NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 04 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar) Eisprong: 26 juli: Smyltje 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: Sasje24 7 aug: Laurier 17 aug: Char Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk Dolfijn1982: 30 aug termijn echo, 31 aug intake VK Klevkin: 21-2-2011, eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
Nope een beetje rood maar vanmorgen nu weer niks ja veel wit haha voelt net of ik heel de dag leegloop
NOD 14 juli: The Cat (ronde 1, 1e kindje, 27 jaar) 26 juli: Stampertje ( ronde 1, 1e kindje, 23 jaar) 03 aug: Ilse85 (ronde 5, 2e kindje, 25 jaar) -> vakantie tot 14 augustus! 04 aug: Smyltje (ronde 1, 1e kindje, 25 jaar) 06 aug: Bibi26 (ronde 5, 1e kindje, 25 jaar) 09 aug: Twinklestar (ronde 3, 1e kindje, 28 jaar) 10 aug: Sabina1986 (ronde1, 1e kindje, 23 jaar) 13 aug: Sasje24 ( ronde 4, 1e kindje, 24 jaar) 21 aug: Laurier (ronde 4, 1e kindje, 25 jaar) 31 aug: Char (ronde 3, 2e kindje, 27 jaar) Eisprong: 26 juli: Smyltje 27 juli: Twinklestar, Bibi26, Sabina1986 31 juli: Sasje24 7 aug: Laurier 17 aug: Char Zwanger Mariska: 7 juli intake vk, 16 augustus echo Ikke85: 4 augustus intake vk, 9 augustus echo Biancje: termijn echo was goed hartje klopt, 10 aug vk Dolfijn1982: 30 aug termijn echo, 31 aug intake VK Klevkin: 21-2-2011, eerste echo alles goed, 24 augustus controle vk
vanmiddag wat steken in mijn borsten en de ene ochtend erg misselijk veel eten en plassen maar niet echt veel kwaaltjes zeg maar ja opgezette uik je zou zo zeggen dat ik al 12 weken ben haha
The cat wat is dit rot zeg. Als het een ongi is dan hoop ik dat het snel doorzet. Wat een onzekerheid heb je zo! Ik wil met alle liefde voor je duimen maar ik weet niet goed wara ik voor moet duimen. Voor een ongi of voor innesteling? Zal ik het laatste dan maar doen? Ik duim in elk geval voor wat zekerheid voor je! Ik ga afsluiten meiden. Blijf nog even bij mijn mannetje zitten en dan een beetje op tijd naar bed. Ben best moe. Welterusten alvast
als je nou heel veel last blijft houden van die witte afscheiding en natuurlijk de andere kwaaltjes die je noemde zou ik over een paar dagen toch nog een testje doen maar dat is aan jezelf natuurlijk
ik ga ook afsluiten ben moe ga nog even tv kijken en dan lekker mijn bed opzoeken allemaal een hele fijne avond en tot morgen weltrusten allemaal xx twinklestar
Hey meiden... Allereerst voor dolfijn een super dikke knuffel.. en ook nu houd het niet op :s.. sterkte meid!! @Bibi baaleh van je nega test..:s... weet hoe het voelt!! @Smyltje, twinkelstar en mom jullie gaan testen van het weeken he.. spannend!!! duimduimduim... @The cat... owh ik ben zo bang dat ik jouw achterna ga... vandaag weer soort van ongi gevoel gehad, maar niks te zien!! En nog steeds zere tepels... en ook wat opgezette buik...!! Hoop voor je dat je snel zekerheid hebt... @Sasje..heel veel plezier van het weekend.. jij gaat lekker feesten... @hier..vanavond bij vriendin wezen eten, erg gezellig!! morgenochtend doen we nog maar een testje... aangezien nog geen ongi, wel zere tepels en opgezette buik en wisselende eetbuien.. en 's nachts wakker worden om te moeten plassen :s.. (heel irri)... en we gaan morgenavond uit eten.. dus test ik nega mag ik wijntje drinken, maar ik hoop natuurlijk van niet.... Nou meiden voor vele dus een super spannend weekend... Ik blijf duimen hoor.. Weltruste.. liefs