whahahaw at een geklets! @laurier maar het zit je echt niet mee he meid!!! @dolfijn tja hoe reageerde moeder???? @twinklestar ik blijf ook last houden van mijn buik....en met vlagen beetje misselijk..gevoel van overgeven hebben dus ja we zullen zien hahaha! drink nu in ieder geval ff geen alcohol! alleen zaterdag want dan hebben we groot feest!!!
wat rustig hier ga straks even op visite bij mijn vriendin ze gaat morgen op vakantie dus zou nog even langs komen tot vanavond meiden xx twinklestar
Hallo dames, Allemaal bedankt voor de felicitaties! Sorry dat ik zo laat pas weer terug reageer, maar ben erg veel moe en zit niet veel meer achter de computer. @char, ja het blijft enorm bijzonder, ook al is het dan de tweede het was wel heel fijn om de baby te zien! Iedereen een heel fijn weekend gewenst alvast, en ik kom binnen kort wel weer eens om het hoekje kijken!! Veel liefs klev
Hoi, ben weer thuis. Ja ik werk wel eens op de naaimachine van mijn moeder, maar die heeft echt een te luxe met wel tig verschillende steken. Ik wil een wat simpelere versie Ik bedoel dat ik niet weet of ik het echt leuk vindt om steeds mee bezig te zijn, wil wel graag kleren enzo leren maken maarja moet t ook kunnen he..... Maar de naaimachines waren al uitverkocht bij de Lidl, ik kijk nu ff op internet.... Twinklestar was het leuk in de stad? Nog wat leuks gekocht?? En veel plezie rbij je vriendin! Fijn dat het goed gaat Klevkin, geniet er lekker van en doe rustig aan!! Jullie ook een goed weekend!! Hoe reageerde je moeder dolfijn?? Ik ga even koken. Liefs
Hallootjes... @Allereerst Laurier.. een super dikke KNUFFEL voor jou!!! @Sasje en Twinkelstar... spannend meiden, ik hoop het zo voor jullie en natuurlijk ook voor Char..DUIMDUIMDUIM HCGHCGHCG.. hahhaha.. @The cat... nou daar heb je ook echt een dokter voor om te doen alsof jij gek bent.. sorry hoor vindt het echt belachelijk dat ie zo reageerde.. ! @Sasje wat voor groot feest heb je dan van het weekend?? @hier..voel me niet helemaal lekker vandaag.. niet helemaal ziek maar gewoon zo'n gevoel over je heen dat je denkt het liefst duik ik lekker mijn bedje in of liggen op de bank voor de tv... gewoon niet super dus.. Ook mijn ongi blijft nog steeds uit... misschien dat dat er ook mee te maken heeft... Had geloof ik de 27ste ongi moeten worden dan zou ik een cyclus van 28 dagen hebben... nu zit ik dus op dag 30! Noujah ik ga nog maar ff eten maken... Liefs
Hello lady's, Hier ben ik weer even, ben weer thuis beland en lekker op me eigen bank Mams was heel druk aan het praten terwijl ze het tasje met knuffel openmaakte, zag de knuffel: Wat een schatje! hahah en toen het kaartje wat er aan zat: oh.. wauw dat jullie het aandurven.. Geweldig! Allebei dikke kus en knuffel gekregen en nog even over gekletst.. Was fijn om deze reactie te horen Even helemaal happy Vanmiddag ook de VK gebeld: 31 augustus heb ik intake, mag een paar dagen daarvoor voor termijn echo.. daarvoor moet ik nog even afspraak maken Nu begint het wel heel echt te worden! Ik ga even de rest bijlezen hoor.. hahah had ik al gedaan, maar niets onthouden..
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk Dolfijn1982: 31 aug intake VK, afspraak termijn echo nog maken Klevkin: eerste echo gehad.. alles goed!
Sasje, Twinklestar en Char: ik duim hard voor jullie!! Ik hoop echt zo dat iemand me snel gaat volgen (en natuurlijk het liefste allemaal!!) Laurier: dikke knuf, het blijft beetje stuntelen geloof ik.. Balen meis.. Char: wat voor broerkje gekocht? wel tenminste voor niets weg geweest Stampertje: hoop nogsteeds dat je snel duidelijkheid mag hebben in je cyclus.. Dit is ook niets.. Knuf Sasje; hou je zaterdag wel enigsinds rekening met evt zwangerschap? of helemaal niet? Lijkt me best lastig.. had het zelf met de sauna, en ondanks heerlijk genieten toch wel rekening mee gehouden.. Succes met je keuze, maar in elk geval lekker van genieten!
hey meiden!!! pffffffffff wat had ik weer veel bij te lezen zeg! vanaf gister middag niet online geweest...... onze computer was vastgelopen en nu zijn we alles kwijt!!:x vandaag al de hele dag een beetje duizelig en door de duizelingen licht misselijk....
Wat een super leuke manier om te vertellen Dolfijn.... Nu kan je er in ieder geval ook lekker met je moeder over kletsen... @Mom...Onee!! wat baaleh!!! En ook belangrijke dingen kwijt??? Spannend Mom ook jij ben aan het aftellen tot NOD...!! @hier... nu goed gegeten en voel me een stuk beter .. Gelukkig...
nou uhm er stonden best wat foto's op van onze vakanties, de katten toen ze nog klein waren en ons huis in aanbouw. Maarja, niets aan te doen. Ja indd spannend, al heb ik niet het idee hoor dat een evt test positief zou zijn.... we zullen het wel zien.....
