roze kletskoppen!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sasje24, Jul 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

Jun 14, 2010
    2,817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb mijn vriend zijn broertje te eten (nu beide hihi) dus heb maar chilli con carner gemaakt

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Hallo meiden,

@Smyltje...gezellig dat je weer terug bent :D... spannend heb... hoop dat je met roze terug bent gekomen hihihi... dat doet dan veel goeds.. ik moet ook nog op vakantie..:D..

@Sasje... baaleh van je negatest... hoop dat ie toch nog roze wordt...

@Char...leuke dag gehad??/

@The cat.... chilli concarne... mmmm...

@Laurier... wel super dat jullie zo ontspannen zijn en dat je het ff van je af kan zetten!! Hoop dat het voor jullie werkt.. en dat ook jullie gewoon een roze streepje hebben...

@Biancje... wow.. super die echo... vind dat altijd zo bijzonder..
    @Ikke... voor jouw komt het ook snel dichtbij...

@hier...nog geen ongi... af en toe vlagen van misselijkheid en nog last van zere tepels..!!
    xxx

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meiden,

@Biancje; wat een ontzettend mooie echo!! Kan niet wachten totdat ik onze kleine smurf kan mag gaan bekijken :) Hoop dat je je snel wat minder moe mag gaan voelen.. maar volgens mij geniet je ondanks dat toch echt wel :D net als mij.....
    @Smyltje; Welkom terug! Wat ontzettend spannend dat je ongi er in elk geval nog niet is :) Hoop echt voor je dat je met roze terug bent gekomen.. Ik duim en hoop dat je zaterdag gaat testen.. hahaha spannend!! en natuurlijk gefeliciteerd met jullie jubileum :)
    @Sasje; Balen van je nega test meis.. Ik duim nog wel door voor je, geen bloed is nog moed.. dus ik geef nog niet op!
    @Laurier; Bijna weer klustijd :) Toch wel lekker dat het nu wat sneller gaat hé?! Gebruik em goed! en geniet!! (enne.. op tijd beginnen met klussen en wat langer doorgaan; heeft hier ook goed gewerkt ;))
    @Ikke; Hoop dat je hoofdpijn wat is gezakt.. Zorg dat je voldoende drinkt, ik merk namelijk dat ik ook wat sneller hoofdpijn heb maar dat het zakt als ik even twee glazen water (ofzo) neem..
    @Char; Altijd goed om ruim in je eieren te zitten ;) hahah wel goed gebruiken hé?! :p
    @Twinklestar; Hmm.. pijn ter hoogte van je navel.. Die herken ik! Had ik ook erg veel last van voordat ik positief testte.. Oh, ik hoop het toch echt voor je.. en duim ook zeker nog voor je! :D
    @Stampertje; Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis.. KNUF!
    @Volgens mij heb ik iedereen gehad, anders sorry..

@Hier; Stiefdochter was vanmorgen om 9u weer thuis, goeie nacht gehad en vandaag al weer actief.. Dus viel allemaal wel mee. Er is alleen twijfel of het een wesp is geweest daar ze regelmatig een allergie aanval heeft waar dit toch alle symptonen van had. Maar goed, het is weer gedaan en ze doet het nog ;)
    Verder was ik behoorlijk stuk van die lange dag, maar met werken is het redelijk gelukt.. Kostte gewoon net iets meer moeite.
    Vandaag alleen nog ander slecht nieuws: Zoonlief (18 jr) heeft diabetes en vandaag kregen we te horen dat hij al een langere tijd heel slecht in zijn suikers zit :( Hiervoor moet hij morgen weer op controle komen, maar de kans is groot dat hij dan moet blijven.. Dus dan weer naar het ziekenhuis :$
    Hij kan niet accepteren dat hij diabetes heeft en wil er dus ook niet mee om gaan.. waardoor het regelmatig verkeerd gaat.. Alleen dat het nu weer zo slecht ging hebben wij helaas niet gezien..
    Al met al dus weer genoeg voor onze kiezen, sorry dat ik hier elke keer met van dit soort dingen kom ;)
    Probeer stress te vermijden omdat ik weet dat het niet goed is voor onze kleine, maar met deze kinderen is dat toch wel beetje onmogelijk om er helemaal bij weg te blijven ;)

