Ik heb van mezelf aziatisch haar. Heel steil, niks pakt erop (verf, permanent, krullers etc) heel dik en zwaar. Waardeloos dus. Lang haar was een ramp, zo steil dat een staart zelfs uitgleed. Een vlecht of opsteken ging niet. En na het douchen bleef het een paar uur nat. Dus ik moest altijd 's ochtends douchen want deed ik het 's avonds dan moest ik met nat haar naar bed. En kort, tja voor ik het weet is het al te lang (3/4 weken na de kapper) en zakt mijn haar de hele tijd in. Wat ik er 's ochtends ook in heb gesmeerd. Dus daarom nu maar heel kort, in de hoop dat dit beter blijft zitten. en niet zo snel te zwaar wordt. Zijn jullie buiten de kozijnen aan het verven? En waarom moesten ze helemaal kaal? Wij hebben het alleen op hoeven schuren en hup de nieuwe verf erover heen. De oude zag er nog heel netjes uit, dus dat scheelde. Wat een werk heb je er dan van zeg. Je had er wel goed weer voor, niet te warm.
Hey char, ben benieuwd watvoor kapsel je nu hebt! Da's vervelend dat je er anders niks mee kunt! Ik ga 1 keer in het jaar naar de kapper op permanent erin te zetten, zo blijft mijn bosje haar mooi vol hahaha Heb van mezelf heel dun en futloos haar. Ja een geluk dat jullie verf en nog goed op zat, hier is het een ramp... Die mensen voor ons hebben het nooit onderhouden dus echt vreselijk!! Vandaar dus ff met de verf fohn erop er ff schoon krabben, het is veel werk maar je ziet t cerschil echt heel erg!!! Ik zal ff foto's van voor en na maken Ja het was er goed weer voor, jammer dat t af en toe regende...
Hopen dat het morgen droog is. Even een tip van mijn kant, niet dat ik een ster ben in verven, maar bij enorme hitte kun je beter echt niet verven, de verf gaat dan krimpen en je krijgt een geribbelde structuur, wat er echt heel moeilijk uit te schuren is. Vooral bij de randen bij het glas! En bij regen krijg je deukjes in de verf, ook niet erg mooi, dus kijk goed naar de weerberichten. Wij hebben de buitenboel geverfd met het merk Koopmans. Hele fijne verf, maar hij droogde heel langzaam. Dus bij ons is zowel door hitte als door regen de verf al een keer heel lelijk geworden. Ik ga nu naar bed. Bed ontzettend moe en ik heb niks gedaan vandaag! Dus maar vlug naar bed. Slaap lekker alvast voor jou Laurier, en ook voor de andere dames.
Hey meiden, Ff een kort berichtje van mij... Zit hier heerlijk aan een wijntje (ga er nu toch maar vanuit dat ik niet zwanger ben!!!).... zometeen komen er nog vrienden Keezen (zo'n leuk spel!) Ik weet het heel laat.. .. haahah... Char ik ben benieuwd naar je nieuwe haar.. zet je foto's op hyves??? Laurier goed bezig geweest!!! @Sasje hoop dat je het naar je zin hebt... @dolfijn.. super leuk de tompoucen... had tegen mijn mannetje gezegd hoe je het tegen je moeder had verteld vond ie echt super leuk!! Echt dat je na een aantal weken niet drinken gewoon al btje teut wordt van 2 glazen wijn, hahaahhaa.. Dikke knuff.. tot morgen.. Liefs...
Dank je char, maar dat wist ik al Toch lief dat je t nog even benoemd Slaap lekker en tot morgen! Stampertje jij hebt het wel naar je izn zo te lezen Geniet er idd gewoon lekker van, je had getest dus in prinsiepe zou het gewoon kunnen lijkt me Net de film van Tina Turner gezien, is en blijft een ingrijpende film............. Het is wel een beetje erg laat, morgen heeft vriendlief vanaf 8 uur weer dienst (over 5 1/2 uurtjes hahah) en ik moet morgen vanaf 3 uur werken.... Wij hebben vanaf morgen tm dinsdag een logee dus denk niet dat ik de komende dagen erg veel op zp ben helaas... Misschien ook maar even goed voor de rust e.d. als jullie snappen wat ik bedoel... Slaap lekker dames en tot morgen!!