Owh wat baaleh meid... Toch zonde al die foto's... Maarjah als het weg is kan je er idd helaas niks meer aandoen.. xx
@Mom: wat erg van de foto's!! Kun je de computer niet naar een echte computerkenner brangen, misschien dat die nog iets van de harde schijf kan redden. (ik heb geen verstand van computers dus misschien is dat ook wel on,ogelijk ofzo!) En anders hopen dat de leukste nog online terug te halen zijn bij bijv. Hyves of familie. @Dolfijn: Voor Aaliyah een gewone simpele spijkerbroek, maar dan wel met leuk stiksel en een bloem op haar kontzak. Heb met Aaliyah altijd problemen met broeken en rokjes. Ze is heel slank, dus ik moet broeken hebben die ook een slank model hebben en verstelbaar zijn met tailleband. Sommige broeken zijn wel verstelbaar, maar bij haar moet ik 'm zo erg insnoeren dat het een pofbroek wordt. Echt heel lastig dus. Kan gelukkig vaak wel slagen bij de Wibra. Smal en goedkoop!! Nu is er overal uitverkoop, dus dan is het ook leuk shoppen. Wat fijn dat je moeder zo lief reageerde. Had je anders verwacht trouwens? En spannend hoor, voor het eerst naar de verloskundige. @stampertje: hoop dat die ongi snel komt. Dit is ook niks zo. @Hier: Vanmiddag heeft Aaliyah samen met het buurmeisje een prachtige tekening geverfd. Was erg leuk met die twee samen. Net even naar een oud-collega geweest. Zij gaan op vakantie en wij passen op hun katten. Dus even tekst en uitleg gehad. Nu lekker op de bank hangen.
@ Char: ja dat gaan we ook even bekijken of iemand nog iets van de harde schijf kan afhalen. Ja gelukkig heb ik zelf ook het eea aan foto's op hyves staan... hebben we toch nog iets!
Hey meiden, Sorry maar ik stop er alweer mee.. Zo douchen.. en te bed.. Morgen nog dagje werken en dan weer weekend >. Liefs..
Ik ga zo ook naar bed. Morgen allebij nog één dagje werken en dan weer samen weekend. Manlief moet namelijk vaak ook in het weekend werken in de winkel. Dus vrijdagavond de koopavond en zaterdag. Dus vaak is ons weekend heel erg kort. Dit weekend niet. Morgen is hij om 18.00 uur vrij!
Mom dat is echt balen dat je veel foto's kwijt bent Ik hoop dat het nog terug te halen is... Dolfijn wat lief van je moeder!!! Char wat fijn dat jullie een weekendje samen vrij hebben! Werkse morgen. Stampertje slaap lekker en werkse morgen!! @sasje; hoe gaat het nu met je buik en misselijkheid? Hmm da's moeilijk ja zaterdag groot feest, wel verstandig dat je geen alcohol drinkt! Nou met vriendlief naar de bankzaken gekeken, aan het eind was hij ook wel blij dat we even hadden gekeken.... We moeten er even achteraan of onze beide auto's wel verzekerd zijn, lijkt erop dat 1 niet (goed) verzekerd is namelijk.. We hebben weer een heel fijn bedrag kunnen sparen, ik hoop dat we dat elke maand vol houden Nou de naaimachines waren dus allemaal al weg helaas Maar heb er nu een voor hetzelfde bedrag via internet besteld en ook nog een mooiere en luxer ook Maar ja helaas kan het tot 2 weken duren voordat ik hem heb... Nou kan ik mooi even patroontjes zoeken en wil zaterdag even naar de markt stofjes halen. Heb al tegen vriendlief gezegt dat als ik hem heb ik eerst wat oude shirts van hem pak om te oefenen hahahaha Vriendlief is nu met de hond uit en daarna lekker op bed. Ik zet de wekker uit, morgen is uitslaapdagje voor mij Heb mijn vervolgplan voor het werk ook af pfft best nog wel wat werk maarja.. We zouden met vrienden van ons naar het Dolfinarium eind augustus, helaas ze zijn uit elkaar gegaan We vonden het beide jammer, toen zei ik: nou dan gaan we toch leuk met zn 2tjes als we er graag heen willen....! Onze hond verblijft die dag bij mijn ouders ((dat had ik al geregelt)) , dus dan maken we er samen een leuke dag van! Slaap lekker allemaal en tot morgen!! Liefs
@ laurier het was gezellig bij mijn vriendin heerlijk zitten kletsen en toen was het alweer tien uur maar dat geeft niet leuk dat je een naaimachine hebt besteld als hij binnen komt veel plezier ermee @ dolfijn wat goed dat je moeder het erg leuk vond @ mom balen van jullie computer en voor jou is het aftellen begonnen spannend @ char wat fijn dat je man ook lekker weekend heeft is ook wel een keer lekker geniet ervan allemaal een hele fijne avond en slaaplekker voor straks tot morgen