roze kletskoppen!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jul 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ga samen met manlief.. Ben echt heel benieuwd of ze al iets vermoed had :D

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Ohh, houdt je ons op de hoogte over har reactie! Vertellen jullie het gewoon of aan de hand van een kaart met gedicht of iets dergelijks? Spannend hoor! Wordt je moeder voor het eerst oma?

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mijn schoonzus en broer zijn zwanger van hun 3e kindje.. dus nee, niet voor het eerst oma.
    Wel voor het eerst van eigen dochter, en dat schijnt toch weer anders te zijn :D
    Ik hou jullie zeker op de hoogte en ik wil het gaan vertellen door knuffel met tekst: Lieve oma, wil je op mijn knuffeltje passen tot ik er ben? (ps. ik ben nog maar klein, dus hou je het nog wel even geheim?!) :D:D SPANNEND!!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Wat een leuke manier!!! Ik heb toen een kaartje gegeven aan beide ouders met een tekst als : hoera, kleinkind op komst! De rst van de familie hebben we het gewoon verteld! Nu bij een tweede wil ik een orginelere manier bedenken. Mijn schoonouders hebben al 5 kleinkinderen, allemaal meiden. Mijn ouders zijn toen voor de eerste keer opa en oma geworden.
    Ben benieuwd hoe je moeder zal reageren!

5. laurier

laurier Niet meer actief

@char; snap best dat jij het raar vindt dat ik 5 dagen lang vindt maar als mijn max 3 dagen was dan kijk je wel raar op dat het ineens 5 dagen is.... Ja maandverband en tampons gaan sowieso mee op vakantie, hoop natuurlijk dat ik niet ongi wordt! Balen dat je last van je darmen hebt, ik snap niet echt wat van jou banner maar zie op jou lijst dat jou NOD ook niet ver meer weg is... Ik begin alvast weer met duimen :) Ik hoop dat jullie beter weer voor op de markt hebben als het vele regen wat we hier hebben...

@stampertje; werkse vandaag!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@dolfijn; fijn dat je goed hebt kunnen slapen! Mooi dat de dagen leuk waren, maar het is idd fijn om dat gewoon home sweet home te zijn ;) Heel veel plezier met je moeder het goede nieuws vertellen!!
    Wat een leuk manier joh om het haar te vertellen!!!

@hier; nou echt een waardeloze nacht gehad, heb de halve nacht gehuilt geloof ik..... Ineens kwam alles van de afgelopen maanden er allemaal uit...:( Onze kater dood, onze poes weggelopen, heel veel geld aan de schutting kwijt, gedonder en gezeur voor 5 maand lang over de schutting, 5 maand lang met je buren leven omdat alles open was, hond in de pubertijd ((vaak is dat een uitdaging, maar soms ook ff te veel hoor vooral nu aangezien mijn been erg dik en pijnlijk is nu)), gezeur van vriendlief zijn werk enz enz enz....

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Nou heb getest weer negaitief ben dus naar de dokter gelopen en ja hoor wat ik al dacht hij zei wat denk je dan dat je gelijk ongi of zwanger ben kom maar terug over een paar maanden of wanneer je posi test

7. laurier

laurier Niet meer actief

Noujaaaa zeg, vindt dat een beetje een aparte reactie :(
    Als jij het niet vertrouwd en even onderzocht wil worden moet dat toch kunnen.....

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen dames,

wat een gekletst zeg..weet al niet meer precies wat ik allemaal gelezen heb zeg..

@dolfijn natuurljik mag jij hier over het zwanger zijn praten. ik vind dat alleen maar leuk!!! en hopelijk mogen wij allemaal daar graag bij aansluiten zodat we naar een ander topic kunnen haha!! ben ook erg benieuwd hoe je moeder gaat reageren!! en wanneeer ga je het je zusje dan vertellen?? leuke manier trouwens om te vertellen!!

@laurier oh meid toch!!! dikke knuffel van mij aan jou!!!

@the cat nou wat is dat nou weer voor reactie....:( mijn huisarts was toen heel vriendelijk zeg!!!!!

@stampertje ik hoop dat je snel ongi mag worden!!

@hier gisteren nog over moeten geven kreeg toch opeens weer buikpijn!! nu blijft die ook gevoelig, en voor mijn idee is die ook weer dikker lijkt beetje opgezet pff...nou dat betekent dat char, twinklestar en ik precies dezelfde klachten hebben!!! spannend dames;)

@char mijn zus is 2 wkn naar de dominicaanse republiek geweest!

9. laurier

laurier Niet meer actief

Ah bah sasje toch :(
    Het is erg spannend voor jullie 3en!!
    Ik duim voor jullie allemaal even hard :)

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Laurier: ben je een beetje opgelucht nu alles eruit is. Zo niet, klets hier lekker van je af en anders stuur je maar even een PB. Ik begrijp heel goed dat je het de afgelopen tijd het zwaar hebt gehad. Wat vervelend meid! Vanuit hier een hele dikke knuffel!