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk Dolfijn1982: 31 aug intake VK, afspraak termijn echo nog maken Klevkin: 21-2-2011, eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
O char nog voor jou ons verhaal Ik ben zoon 7 jaar geleden met mijn ouders verhuis naar een ander dorp. Daar leerde ik mijn ex kennen, maar vriendlief kwam altijd mijn ex zijn brommer maken. Na zoon 1 1/2 jaar ging het uit met mijn ex, de maanden daarna kwam ik vriendlief steeds weer tegen in de plaatselijke discotheek (jaja ) En vriendlief vondt mij meteen helemaal super!! Ik was nog niet echt fan van hem om het zo uit te drukken whahaha Maar na een aantal weken was ik hem toch een aantal keren vaker gewilt tegen gekomen , af en toe een praatjes maken, bood hij me een drankje aan enz... En toen van het een kwam het ander en ben ik ineens bij hem thuis film gaan kijken, gelijk kennis gemaakt met zijn vader en broertje haha, zijn moeder leerde ik later kennen. Toen hadden we nog niks, maar dat volgde al snel hahahaha En tsja nu zijn we alweer 4 1/2 jaar bij elkaar, onze relatie heeft ups en downs gehad (zoals vele denk ik) maar we zijn nog altijd super gelukkig met elkaar, we hebben samen een huis gekocht 2 jaar geleden waar we nu een dik jaar in wonen en hebben sinds April 2010 onze nieuwe grote stap samen genomen om voor een wondertje te gaan
Goedemorgen allemaal! Waar is iedereen toch? Ik heb vanochtend heerlijk uitgeslapen en manlief is er uit gegaan met Aaliyah. De was draait en vanmiddag gaan we even naar de oma van manlief. Aaliyah heeft van de week een tekening geverfd en die was voor oma, dus we zullen 'm even langs moeten brengen. Mmmm ieredeen vraagt om een foto. Misschien moet ik er toch maar even over denken...
Ik had gister een housewarmingparty van een vriendin en daarna zijn we naar bloemendaal geweest naar de strandfeesten was al om half 12 afgelopen pfff wat vroeg voor een feest. Ik zal zo de foto erop plaatsen van woezel en pip ik plaats er hier een de rest komt op hyves kunnen jullie daar kijken naar de rest
die is echt heeel leuk!!! en vast ook erg lekker hahahha @ Char: ik ken het probleem met je haar. dat van mij is ook heel stijl en zwaar. permanent blijft 1 dag zitten. vorig jaar heb ik het ook kort laten knippen (schuine bob) alleen nu is het wat langer dat ik het vast kan doen (was ivm onze vakantie) @ hier: lig lekker op de bank met de laptop... weer een beetje last van mijn buik en onderrug... denk eraan om naar de huisrats te gaan als het woensdag nog zo is.....
wauw wat is het rustig hier!! sorry meiden dat ik niet eerder kon komen, maar heb ook nog niet geslapen nachtje overgeslagen!!! feest was echt geweldig echt helemaal super!!!!!daarna nog hier bij mij thuis doorgefeest,en net zijn de laatste naar huis dus ik ga me zo ff douche en relaxen en daarna naar een verjaardag!
