in kipfilet uit de supermarkt zitten varkenseiwitten ingespoten, alleen bij Plus en bij Appie niet. Ik koop al mijn vlees, ook kip bij de turkse winkel. Roze koeken vind ik trouwens heerlijk. Kan best een pak in een keer leeg eten, vooral toen ik zwanger was.
Heerlijk roze koeken! Zo lang ik er geen hoofdluis bijgeleverd krijg met bijbehorende jeuk blijf ik ze lekker eten. Als je je 2 pakken nog niet kwijt bent kan je me pb'en Zo kan je alles wel laten staan als je weet wat erin zit. Leuk naast alle bakerpraatjes, kan ik straks helemaal niks meer eten
En zo denk ik er ook over. Maar n beetje vies ben ik wel hoor van vreemde plekken. Ik zal ook nooit de leuning vastpakken in welk gebouw dan ook. En wat je zegt van dat lijk....getver, zo ruikt al mijn vlees als ik zwanger ben en sta te koken
Mmmmmmm.....roze koeken! Gemaakt van rode luizen? Dus het bevat niet alleen maar suiker? Klinkt gezond en goed voor de lijn! Ik neem er dus nog eentje...
Ik heb nu zo''n onbedwingbare trek in een roze koek! Straks maar even mn hubbie naar de benzinepomp sturen, jammie! Verder wil ik niet weten wat er allemaal met mn eten gebeurd, anders krijg ik niks meer door mn keel hahaha! Om die reden eet ik dus nooit bij mcdonalds en dat soort dingen, want dat voer vertrouw ik niet.
Over die kleurstof in roze koeken, dat word allemaal heel goed uitgelegd in deze aflevering van de KvW. http://player.omroep.nl/?aflID=7625395 Kijk alle afleveringen op een regenachtige dag en we kunnen dit topic nog hééél lang open houden