@the Cat: wat een ehhhh, aparte?, reactie van je huisarts. Het is toch logisch dat je niet gelijkt zwanger bent, wie lukt dat nou de eerste ronde gelijk, maar als je menstruatie maar uitblijft dan is dat toch ook niet goed! Niet erg respectvol van hem voor jouw situatie!

@Sasje: ik heb helemaal niet het idee dat ik zwanger ben. We hebben ook niet zo heel erg veel geklust deze maand, en ik betwijfel helemaal of wel wel op het juiste moment hebben geklust. Ook voel ik me niet zwanger en heb geen kwaaltjes op de buik na. Wel duim ik heel hard voor jou en Twinkelstar!!!

Even tussendoor: Houdt het vandaag nog op met regenen??? We willen naar buiten!!!Ben ook een dagje vrij...

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @char nou wie weet!!! gaan we trouwens ook allemaal pas woensdag morgen testen??

regen??? hier regent het nog niet....

12. laurier

laurier Niet meer actief

Nou nee dank je char, heb zelfs het idee dat ik gewoon teveel zeur hier..... Da's voor jullie ook geen hol aan..

Ja ik hoop ook dat t snel ophoudt met regenen, moet zo ff met de hond uit namelijk..
    Vanmiddag helaas weer werken.

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Laurier, Hoe kun je dat nou zeggen:$:$:(:$!!! Heeft iemand jou gezegd dat je zeurt? Niet, nou dan! We zijn er toch voor elkaar om elkaar te steunen. En dat geldt toch niet alleen voor het zwanger worden! We vertellen elkaar goed nieuws en soms ook slecht nieuws. En ik vind dat jij een hoop goede redenen hebt om even met jezelf in de knoop te zitten. Ook dan ben ik er voor je om te steunen en niet alleen als je leuk nieuws hebt! Zo, laat dat even even duidelijk zijn;) n als je hier niet alles wilt vertellen Pb me dan. Het juist goed om even je hart te luchten.

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Sasje, het is hier nu even opgehouden met regenen, maar zonet heeft het hier echt even gehoosd! Ik weet nog niet of ik wel ga testen of gewoon mijn menstruatie afwacht, Heb gewoon niet het idee dat het raak is.

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Hmm er is even its mislukt met mijn banner. Snap er ook weer niets van!

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Snap het dus nog steeds niet! Nog eens proberen!

17. laurier

laurier Niet meer actief

Nee dat heeft niemand gezegd nee, maar zo voelt het voor mij wel...
    Vriendlief gister eerst weer van ja je zeurt en zijkt steeds maar door en ben daar gewoon zat van het is steeds hetzelfde....
    Maar ja al zijn gezeur van de afgelopen 4 jaar over zijn werk komt me ook de neus uit, ik kan niet alleen maar gezeur erover aannemen en dan vervolgens nog zijn chef aardig en leuk vinden, daar moet ik dan af en toe ook eens over zijken ja!!!
    En als ik daarover zeur dan zegt hij: ja da's nou eenmaal mijn werk. Ja dat weet ik dat het zijn werk is maar dan mag hij er ook niet over zijken.....
    Daarna was hij wel lief, ging me knuffelen, liet me huilen en wreef over mijn rug enzo maar toch...
    Vriendin belde gister, ze is bij haar vriend weg... Daar weer een dik uur een riem onder de hart gestoken.
    Ik vindt t sprima en doe het allemaal met liefde, maar mijn emmer is ook een keer vol...
    En heb gewoon deze maand geen zin om te berekenen wanneer mijn ei is, wat de beste klusdagen dan zijn enz enz... Ik wil graag zwanger worden jazeker, maar kan er gewoon even niet de puf voor opbrengen...
    En dan op mn werk, allees maar geklaag van de moeder en van de vrouw... Als ik vrij ben, bellen ze me nog elke dag op over vanalles en nogwat. Mijn msn sta ik nooit meer online, dan spreken ze me daar zelfs ook aan over werk dingen.....
    Mijn moeder is begin dit jaar gevallen, was niks ernstigs zei de dokter. Maar nu zit ze nog steeds ziek thuis en zie ook gewoon dat ze niet meer dezelfde is, ze heeft veel pijn en vergeet veel.... Da's ook moeilijk om te zien..
    Mijn oma is 2 jaar geleden van de fiets gevallen, ze is daardoor zo ver achteruit gegaan.... Ze wordt dement en al, da's ook hard als je dat allemaal onder je eigen ogen ziet gebeuren..
    Ben gewoon echt alles even zat...

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Nou ehh laat maar!

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Laurier eht geeft niet dat je je af en toe zo rot voelt en juist dan moet je het hier melden. ik wil graag naar je luisteren en misschin helpt dat wel. Helemaal als je vriend eerst roept dat je zeurt. Ik vind van niet. Het zit je gewoon even niet mee. Lucht hier je hart, dan hoef je dat allemaal niet meer alleen te dragen.

Over menstrutie-net. ik heb de kalender ingevuld en nog zie je niks op mijn banner. Als ik vanavond zin heb kijk er wel naar. nu geen zin in! Laat het maar even zo. Het lijstje klopt wel (denk ik)

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Het is eindelijk droog hier. Ga even gauw naar de markt. Eten voor vanavond scoren! Tot straks

Share This Page