Wie heeft er nog zo konijntje liggen en doet er niets mee? Ik ben al maanden op zoek maar kan er nergens 1 vinden. Ik heb dit knuffeltje gekocht in oktober 2010. ze waren toen te koop bij de kruidvat in de roze en blauwe versie. Me dochtertje had er altijd 2 tot ze er 1 verloor en we de reserve moesten geven maar ik ben als de dood dat ze die ook een keer kwijt zal raken en zonder haar "pipi" wil ze echt niet slapen. Liefst de roze maar als je de blauwe hebt liggen is dat ook heel erg welkom!
Misschien kan ik je wel blij maken. Ik heb destijds zo'n roze gekocht! Dochterlief heeft inmiddels andere favoriete knuffels, maar weet zo niet waar dit roze konijntje is gebleven. Ga binnenkort wel even voor je zoeken, hij moet hier ergens of bij de oppas zijn. Ik laat het je weten zodra hij boven water is.
Konijntje is boven water, zitten alleen wat minimale vlekjes op, dus zal hem eerst door een sopje halen. Tegen verzendkosten zal ik hem naar je opsturen. Pb je adres maar.
Als er nog meer zijn die toevallig 1tje hebben thuisliggen hoor ik het graag nog een extra reserve kan geen kwaad!!