NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk Dolfijn1982: 30 aug termijn echo, 31 aug intake VK Klevkin: 21-2-2011, eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
oh oke ja dan moet je wel he mijne werk ook veel hij gaat om 6 uur in de ochtend weg en is om 7 uur in de avond thuis
Hi meiden!!! @ Sasje en Stampertje: balen zeg van jullie nega test!!! @ Dolfijn: vervelend zeg een hogen bloeddruk! weet er helaas alles van! mijn bloeddruk is ook meestal rond de 150/95 (met medicatie) top was 170/90... @ hier: weer een lekkere drukke dag achter de rug! gewerkt en daarna weer geholpen in het huis van mijn broertje.. Nu lekker op de bank. Voel me nog niet echt top.... maar denk toch echt dat het aan het ontpillen ligt. (wil niet TEveel hoop hebben)
Hé hé meiden ik ben eindelijk thuis! Was om 20.00 uur thuis. We zouden vandaag de kabel ophalen bij een bedrijf in Brabant. Werd ie pas met de post om 17.00 uur afgeleverd terwijl de post daar altijd om 12.00 uur is. Door de vakantiekrachten en drukte was alles uitgelopen. Bleek het ook nog meer kabel te zijn dan we verwacht hadden, dachten dat het in tweeën bezorgt zou worden. Krijgen we een enorme haspel met 160 kilo aan kabel!Dat kregen we dus niet in de auto, dus een stuk afgeknipt om morgen vast te beginnen en de rest wordt ge-UPSt. Hebben we ons daar de hele dag verveeld en een beetje terrasjes gepakt. En ik had me er net op verheugd om druk te zijn!!! We hebben de kabel bijna helemaal zelf verzonnen op papier en nu gaan we 'm morgen dus echt maken. Tenminste we beginnen eraan. Vind het onwijs spannend. En daar moeten er dan 67 van gemaakt worden voor eind december. Over 1 kabel doen we 24 uur (zoveel werk ik per week) hebben we uitgerekend. Kun je dus ook uitrekenen hoeveel ik over mag werken Vind het niet erg want zoals ik al zei, dit is de order van het jaar, en dus heel belangrijk en veel geld!! Ik heb dus de hele dag in spanning gezeten, onwijs bang dat ie niet afgeleverd zou worden of kwijtgeraakt ofzo. Net even gegeten en nu lekker op de bank. Was nog net op tijd thuis om even Aaliyah onder de douche te zetten. Dat is altijd zo'n feestje en ritueel, was blij dat ik daar nog net op tijd voor was. Morgen dus het echte werk. En donderdag vrij! @Dolfijn: Wat rot om te lezen van de bloeddruk. Houdt jij je wel rustig, want voor jou is stress niet goed. Maar ik begrijp wel dat je je heel erg zorgen om hem maakt. Klinkt goed die groeiende buik. Kan soms echt met sprongen heel erg hard gaan en dan weer even (heel kort) stil lijken te staan. Meet je ook je buik rond je navel, dan kun je de groei een beetje bijhouden. Leuk! @the cat: wat een moeilijke situatie bij jou thuis. @Laurier: veel plezier bij het oppassen
@ char je bent er dus maar druk mee ik ben blij dat toch alles nog is goed gekomen veel succes morgen met het echte werk meid
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) ->op vakantie tot 5 augustus! 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) Eisprong: 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: sasje24 7 aug: Laurier Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk,2 aug termijn echo, 10 aug vk Dolfijn1982: 30 aug termijn echo, 31 aug intake VK Klevkin: 21-2-2011, eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk