meer kan je niet doen he maar als je graag een kleine wil dan wil je zeker niet zo'n lange cyclus hebben
ja erg he gaat zo snel allemaal ben me nu aan het klaarmaken voor Abigail haar bevalling over 9 dagen mogen de kittens komen dus alles staat nu klaar voor haar
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk Dolfijn1982: 30 aug termijn echo, 31 aug intake VK Klevkin: 21-2-2011, eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
er zijn al opties op 2 maar dat moeten dan wel meisjes zijn en golden dus afwachten ben benieuwd hoe mijn kitten thuis gaat doen die wordt volgende week 5 maanden en speelt alleen maar dus als er kleine hummeltjes lopen heeft ie wat om te spelen maar moet hij zachtjes doen
ja ik ben er nu na 4 nestjes (ok van andere) wel handig in geworden haha help haar met liefde mijn meissie
veel succes met je lieve meiss ik ga er van door ben echt heel moe ga nog even lekker een warme douche nemen en dan lekker mijn bedje in dames allemaal een hele fijne avond en slaaplekker tot morgen xx twinklestar
Ik ga ook slapen. Morgen een spannende dag op het werk. Als het goed is komt morgen de kabel binne en dan kan het echte werk beginnen. Hopen dat het meevalt met het maken van de eerste kabel, daarna nog 66 stuks te gaan. Ik ben tot december wel druk op het werk. Ben benieuwd hoe alles gaat verlopen, maar ik denk dat ik wel wat overurtjes zal gaan maken. Goed teken! Kunnen we eindelijk echt geld gaan verdienen. Het eerste jaar hebben we overleefd, maar daar is ook alles mee gezegd. Nu moeten er echte euro's verdiend worden om ook het tweede jaar door te komen. Tot morgenavond meiden Welterusten!
Goedemorgen.. Ik ga werken.. Jullie ook werkse! Hier nog geen ongi.. nu ook ligt misselijk...:s.. Liefs...
Goeie morgen lady's, Jullie hebben gezellig gekletst Twinklestar en the Cat Leuk om te lezen! @Laurier; fijn dat je een gezellige dag hebt gehad! en dat spieken.. hahahah verslaafd?? @Char; klinkt idd positief als je aangeeft dat je nu echt wat kan gaan verdienen.. eerste jaar is altijd moeilijk maar hoop zeker dat jullie mogen doorgroeien! @the Cat; heel veel succes met je poes.. ik hoop dat ze straks spoedig mag bevallen en dat jij een nestje hebt waar je opties voor hebt. Over cyclus; vind het erg knap dat je je zo kan opstellen.. je bent natuurlijk nog maar net bezig.. maar toch.. ik zou echt helemaal gek worden! Knap van je! @Stampertje; werkze vandaag! @Hier; vanmorgen weer erg misselijk, en buik lijkt ineens weer gegroeid Dacht dat het door volle darmen kwam maar na een uitgebreid wc bezoek blijft buik echt aanwezig.. hahah wel heel grappig om te zien. Alleen aankleden vind ik niet echt leuk op het moment.. weet niet wat ik aan moet en niets zit lekker.. Vandaag moet manlief weer bloeddruk laten meten om te kijken of het nu beter gaat.. Heb er helaas een hard hoofd in Merk weer veel van oude klachten bij hem.. Pijn op de borst, warmte aanvallen, trillerig, blauwe handen.. dus neej, ben er niet gerust op.. Succes allemaal vandaag! xx