14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk Dolfijn1982: 31 aug intake VK, afspraak termijn echo nog maken Klevkin: 21-2-2011, eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
hey, ja medicijnen hebben wel beetje geholpen..met vlagen nog beetje misselijk! oh de baby was weer lief !!! ik wil ook!!!!! @stampertje spannend morgen nog een keertje testen..misschien nu wel 2 streepjes! @dolfijn knuffel voor jou!!! ik weet niet mee wie wat nog vroeg/vertelde! sorry daarvoor!
hi meiden! pffffffff eindelijk weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb vanavond weer last van mijn buik. Gevoel alsof ik ongi moet worden (niet te hopen) en misselijk. en als ik gewoon zit lijkt het alsof mijn buik heel vol zit. kan dit mt het ontpillen te maken hebben?????
als het deze ronde nog niet raak is dan ga via dit programma aan de slag.. SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP) Korte versie: * 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.) * Koop 10 ovulatietesten * Begin met de ovu-testen op dag 10 * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook. * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer. * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen. * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent) Volgens de statistieken is ongeveer 40% van de vrouwen met dit plan na de eerste poging zwanger geraakt na een miskraam gehad te hebben. Dit is ongeveer 2 x zoveel als vrouwen die dit plan niet hebben gevolgd. Hierbij wordt er wel van uit gegaan dat de vrouwen die een miskraam hebben gehad eerst een cyclus en een daarop volgende ongi hebben afgewacht na de miskraam. Dit omdat een eerste cyclus na een miskraam vaak zonder eisprong blijft. __________________
The cat dat is ook wel erg ernstig ja.....!! Ongelooflijk vindt ik dat zeg...! Gaat het alweer wat beter sasje? Zo jeetje wat een stappenplan ja.... Mom geniet van je weekend! Vriendlief kijtk TopGear en ik speel spelletje op de pc Erg gezellig whahahaha
ben nog even lekker de stad in geweest en nog een leuke tuniek gekocht toen even gewandeld met de hondjes en nu nog even hier spieken
14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk Dolfijn1982: 31 aug intake VK, afspraak termijn echo nog maken Klevkin: 21-2-2011, eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
Pffff.. kom alleen even snel brieven.. Reageer morgen weer op iedereen.. Nogal heftige dag gehad: - Buurmeisje trouwde - Buurman is vanavond overleden - Beste vrienden bevallen van een dochter: Emma Dus hoofd even behoorlijk vol, en lichaam kan er ook niet zoveel mee.. Straks proberen te slapen.. Dit kost echt bakken energie! Tot morgen dames! Slaap lekker xx
wat een gemengde gevoelens vandaag doe rustig aan dolfijn ik hoop dat je een beetje kan slapen straks een knuffie van mij
Da's leuk twinklestar, gezellig dat je ff hier komt spieken Pfft jeetje dolfijn wat een drukke dag. Gefeliciteerd met je vriendin en buurmeisje en gecondoleerd met je buurman, jeetje da's raar om zo in 1 zin te doen Rust lekker wat uit!
ik ga afsluiten en straks lekker naar bed heb een beetje hoofdpijn en ben erg moe was vanmorgen al heel vroeg uit bed slaaplekker allemaal en tot morgen
Ik ben ook weer terug uit de stad. Met (schoon)mams nog even bij ons een bakkie gedaan en haar toen weer naar huis gebracht. Was wel even gezellig zo, moeder/dochter. De braderie was weer geen moer aan. Elk jaar dezelfde suffe kraampjes. Kleding (zoals op de markt), mobiele telefoonkraampjes, en meer van dat soort spul. Niet echt een braderie dus, met oude ambachten ofzo. Viel zoals gewoonlijk weer enorm tegen. @Sasje: mag ik vragen waarom jullie het vis de Smep-methode willen gaan proberen. Wordt het dan niet een beetje te "verplicht" als je begrijpt wat ik bedoel. Bedoel het niet rot hoor! @Twinkelstar: nee joh, ik vatte het niet verkeerd op hoor! Ha er misschen even een achter moeten zetten. Tja, het is nu gewoon rustiger, de ene helft op vakantie en de andere helft aan het werk. T'is wel saai zo! @Dolfijn: jeetje wat een rare dag had jij. En wat een tegengestelde gebeurtenissen. Gefeliciteerd met de geboorte en gecondoleerd met het overlijden van je buurman. Al die verschillende emoties en dan nog je hormonen, het helpt ook niet echt zo. Ik hoop dat je de drukke dag even van je af kan zetten en lekker kan slapen vanacht. @the Cat: wie doet nou zoiets, stiekem stoppen met de pil. Wat een gemene streek en ook zeker niet verstandig. Wel raar hoor! @Mom: ontpillen kan eenhoop teweeg brengen voor je lichaam. Dus ook dit kan er zeker mee te maken hebben. Hé meiden, waar ik alleen erg nieuwschierig naar ben is hoe jullie je man/vriend hebben leren kennen en hoe de vonk is over geslagen. Ben gewoon benieuwd!