als je zou weten wat er overal inzit, zou je niks meer eten. dat van die roze koeken wist ik al, maar ik vind ze nog steeds lekker hoor
Ik zou dan ook maar geen appelmoes meer eten Ze controleren die appels echt niet op wormen etc... Die gaan gewoon lekker de vermaler mee in.
Dit werkt beter dan Sonja Bakker Gewoon niet bij nadenken wat je eet.. want als je alles gaat uitpluizen is je trek zo weg.
Wist ik niet! Ik heb er net nog een hap van genomen. Maar ik denk dat er nog weinig dingen over blijven ,als ik al die dingen niet meer zou eten.
van dat varkenshaar en eendenveren betwijfel ik zeeer sterk.. ik heb nog nooit brood zo gemaakt zien worden? beetje.. gist.. bloem... varkenshaar.. oja! vergeet de eendenveren niet!
Oh, maar er zit heel veel troep in eten hoor . Ik vind roze koeken sowieso smerig, ben er een keer zo misselijk van geweest
Nou ik heb er ook geen moeite mee hoor. Ik was laatst broccoli aan het snijden en toen zag ik tot mijn verbazing een hele dikke rups in mijn groente zitten. Tja nou ja hups naar buiten met jou dan maar en goed de groente spoelen. Enne ik kom je koeken wel halen hoor
Ik geloof dat niet van dat brood hoor . Mijn vriend is kok en weet er veel van en zegt dat dat een fabeltje is
Dat is lullig. En dan denk je als vegetarier dat je gewoon appelmoes kan eten Ik heb ook wel eens gehoord, dat ze in het ziekenhuis wel eens maden gebruiken, om het slechte vlees weg te eten ofzoiets. (wat daar van waar is?)
Ik heb een tijdje terug naar een aflevering van een programma gekeken hoe ze die manderijnenpartjes uit blik ontvellen... Dan zit je ook even vol verbazing te kijken kan ik je vertellen...
Nu wordt ik nieuwschierig..... Vraag me dat idd af hoe ze dat doen.. Zal ook wel met beestjes zijn of zo?
ja dat ''kan'' maar kneem aan dat ze niet gaan van: ok per brood 50 gram varkenshaar.. gaan vast geen hele haren in.. en het hoeft ook niet persee van een varken te zijn.. voor mij blijft het gewoon onzin
Yep dat heb ik ook gezien. Ah, de beruchte E-nummers! Je wilt ook niet weten wat er in (gestampte) muisjes zit. Voor mij is vegetarier zijn dan ook meer dan alleen een stuk vlees laten staan. Denk je een lekker pakje kruidenmix van Conimex te kopen. Moet je eens aan de zijkant kijken. Garnalenextract! Pff...ik ga wel weer naar de natuurwinkel....
Hmmm lekker gestampte muisjes... En over dat brood, wel raar, dan zouden moslims dit niet mogen eten toch? Zou dat bij hun niet al bekend zijn dan?