft hier!)

Deel Deze Pagina