roze kletskoppen!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jul 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    @Dolfijn: Ik weet niet hoe dat komt dat ik jou zo voor me zag. Miischien idd de manier waarop je schrijft. Of de zorgzame moeder die je mij lijkt te zijn voor de kids, en misschien is het ook wel je avatar van dat lieve poesje. Ik heb geen idee. Maar op basis van al die dingen heb ik toch een heel verkeerd beeld van je gemaakt. Misschien als we elkaar uiteindelijk een keer zullen ontmoeten dat het dan toch weer heel anders zal zijn dan je denkt van iemand op de foto. Uiterlijk zegt natuurlijk weer niet zo veel over het innerlijk.

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah neej.. daarom vind ik het juist zo leuk om af te gaan spreken.. en eens iedereen in het echt te spreken! Toch wel grappig dat je mij zo zag en wat idd al die dingen bij elkaar kunnen doen :)
    @Cat; ben net ruim 13kg kwijt.. dus elke wk taart is niet helemaal geschikt ben ik bang.. hahah nu zijn de enige kilo's die eraan mogen komen zijn die van een zwangerschap :D

3. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Haha een taratje eet je toch wel

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    één stukje met speciale gelegenheden :D En die meeting is speciaal genoeg hoor :p voor de rest ben ik gelukkig zo wie zo geen snoeperd.. alleen chips en andere zoute dingen kan ik slecht laten staan.. maar gelukkig gaat ook dat momenteel goed

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ga trouwens afsluiten en nog even lekker met manlief voor de tv hangen.. Kids zijn allemaal nog op pad dus gewoon even lekker saampjes :D
    Fijne avond allemaal! en slaap lekker alvast! xx

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb ook liever chips dan taart hoor ik maak ze omdat mijn vriend er trek in had verder alleen op verjaardagen of te verkopen

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Meiden ik ga zo ook naar bed. Morgen wordt het weer een drukke dag. Het kado is ingepakt. Wat overigens niet echt mee viel. Hoe pak je een kinderfietsje in???? Het gaat voor haar toch voornamelijk om het papier. De slingers en balonnen hangen. Morgen de laatste balonnen ophangen in de tuin. Ben bang dat ze anders al geknapt zijn voor het feest begonnen is. Ben benieuwd wat Aaliyah er allemaal van vindt. Vorig jaar was ze te klein om het te beseffen. Dit jaar zal dat vast een beetje anders zijn.
    Meiden, ik denk dat ik jullie morgen niet meer zal spreken. Misschien s avonds na het opruimen van de ravage. Anders tot maandag!

8. laurier

laurier Niet meer actief

Hoi dames, de vaatwasser staat er!!
    Ik ben er zo super blij mee joh!!!!! :D

Wow die taart ziet er wel mooi uit maar hij lijkt me ook vreselijk machtig!!!!

Fijn dat ik het verste moet reizen dan, en dan te bedenken dat voordat ik in Groningen ben ik ook bijna een uur onderweg ben whahahahahaha!!!

Ik weet niet meer wat iedereen heeft getypt verder, sorry!!
    Ik ga nu ook naar bedje toe, ben echt heel erg moe!

Tot morgen allemaal!
    Hopelijk kan ik dan wel een beetje langer slapen ;)
    Liefs

9. laurier

laurier Niet meer actief

Char een fijne verjaardag voor je dochter en tot maandag!!!
    Gefeliciteerd ook voor haar :D
    Liefs

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Zo machtig is hij niet hoor het is biscuit zelfde als in slagroomtaart en ander gebakjes van de bakker en slagroom andere vullingen kunnen machtig zijn ja

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen dames!

@Laurier; Sorry, dacht echt dat je uit Groningen zelf moest komen.. PB me anders even je woonplaats dan ga ik nog een keer kijken of iets anders mogelijk is.. Hoop dat je lekker hebt geslapen.. en ik ben heeeeeel benieuwd naar je test!!:D Duim duim duim duim duim duim duim duim duim...
    @Char; vandaag in elk geval mooi weer! Hopelijk is alles gelukt en geniet je meissie er ook echt van! Fijne dag vandaag!
    @hahha is maar goed ook dat je niet alles zelf op hoeft te eten :D hahah voor verkoop of verjaardag maken lijkt me wel heel leuk om te doen.. Hoe ben je daar eigenlijk zo op gekomen?

@Hier; korte, maar goeie nacht gehad.. Lekker geslapen maar al wel vroeg wakker.. Behoorlijk gevoel van ongi kramp in onderbuik dus voel me beetje belabbert met opstaan.. maar ach, dat trekt wel weer bij (hopen we;))
    Straks komt paps en stiefmams bakkie doen en verder niet zoveel in de planning.. vandaag eindelijk weer mooi weer:)
    Fijne dag allemaal! xx

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD

14 juli: The Cat
    (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar)
    20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar)
    25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar)
    03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus!
    03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar)
    04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar)
    06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar)
    09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar)
    13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar)

Eisprong:

11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag :) )
    13 juli: Stampertje
    21 juli: Char
    25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan:))
    27 juli: Twinklestar, Bibi26
    31 juli: sasje24

Zwanger

Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo
    Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo
    Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zie op de lijst trouwens dat na de NOD van Laurier de mijne als eerste is.. hahah jammer, heb ik niemand anders waar ik me op kan richten :p Dus zal wel weer boel gaan voelen komende dagen ;) hahah ken mezelf! :D

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen dames!
    ik lag gister laat in bed (was wel gezellig met de meiden :) 4 potjes kolonisten gedaan en maar 1 gewonnen :()
    nu ff het huis wat aan kant maken en dan komt er om 12 uur gezellig visite.

