Auto: Kia Picanto

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Zijn er hier meiden die ervarin hebben met de Kia Picanto?

Ben nml. van plan een 2e handse (ong. 3 jr. oud) aan te schaffen.

Mijn huidige autootje (fiat seicento) staat bij de garage en de kosten om 'm te repareren zijn zo hoog dat het waarschijnlijk niet meer echt rendabel zal zijn.

2. natje

natje Lid

12 okt 2006
    39
    0
    0
    Hoi,Ik heb een kia picanto van bijna anderhalf jaar oud.
    Mij bevalt hij goed,ik rij er veel mee ,heb eigen zaak en zit veel op de weg,wel korte afstanden maar voor mij is het een fijne auto.
    Als je meer wilt weten vraag maar.
    Groetjes

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik rij in principe alleen woon-werk maar dat is wel 90 km per dag in totaal, 4 a 5 keer per week.

Waar het mij vooral om gaat is dat hij een beetje technisch goed in elkaar zit, dus niet om de haverklap met vanalles naar de garage toe moeten.

Verder vind ik 'm er erg stoer uitzien, niet zo'n oma-bak!

Ik hoef er niet kei hard mee te kunnen maar 120 moet ie natuurlijk wel makkelijk halen en dat je wel gewoon ff snel met 130 kan inhalen.

Van een aantal mensen hoor ik dat Kia best een goed merk is qua kwaliteit ik ken die alleen niemand die 'm rijdt.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  5. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Ik zie ze best veel rijden dus volgens mij zijn die picantootjes wel erg in trek.
    Leuk wagentje inderdaad!

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx manuela, het gaat daar vooral om het verbruik wat tegen zou vallen dus niet over 'standaard' technische problemen. Ik moet zeggen ik keek bij mij huidige auto nooit naar het verbruik :oops:

Deel Deze Pagina