NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk Dolfijn1982: 30 aug termijn echo, 31 aug intake VK Klevkin: 21-2-2011, eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
@ Dolfijn; Succes vandaag! Hoop dat het toch ondanks je gevoel allemaal meevalt met je man! Zo weer naar het werk en morgen lekker een dagje vrij omdat we dan intake hebben bij de VK . Spannend, volgende week maandag eindelijk ons kindje zien!
Fijn dat je intake nu dichtbij komt en natuurlijk nog leuker dat je bijna echo mag gaan maken Kan niet wachten tot het zover is! maar moet toch echt nog even geduld hebben
Hallo dames, hoe gaat het met jullie? De logee blijft wat langer, we wouden nog ergens heen maar we zijn nu net pas van bed, hij zit aan het ontbijt en moet zo nog ff douche enz.. Is ook wel gezellig! The cat wij hebben ook een 1 gezins woning, het is wel lekker net wat meer ruimte hoor! En idd een tuin is zalig, ook straks voor de kleine En ronde 1 was bij mij ook best lang, maar heb t idee dat mijn cyclus nu nog niet helemaal zichzelf is hoor.. Mag ik aan je vragen waarom zijn broertje bij jullie in woont? Dat lijkt me best wel heftig ook.. Char fijn dat de boel een beetje binnenkomt en jullie aan het werk kunnen, mooi dat jullie het 1e jaar overleefd hebben maar idd er moet ook geld verdiend gaan worden Veel succes op je werk! Werkse stampertje! Nee joh dolfijn, niet verslaafd hoe kom je erbij hahahaha Veel succes met manlief vandaag! Ik hoop dat er geen terugval is.. Leuk dat je al een buikje hebt Jij moet idd nog even wat langer wachten, maar dat gaat ook wel beloont worden hoor!! Spannend ikke de intake en volgende week jullie baby zien Veel plezier en voor vandaag nog even werkse! Een fijne dag allemaal!! Liefs
hallo allemaal, wat een geklets allemaal zeg!!! @the cat heb je wel inmiddels de rekening al?? @char fijn dat jullie het nu druk gaan krijgen!! @dolfijn balen van je man! hopelijk valt het allemaal wel mee! @ikke oh spannend voor morgen dus!! en de echo is natuurlijk het belangrijkste he!! spannend!! @hier gisterenmiddag nog testje gedaan maar nega...dus ik denk dat we ronde 5 in zullen gaan! of nog te vroeg getest natuurlijk....maar ik zelf denk dat ik ook ongi ga worden!! we zullen zien...
Zijn broertje (is geadopteerd door zijn vader) dus is niet zijn echte broertje die man woonde was getrouwd met zijn moeder alleen zijn hun gescheiden en gaat zijn moeder nu met mijn vader (ja een rare familie) alleen mijn vader is zwaar alcholist en is zelfs zwerver geweest (daarom ben ik opgegroeid door mijn broer mijn moeder is 11 jaar geleden toen ik 15 was overleden) en zijn broertje woonde daar dus en elke avond waren ze zo dronken dat ze elkaar sloegen en ruzie maakte en hem erbij betrokken en dat trok hij niet dus heben wij hem geholpen nu had hij een huis gekocht in januari 2009 en alles gesloopt hij dacht met 10000 euro kan ik alles slopen opknappen en inrichten dus inschattingsfout en nu staat zijn huis te koop omdat hij het dus niet meer kan betalen zowel de hypotheek, (de huur aan ons) en het opknappen
@ ikke wat spannend veel succes morgen en dan ook nog bijna jullie wondertje zien @ dolfijn veel succes bij de arts met je man ik hoop dat het allemaal meevalt meid @ laurier leuk dat je loge nog wat langer blijft veel plezier vandaag @ char gelukkig hebben jullie het eerste jaar overleeft en hoop dat het nu binnen blijft stromen @ stampertje werkse meid @ sasje balen van je test maar wie weet toch te vroeg je weet maar nooit @ the cat wat een verhaal zeg dat is hefftig en wat knap dat jullie hem dan zo goed mogelijk helpen mijn petje af meid @ ga vrijdag/zaterdag een testje wagen want twijfel over mijn ei dan zit ik het dichts bij 34 dagen en ben de 31 dagen voorbij dus dan zou het moeten lukken maar ook hier twijfel ik erg hoor durf niet te hopen want dan valt het zo tegen
@the cat zit idd beetje raar in elkaar ja haha!! maar wel erg lief dat jullie hem helpen! @twinklestar....ben ook benieuwd....
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk Dolfijn1982: 30 aug termijn echo, 31 aug intake VK Klevkin: 21-2-2011, eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
hahah wordt te weinig gekletst momenteel Twinklestar @the Cat; idd ingewikkeld verhaal, maar vind het knap dat jullie hem zo helpen! toppie! blijf alleen wel om jezelf en privacy denken.. vooral nu je bezig bent met een grote verandering in jullie leven is dat erg belangrijk! @Sasje; hoop idd dat het te vroeg is.. Ik duim nog even door voor je hoor!! @Twinklestar; ook voor jou duim ik heftig door.. er zal toch ergens wel wat roze zitten?? @Bloeddruk manlief; bloeddruk is inderdaad weer gestegen was vanmorgen vroeg (zonder inspanning) 159/101 (perfecte bloeddruk is 120/80) Dus weer te hoog ondanks alle medicatie die hij slikt.. Hij is er goed klaar mee, en moet donderdag ochtend bellen voor afspraak.. HA was nl nog op vakantie Dus ben benieuwd wat ze nu weer willen gaan doen, maar de operatie van zijn knie mag in elk geval nog niet Bah, wou dat dit eens stopte Verder actieve dag gehad: Zwembad opgeruimd en de tuin weer even in proporties gebracht.. Zomer lijkt hier wel voorbij zeg.. ookal is het wel mooi weer, maar zwembad niet meer nodig ben ik bang Ach, we genieten zo ook wel!
dolfijn bedankt voor het duimen bij jou gaat het niet echt over he ik hoop dat het met manlief snel weer beter gaat
Ik let op mijn privacy daarom wil ik dat hij in ons nieuwe huis een grotere kamer krijgt dan kan hij daar ene tv in zetten en zijn computer heb ik geen last meer van hem
en zeker wanneer ik zwanger ben hij rookt hij mag van mij alleen in de keuken roken nou dat is dan ook afgelopen hoor haha zal hij blij mee zijn
mijn vriend is een gelegenheid roker maar zodra ik zwanger ben houdt hij er wel rekening mee en zijn broertje heeft gewoon te doen wat ik zeg hij woont bij mij niet andersom ik ga niet ergens anders zitten omdat hij dat stokkie zo lekker vind