Arnhem is voor mij 2 uur met OV en 1,5 uur met auto. maar dan moet ik wel via Amsterdam, dus duurt wel langer dan 1,5 uur (en dan nog niet te spreken over mijn moed voor lange stukken rijden hihi) maar dat heb je nou eenmaal als iedereen verspreid over het land woont! hadden we maar in een regiotopic moeten zitten (zit ik ook trouwens;)

Laurier. weet je al wat meer? testje? ongi?

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik ben op het idee gekomen qua taarten maken door met vriendinnen zelf een workshop te volgen en zo ga je googlen en zie je zulke mooie taarten en ja als hun het kunnen waarom ik dan niet dus kleine dingen gehaald en begonnen nou nu heb ik inmiddels super veel spullen en ruim 20 kilo marsepein in huis (ook voor de workshops) en toen vroeg een vriendin of ik samen met haar workshops wilde geven.
    @ Char VAN HARTE GEFELICITEERD met je kleine smurf en een fijne dagxxxxxxx

Ach iedereen moet denk ik wl reizen al lijkt Amsterdam centraler maar geen idee haha Dolfijn heeft het opgezocht dus zal het wel weten hihi

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hallo allemaal,

@the cat hmmm lekker hoor!!!! neem er een grote hap van!!!!

@laurier.....en en en en!!???????

17. laurier

laurier Niet meer actief

Goede morgen dames, hoe gaat het?
    Geeft niks hoor dolfijn, ik ga dan gewoon met de auto dan is het al minder ver.... ;)
    Ach ja A'dam rij ik ook wel zo heen hoor whahahaha!!
    Als ik zwanger ben maakt t mij denk ik allemaal niks meer uit ;)
    Leuk Smyltje dat het gezellig was met de meiden en oeh Kolonisten is een leuk spel!!
    Nou we gaan nu met zn allen fink duimen voor dolfijn dat ze niet ongi gaat worden en straks een mooie test met 2 streepjes in aar handen heeft...
    Dat zou in elk geval mooier zijn als de spier witte test waar vriendlief en ik vanmorgen naar zaten te kijken :(
    Vriendlief was er van overtuigt dat de test niet goed was en we maar een clearblue moesten proberen.....
    Maar niet gedaan, ik zei nee deze klopt dan wel helaas :(
    Hij mij stevig knuffelen, was echt weer jammer :(
    We gaan nu even schoonmaken en vanmiddag visite!
    Liefs

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    hier ben ik dan even snel:$:$

jippie mijn moeder mag vandaag naar huis ben echt heel blij:D het gaat gelukkig nu beter met haar en heeft geen infuus met medicatie meer nodig:) bedankt voor al jullie lieve en opbeurende berichtjes dat heeft me echt goed gedaan:)

@ sorry dat ik niet overal op reageer want heb het zoals jullie wel gelezen hebben erg druk vandaag maar wilde toch even gauw bij jullie om het hoekje kijken;)

@ laurier wat balen van je test zeg maar wie weet geen bloed is moed wat lief van je vriend dat hij je zo goed opvangt:)

@ the cat wat een mooie taart zeg als ik ooit een taart nodig heb mag jij hem maken als je wilt natuurlijk ( hihihi):D

@ char gefeliciteerd met je dochter:):) een hele mooie dag gewenst veel plezier:)

@ dolfijn spannend de dagen tellen af:D

@ voor wie ik vergeten sorry en een hele dikke knuffel ik ga er gauw weer vandoor even douchen even gauw een boterhammetje eten dan nog even naar mams en dan op naar de schoonfamilie voor de verjaardag van mijn schoonmoeder druk druk druk:$

allemaal een hele fijne dag en tot morgen:)

xx twinklestar

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh nee laurier...dat kan niet!!!!!!!! wat kut voor jullie!!!!!! geeft jullie een hele dikke knuffel!!!!!!!!!!

@ twinklestar fijn dat je moeder vandaag naar huis mag zeg!!!!!!

@ hier oh net nog ff snel bij vriendin geweest en even de kleine op de arm gehad..oh wat lief!!!! en nog zo klein!!!!!!! oh oh oh oh oh ik wil ook!!!!!!!!!

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    @Laurier... wat baaleh meid...!!! ECHT K*T!!! Hoop zo voor jullie dat het snel raak is! Gelukkig dat je vriend je goed steunt...Sterkte Knuffel...

@Char... ik heb je niet berichtje gestuurd voor hyves hoor.. alleen dolfijn heb ik tot nu toe toegevoegd! Gefeliciteerd met je dochter..een mooie en gezellige dag..

@Dolfijn.. Ik had ook niet zo'n beeld van jou, maar wel heel leuk om je zo te zien..:D... Heb je krabbel wel verwijderd hoor, heb nogal een nieuwsgierig zusje en die weet erg veel van me..dus vandaar!!! En ik zal voor je duimen Dolfijn.... hoop dat je posi test in handen hebt...

@Sasje... ja lief he en dan krijg je zelf nog meer de kriebels hahaha..

@The cat..mmmmm krijg echt zin in een stukje taart hahahaha... al ongi geworden??

@Twinkelstar, wat een goed nieuws dat je moeder naar huis mag.. super..!!!

@hier.... wordt nu iedere ochtend optijd wakker en dan moet ik ook echt plassen.. plas de hele dag door hihihi!!! en zo nu en dan wat kleine steekjes in onderbuik! Verder nog geen kwaaltjes...
    Wij hebben een heerlijke luie dag vandaag...btje in de tuin werken en denk ff onze serie kijken!

@meeten..volgens mij woont Smyltje dichtbij mij..en kunnen we samen reizen..! Het maakt mij niet heel veel uit waar we afspreken, het zal altijd voor iemand ver en niet handig zijn..
    Dus ik hoor het wel...

LIefs

Share This Page