Fijne avond allemaal! xx

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje dankje voor het duimen ik duim ook voor jou meid:D ik ga zaterdag ook een testje wagen ben benieuwd

@ dolfijn bedankt voor het duimen meid de pijn is nu weer iets afgenomen maar heb al vanaf zondag last dus weet het niet:( en het geeft niet dat je hier even je hart wil luchten want het voor je houden leverd alleen nog meer stress op dus als je wat kwijt wil doe je dat gewoon hier we zijn ervoor elkaar dus ook voor de minder leuke dingen:( ik hoop dat het allemaal mee valt meid succes morgen;) en een dikke knuffel van mij:)

@ stampertje het blijft spannend voor je meid ik duim gewoon door;)

@ cat gezellie met de gebroeders eten nou het zal vast gesmaakt hebben:D

@ ikke ik hoop dat je hoofdpijn snel wat afzakt en een fijne avond meid;)

@ hier de last van me buik is weer wat afgezakt maar wel aanwezig we zullen zien ga zaterdag denk even een testje wagen en anders zondag we wachten geduldig af:D

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    @ laurier heb je al vakantie:D:D

@ bibi hoe is het met jou meid :)

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Meiden, sorry dat ik hier niet vaak meer ben, maar kan het topic gewoon niet bijhouden, jullie lullen teveel. :p
    Ik kom in elk geval even melden dat ik ook dit weekend ga testen (als mijn ongi uitblijft in elk geval). Twinklestar en Smyltje; veel succes!!
    En voor de andere meiden duim ik uiteraard ook nog steeds. :)

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    ooowh bibi en twinklestar, wat zou het leuk zijn als we alledrie posi testen!!

wat een verhaal dolfijn! lijkt me ook best lastig als 18jarige puber om 'anders' te zijn.. hopen dat hij snel inziet dat hij een serieuze ziekte heeft. sterkte! en denk goed om jezelf.

hier gezellig gegeten. nu lekker relaxen en vroeg naar bed. mn lichaam moet toch nog wat bijkomen van de reis en het tijdsverschil...

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    hihi, heb stiekem mn temp van maandag de 26e ingevuld (op de gok, omdat we toen in het vliegtuig zaten) omdat ik toch echt denk dat mn ei op maandag was!! en nu ik deze temp heb ingevuld, springt mn ei inderdaad naar maandag. dan zit ik nu dus op 10 DPO! op naar de 270 ;) weet mn temp dus niet zeker, maar denk echt dat ik mn ei maandag had.

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    bibi en smyltje spannend:D ik duim voor jullie

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bibi, Twinklestar en Smyltje: Duim echt mega hard voor jullie alle drie (en duim ook voor jou door Sasje!!)
    Voor jullie alle vier nog wat hcg erbij en dan moet er toch wel wat roze gaan verschijnen :D
    hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

11. laurier

laurier Niet meer actief

!!!!!! VAKANTIE !!!!!! JIPIIEEEEEEE

@char dank je dat je reageert op dat van mijn broer, lief van je!! Mooi dat jullie nu ook goed in de eieren zitten hahaha, ik heb er maar een aantal naar mn ouders gebracht..

@smyltje; heel erg veel plezier in het pannenkoekhuis! Da's echt leuk he :) En gefeliciteerd met jullie 2 jaar! Ik duim nog steeds heel hard voor rose!!

@twinklestar; ik duim toch nog hard voor je dat t raak mag zijn!! Fijn dat de klachten ook wat minder zijn geworden.

@ikke; jammer dat je vriend over moest werken, was je tosti lekker?

@The cat; gezellig dat zn andere broer op visite is!!

