het is idd erg rustig hier... Probeer zelf ook iets minder op zp te zitten op mijn vrije dagen.. om het iets meer los te laten... tis pas ronde 1 en ben helemaal in de ban van! hahaha.. Vandaar... Klinkt lekker dolfijn.. Liefs
Logee heb ik ff aan een filmpje gezet kan ik ff stiekem op zp Mijn autistisch schoonbroertje logeert een paar dagen bij ons. Wel leuk maar ook zeer vermoeiend aangezien hij 24 uur per dag achter me aanloopt... Dus houdt er rekening mee dat ik tm dinsdag weinig tot niet op zp zal zijn dames.. Het is idd leuk om al die verhalen van iedereen te lezen Wij lagen vanacht pas om 3 uur/half 4 op bed, de film van Tina Turner gezien... Nou ik ben idd wat meer afstand aan het nemen omdat ik er deze ronde niet zo heel veel mee bezig wil zijn, vriendlief en ik goed bezig zijn geweest in de tuin en met de kozijnen en natuurlijk nu omdat wij een logee hebben die van niks hoeft te weten
ik ben ook weer van de partij heb wel alles gelezen maar ben de helft al weer kwijt @ dolfijn wat goed dat je paps en stiefmams zo reageerde @ sasje dat was een lang dagje zeg als het maar gezellig was @ laurier is het schilderen een beetje gelukt @ hier lekker met manlief een dagje in den haag geweest daar was alles open was erg gezellig dus vandaar dat ik er ook niet was
@Laurier... kan me voorstellen dat het wel vermoeiend is idd... maar wel gezellig.... @The cat... begrijp goed dat je er nu echt de baaleh in hebt!! Knuffel voor jouw meid.. Nou dat wat minder op zp gaat me moeilijk af, hahahhaa... Wil gewoon te veel met jullie delen ... Maar goed.. zolang het niet een verslaving wordt en ik ook nog andere dingen doe en manlief tevreden houdt... hihihi... Ff vraagje hoor... Heb zaterdag nega getest... Wat voor symptomen heb ik nu: *steekjes in buik... *af en toe wel ongi gevoel in buik en dan weer weg... *dingen die ik altijd lekker vond in eens vinden dat het een rare smaak heeft.. *moe... *en nu dus ook zere tepels... *ook voel ik me sinds donderdag anders..kan niet helemaal uitleggen hoe.. maar gewoon anders...!! Wat denken jullie?? Ik weet dat je lichaam je echt voor de gek kan houden, maar ik had echt nog geen last van mijn tepels en sinds vrijdag ineens wel!! Als ik nu mijn ei later heb gehad zou het toch nog best kunnen??? Liefs
@ stampertje het kan allebei meid je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden maar het zou inderdaad ook kunnen dat je je ei later hebt gehad
Ik ben ook weer terug van een ritje naar oma. Oma zou op de camping zijn in Hierden. Dus wij naar Hierden (bij Harderwijk) want Aaliyah had een mooie tekening voor haar geverfd. Komen we aan, zijn ze al naar huis. En ze wonen gewoon bij ons in Emmeloord. Dus wij weer een uur terug naar huis. De tekening vond oma gelukkig heel erg mooi en heeft al een mooie plek midden in de kamer. En wij hebben weer een mooie rit gemaakt. Heb vandaag nog even drie wassen gedraaid, gevouwen en gestreken en nu dus al in de kasten liggen/hangen. Dat scheelt me morgen weer een hoop werk. Kan ik dan moi veel tijd aan Aaliyah besteden. We zouden nog koekjes bakken met het buurmeisje. DUs misschien een leuke bezigheid voor morgen ofzo. Wel leuk al jullie ontmoetings verhalen. Vooral de jouwe Dolfijn: bijzonder zeg!!!
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk Dolfijn1982: 31 aug intake VK, afspraak termijn echo nog maken Klevkin: 21-2-2011, eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
allemaal een hele fijne avond meiden ik ga lekker een filmpje kijken met mijn mannetje tot morgen xx twinklestar
Jazeker is dat logeren naast vermoeiend ook super leuk, nog even leuk voor onze vakantie aan gezellig Onze buren zijn op vakantie, hun 2 katten lopen steeds mauwend om het huis... We hebben nog niemand gezien die ze komt verzorgen dus die taak hebben wij nu maar op ons genomen! Het zijn zeer lieve beestjes maar nu wel wat aan de magere kant.... Even aanzien de komende dagen of er nog iemand langskomt voor ze... Wij blijven ze gewoon brokjes en water geven, hadden we ook nog over van onze katten en tsja je laat die beestjes niet aan hun lot over...
@Laurier: Wel een beetje vreemd dat ze geen oppas hebben voor hun katten. Komende katten normaal wel bij hun binnen voor de kattenbak ofzo en hoe gaat dat nu? Wel lief vanjullie dat jullie voor ze zorgen, maar vind het wel erg raar van die buren. Weet je ook hoe lang ze weg zijn?
Nou vorig jaar hadden ze goede oppas voor hun katten geregelt, maar die hebben vriendlief en ik nog niet gezien en ook niemand anders.... Nou die katten staan erg vaak buiten voor hun deur te mauwen... Vaak liggen ze bij ons onder de carport. Maarja we houden ze in de gaten, zorgen voor ze enz. En zodra de buren terug zijn spreken we ze hierop aan als er niemand is gekomen.. We hebben geen idee hoe lang ze weg zijn, denk net als vorig jaar 3 weken. Tuurlijk zorgen wij voor ze, je laat die beestjes ook niet honger lijden..
Tuurlijk ik zou het ook doen. "T was alleen maar goed dat je dat berichtje postte want ik zou vanaf vandaag ook voor de katten van een oud-collega zorgen. Die wonen 10 km verderop, maar dat maakt me niks uit. Dus even vlug heen en weer geweest. Ook zorgen we ieder jaar voor alle huisdieren van mijn schoonzus en en de nichtjes. 1 kat, 2 woestijnratjes en een hamster. Dus deze twee weken zijn wij druk met verzorgen. We hebben zelf ook twee katten en daar zorgt schoonzus en de meiden dan weer voor als wij weg zijn. Wel erg fijn dat we goede oppas hebben! Voelt goed en vertrouwd. Wat is het hier ontzettend rustig zeg. Het is wel eens anders geweest!! @The Cat: hoe kom je toch iedere keer aan al die recepten voor de vullinge van je verschillende taarten? Heb je een banketbakkersopleiding gevolgd ofzo? Ben wel elke keer benieuwd hoe ze smaken!
Ik heb geen opleiding gevolgt er is een site www.deleukstetaarten.nl daar staan recepten van taarten en vullingen en daar haal ik ze van