nee ik heb char een berichtje gestuurd op hyves hahaha.....heb eigenlijk dezelfde naam dus snap niet helemaal dat char hem niet snapte hahaha vandaar ook geen naam erbij vermeld char maar heb je een prive bericht terug gestuurd hoor!!
Ja het was ook echt dik shit!! Vriendlief wou het maar niet geloven en wou een cb test doen, maar ik zei nee mn ochtend urine is al weg... Maar nu eerst maar even zien of ik ongi wordt, misschien anders woensdag ofzo weer testen we zien wel, ga er nu vanuit dat ik gewoon ongi wordt hoor.... Ga mezelf niet steeds in hoop laten da's niet goed.. Ben nu hachee aan het maken en vriendlief maakt de badkamer schoon..
@Laurier: Wat vervelend zeg!!! Dacht echt dat je een ook op roze zou komen te staan in de lijst. Je verschijnselen en kwaaltjes klopten echt! @sasje24: Ik had wel een vermoeden, maar wist het niet zeker. De naam leek er inderdaad op en je leeftijd kwam ook overeen. Maar toch het zeker voor het onzekere. Bedankt allemaal voor de felicitaties! @hier: Aaliyah was meer onder de indruk van de slingers en balonnen dan van het grote kado in de kamer. Ze vond haar fiets wel mooi, maar had geen zin om te fietsen. Komt morgen wel. Alles is voorbereid en nu wachten op de visite. Meiden tot morgen en heel misschien tot vanavond
Wat balen Laurier maar zolang er geen bloed is moet je moed houden hoor meis.. Die posi test gaat ook voor jou een keer komen! Dikke Knuffel @Afspreken; heb echt me best gedaan om het midden te zoeken.. maar ben blij dat de meeste dames het geen probleem vinden om er een stuk voor te reizen.. We wachten Ilse nog even af en moeten dan maar een datum gaan prikken Leuk leuk leuk @Duimen; jullie zijn allemaal super lief! ons duimen moet toch gaan helpen? Ik voel jullie support in elk geval en dat is wel heel erg fijn! Ben blij met jullie! Paps en stiefmams zijn alweer weg.. paps was moe van nachtdienst.. maar was wel weer even gezellig met ze Paps knuffelde me net wat langer als normaal en ik zag een vraag in zijn ogen.. hmm.. zou ie dan toch wat gaan vermoeden? Hij heeft niets gezegd dus ik ook niet
mmmm paps vermoed dus iets heb je iets gezegt of gedaan?????? of straak je het gewoon uit haha. JA komt goed joh met afspreken wij zijn niet zo moeilijk hihi, en mijn duimen draaien deze weken overuren pfff haha nee hoor doe het met liefde jullie doen het ook voor mij.
haha niets gezegd of gedaan geloof ik.. het enige was geen wijntje maar een spa, maar dat doe ik wel vaker.. hahha ik weet het niet.. maar hij kent me idd wel heel erg goed! en fijn dat je duimen blijven draaien.. mijne draaien ook hard voor jou dat je cyclus duidelijk gaat worden..
Mijn eerste pendel is trouwens al verlopen zie het eigenlijk nu pas.. tweede pendel is voor deze maand.. anders pas december hahah gelukkig houden die pendels me niet zo bezig
Ach ik snap gelukkig niks van de pendels haha ja kan toch ook zijn dat je door de hitte geen wijn wilde haha
@ laurier.wat onwijs K*T!! hoop dat het stiekem nog te vroeg was. **knuff!** @ hier. wij gaan vanaf morgen om de dag klussen hihi. hopen dat het lukt! @ stamper. weet niet waar jij woont, maar zo te zien ook in NH.
aha dolfijn..tja ouders merken dat op de een of andere manier toch wel...mijn moeder weet het denk ik ook wel!ze praat veel over babys haha
met een dag of 2 a 3 na eerste test.. dan zou er echt verschil in HcG zitten.. alleen maak jezelf niet te blij want je eerste cyclus is waarschijnlijk langer dan je had gedacht; je lichaam is waarschijnlijk nog aan het ontpillen.. ik hoop dat het in elk geval snel duidelijk is! Succes meis!
@Smyltje...dat dacht ik omdat jij de brand vanuit jouw huis ook kon zien..maar goed als we alle 2 in nh wonen moet het zo en zo toch wel te doen zijn samen reizen Succes met om de dag klussen.. wij proberen het ook maar door de verschillende werktijden van mijn man lukt het niet altijd.. @hier...nu ineens wat misselijk, zal het door het warme weer komen of door hahaha... @dolfijn...ik blijf maar duimen hieer...hahahahah.. En The cat...hoop het voor jouw ook en Laurier natuurlijk ook nog..Spannend meiden.. Ik moet minimaal nog 9 dagen wachten..en dan maar hopen dat ik een normale cyclus heb ..
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 20 juli: Laurier (ronde 3, 1e kindje, 24 jaar) 25 juli: Dolfijn1982 (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 03 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 04 aug: Char (ronde 2, 2e kindje, 27 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) Eisprong: 11 juli: Dolfijn1982 (op manliefs verjaardag ) 13 juli: Stampertje 21 juli: Char 25 juli: Smyltje (als we op vakantie gaan) 27 juli: Twinklestar, Bibi26 31 juli: sasje24 Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: 6 Juli intake vk nog niks te zien op de echo, was te vroeg, 10 aug vk
Hallo dames, nou de visite is godzijdank weer weg pffffttt wat wordt ik er toch moe van...........schoonouders :S Waarom hebben ze die dingen uitgevonden BAH!!! Ben echt ff een paar keer weg gelopen echt kan er wel van janken!! En helemaal nu met die nega test enzo erbij, t komt me echt de strot uit sorry hoor!! Die mensen weten altijd alles beter en we moeten alles doen zoals hun t willen, wanneer hun willen enz enz. En je kunt lullen als brugman maar daar luisteren ze niet naar, ze kletsen gewoon door je heen!! Sorry hoor dames maar heb echt geen puf/energie om alles te lezen en te reageren.... Weet dat die posi test ooit komt voor ons, maar liever nu als weer de volgende ronde........ Nu moeten we dus eerst weer wachten wanneer ik ongi ga worden en van daaruit weer tellen.. Wow twinklestar echt super mooi dat je moeder uit het ziekenhuis mag!!!!!!!!!!!!! Wat zul jij opgelucht zijn zeg! Fijn dat het goed met haar gaat! Liefs
Laurier...wat vervelend dat je zulke schoonouders hebt...lijkt me erg irritant... maar helaas krijg je ze der gratis bij :s... Mijn schoonouders zijn gelukkig niet zo erg... Ik heb zelf de teleurstelling van een nega test nog niet meegemaakt...maar kan me heel goed voorstellen dat je het nu wilt..en niet weer wilt wachten en hopen.... Sterkte meid.... Dikke knuffel... liefs
laurier!!!!! meid toch!!!!!!!! ik zou je graag ff vast pakken!!!! pak je vriend maar ff lekker vast!!!!! alles komt goed!!!!! @the cat..ik dacht dat ik ergens gelezen heb dat jij misschien je ei hebt gevoeld toch??? op welke dag was dat????
Ja helaas wel ja stampertje.... Maar vriendlief wordt ook vaak gek van zijn ouders dat scheelt!!! Ik hoop dat je die teleurstelling ook niet mee hoeft te maken meid en het gelijk raak mag zijn voor jullie! Ja weet t sasje, dank je :'(