Gezwollen voeten en enkels

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lisalisalisa, 6 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Hey,.
    Ik ben 25+2 en heb sinds vorige week serieus gezwollen voeten, enkels en benen.
    Ik kan mijn schoenen (enkellaarsjes,) niet makkelijk in en uit en ze doen wat pijn. Ik draag ook meestal jurkjes want shirts kruipen te veel omhoog door mijn dikke , met veel te veel vruchtwater, buik..

Iemand schoenen tips?

2. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Toen ik je berichtje zag, vroeg ik me af of je al contact gehad met je vk om je bloeddruk te laten controleren..
    Zag net latere berichtjes in een ander draadje dat je inderdaad doorgestuurd bent.
    Wilde je even succes wensen! Geen schoenentips...

3. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ik had het ook, maar wel meer richting het eind van mijn zwangerschap en droeg toen alleen nog maar slippers. In de zomer is dat echter wat makkelijker te doen dan in de winter. Je zou wel een paar goedkope instappers kunnen kopen die een maatje groter zijn en daardoor wat comfortabeler zitten. Hetzelfde geldt voor sokken. Die knelden bij mij ook enorm.

4. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.395
    1.174
    113
    Ik droeg bij de zwangerschap van ons zoontje alleen nog maar sneeuwboots. Zag er niet uit maar was het enige wat paste en lekker zat.

5. lucky7

lucky7 Lid

29 sep 2011
    65
    2
    8
    NULL
    NULL
    Geen schoenentips behalve maat groter kopen. Heb ik gedaan en dan gympen omdat ik niks over de wreef kon vinden.
    Rotkwaaltje he.. bah.

Goed met je benen omhoog blijven en masseren. Dat verricht geen wonderen maar helpt wel ietsjes.

6. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Ook hier al flink vocht....in mn gezicht en benen/ enkels.... heb wat grotere schoenen gekocht met rits, lukt niet meer om veters dicht te krijgen... overigens is mijn bloeddruk keurig.

Deel Deze Pagina