@stampertje; bah het wordt er niet echt beter op bij jou he met die vervelende kwaaltjes!!

@dolfijn; fijn dat stiefdochter weer thuis is en alles goed gaat. Pffft jeetje het is idd meer in het ziekenhuis dan genieten en rust voor je, echt balen!! Ik hoop dat hij dan snel goed met zijn diabetis om zal gaan!! Ik blijf echt duimen voor jullie dat het snel opgehouden is hiermee voor jullie, dit is ook echt niet leuk!!

@bibi; oehhh ik duim echt heeeeeel hard voor je, spannend!!

@sasje; ik duim ook voor jou

@hier; nou ontspannen is het nu niet echt hier, vriendlief had een klote laatste dag werken en ik mag het ontgelden. Hij zegt dat ie niet moe is, ik zei: jawel aangezien ik het moet ontgelden maar dat merk je niet. Ik zei tegen hem dat we maar wat vroeger op bed moesten gaan vanavond... Pffft t is maar goed dat hij ff met de hond weg is, ff rust aan mn hoofd. Heb ook echt een zware werkdag gehad zeg pffft bah! Nouja klussen doen we wel redelijk maar niet echt dat ik erop let ofzo, nu al 3 dagen geen zin/puf gehad nouja dan niet. En voor de rest genieten we extra ook als we wel klussen ;)

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lekker meis!! Hopelijk kan je een beetje gaan genieten van je vakantie!! :D
    Balen dat de vermoeidheid bij je vriend deze uitwerking heeft :( Heeft hij ook bijna vakantie??
    Over klussen: lekker zo doorgaan hoor meis, geen verplichting! Daar wordt het zeker niet beter van.. en idd heerlijk genieten! :)
    Have fun :p

13. mom23

mom23 Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,389
    0
    0
    wat is het rustig hier....

@ biancje: wat een mooie echo!!!!!

@ Smyltje: spannend hoor, ik duim voor je dat het posi is...

@ Twinklestar: ik herken die pijn rond mijn navel en afscheiding ook. tevens heb ik ook steeds steekjes in mij lies en ben ik nog met vlagen misselijk......

doe denk ik zondag even een testje...........................

14. laurier

laurier Niet meer actief

Ja vriendlief heeft nu ook vakantie, we hebben samen vakantie :D
    Maar zei net al tegen hem dat ie wel een beetje leuker moet gaan doen hoor, nog maar net vakantie en heb nu al een drukkend gevoel. Ik zei dat ik wel wil genieten en het leuk wil hebben.
    Nouja idd morgen hem maar even goed lang laten slapen, kan ie ff bijtanken ook!
    Vanavond maar ff ieder zn eigen weg gewoon gaan en dan komt t wel goed.
    Nouja let er niet heel veel op, volg mijn banner ook niet op de voet zoals vorige ronde's. Maarja nu denk ik wel hmmm misschien ff klussen aangezien mn ei in aantocht is..... Maarja denk ook niet dat af en toe er een beetje aan denken te vermijden is hahaha

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahaha je kan het altijd proberen om het helemaal te vermijden maar denk niet dat dat haalbaar is :p

@Mom: ook voor jou duim ik heeeeeeel hard en ook voor jou wat HCG-tjes!! duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
    Heel veel succes met nog even afwachten!!

16. laurier

laurier Niet meer actief

Mom voor jou is het ook spannend zie ik!!
    Ik duim hard voor rose!

17. mom23

mom23 Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,389
    0
    0
    thanx meiden voor het duimen!!! Ik hoop het ooko, maar ga er niet van uit.....

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    hier ben ik ook weer ben even op visite geweest ga even lezen ben zo weer terug (hihihi):D

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah lees maar rustig hoor.. ;) tot zo!

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt voor het duimen meiden en natuurlijk het hcg

@ mom dat heb ik ook sinds vanavond een beetje een misselijk gevoel we zullen zien wat een spanning hier ineens zeg (hihihi):D

@ laurier geniet lekker van jullie vakantie :D

Share This Page