Hallo meiden... Zo was een erg gezellige nacht... we lagen 3.45 uur in bed!!1 Dus we waren ook pas om 12.00 uur wakker!!! @Sasje..volgens mij heb je een erg gezellig nachtje gehad, hahaha.. sterkte vandaag .. @The cat...wow je taart echt super mooi.. en jammer dat het al zo vroeg af was! @Char.. heerlijk ff btje uitslapen veel plz bij oma van je man.. @Laurier..gezellig logee.. wie komt er logeren?? @hier..nou nog geen ongi.. en heb nu sinds vrijdagavond ook ineens zere tepels!!!! Hoe kan dit nu??!!! IK weet het niet meer hoor..... We gaan volgend weekend pas weer testen maar hoop nu toch dat mijn ongi snel gaat doorzetten want ik word hier ook btje onzeker van!!! @ons verhaal: Mijn man en ik hebben elkaar bijna 7jaar geleden leren kennen op school (ja op school, hahaha) hij mist zijn onderarm.. en droeg een prothese een vriendin van mij liep naast me en zag dat en riep heel overdreven " AAH hij heet een neparm!", dat hoorde hij en keek om. En toen dacht ik nou dat is best een leuke jongen...!! Een oud klasgenootje van mij zat bij hem in de klas en via haar zijn msn geregeld, na wat chatten, mailen en smsen hebben we afgesproken! Eerst op school en toen echt een date... we hebben echt uren zitten kletsen en toen was het aan... We zijn straks al 7jaar samen, wonen nu bijna 2jaar samen en in september zijn we een half jaar gelukkig getrouwd! En zijn we super gelukkig... en op 1mei hebben wij besloten om voor een kleintje te gaan... Sorry voor de lange mail, hahaha Liefs
hier ons verhaal: Ik was 14 toen ik mijn man leerde kennen en hij 18. dit was in 2001. In 2006 hebben we ons appartement gekocht en in sept 2008 zijn we getrouwd. Volgens jaar zijn we dus al weer 10 jaar samen! In juni hebben we besloten om voor een kleintje te gaan. We hopen dat er maar snel een kleintje ons leven mag komen verrijken
@Mom: die pijn in je oderrug en buik kan heel goed horen bij ontpillen. De eerste keer heb ik echt een maand dubbel gelopen met extreme pijn. Echt het gevoel bij een ongesteldheid alleen 10x erger. Wist niet hoe ik staan moest. Deze keer ook flink last van gehad, maar dit x duurde het maar 2 weekjes ofzo. Lastig hé zwaar en steil haar. Ik ben jaloers op diegene met krullen (en zij op mij waarschijnlijk) @Sasje: een nacht overgeslagen. Vroeger kon ik dat ook wel doen, maar nu moet ik er echt niet meer aan denken. Met oud en nieuw moet ik moeite doen om melzelf wakker te houden tot 12.00 uur. @stampertje: Leuk avond/nacht gehad? @The cat: Wat is ie gaaf!!!!! Echt zonde om op te eten!
Ook even ons verhaal: Leerde in 2004 manlief en zijn toenmalige vrouw kennen via de kerkgemeenschap waar wij beiden lid van zijn. Kon het erg goed vinden met toenmalige vrouw.. Vriendinnen geworden. Eigenlijk weinig contact toen met manlief gehad.. Zij had kanker en overleed in dec 2005, toen even afstand gehouden van gezin maar in februari 2006 toch weer langs gegaan. Contact tussen mij en manlief bouwde uit naar iets moois.. Zijn op toen redelijk snel verloofd en op 09-08-07 getrouwd Dus nu bijna 3jr getrouwd en kindje onderweg
Verder vandaag paps en stiefmams verteld over kleintje op komt Hele lieve reactie en helemaal blije opa en oma Erg leuk weer.. Voel me vandaag erg beroerd, dus ga zo maar weer op bed.. Koffie drinken bij paps heeft best wat energie gekost. Fijne dag allemaal en leuk om de verhalen van iedereen te lezen! @Stampertje; hoop ook echt dat je snel duidelijkheid hebt @Mom; vervelend dat je je zo voelt.. hopelijk knapt het snel op! en het zou idd met ontpillen te maken kunnen hebben.. maar als je het niet vertrouwd kan je altijd de HA even bellen.. KNUF @Sasje; gezellig gehad meis? Vast wel Haal het ook niet meer hoor om een nacht door te halen, dus vind het knap van je! en hoe voel je je verder? @Char; die foto op hyves toch maar gewoon doen! Ben benieuwd! xx
Wat is het hier ongelovelijk rustig de laatste dagen zeg Is iedereen lekker druk bezig? Lekker van het weer aan het genieten? of wat afstand nemen omdat NOD dichterbij komt? hahah genoeg redenen te bedenken! Zo even zelfgemaakte groentesoep eten (hopelijk blijft maag beetje rustig) en dan weer verder hangen op de bank.. ben niet echt gezellig voor manlief en kids vandaag.. Maar gelukkig weten ze hoe het komt Tot vanavond meiden! als er dan iemand is tenminste