Zwangerschapsischias

Discussion in 'Zwangerschap' started by Antje88, Dec 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Antje88

Antje88 Bekend lid

May 8, 2013
    859
    13
    18
    Vanaf 37 weken leek het wel alsof het in mn rug geschoten was, maar tot op heden is dat niet over gegaan. Sterker nog, het is veel erger geworden met uitstraling naar mn bil. Een normaal stukje lopen is er niet meer bij en het belemmert mij ook echt in het verzorgen voor mn zoontje, laat staan de huishouding.
    Gelukkig hoef ik niet zolang meer, maar ben het echt zat!

Nu lijken mn klachten erg op zwangerschapsischias.
    Herkent iemand dit? En was het na de bevalling gelijk over?

2. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    2,822
    94
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb dit bij mijn tweede zwangerschap gehad. Fysio verlichtte de klachten wel iets. Na de bevalling heb ik er helaas best nog een tijdje last van gehad, maar ik moet erbij zeggen dat ik altijd last van mijn rug heb gehad.

3. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Ja hier tijdens mijn 2e en 3e zwangerschap last van gehad(en nog steeds) alleen komt het bij mij vanuit Mn bil en trekt door naar mijn been. Al vanaf 2e zwangerschap fysio en meerdere malen ingetapet het verlicht iets en heb betere en slechte dagen!

Hoop voor jou dat het straks over is want is heel vervelend en pijnlijk

4. Antje88

Antje88 Bekend lid

May 8, 2013
    859
    13
    18
    Ah....ik had gehoopt te lezen dat het over zou zijn na de bevalling!! 😖 Hmm..nou ja de tijd zal het leren denk ik...

Thanks voor de reacties

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Acupunctuur! De fysio ed ga ik niet eens meer aan beginnen. Het enige dat mij echt helpt bij dit soort pijn is acupunctuur.

6. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Ik heb het ook erg gehad. Ik kon op een gegeven moment bijna niets meer. Fysio kon wel pijn verlichten en na de bevalling heb ik geen last meer gehad.

7. Antje88

Antje88 Bekend lid

May 8, 2013
    859
    13
    18
    Dat geeft hoop Frummeltje 😉
    Vlinder, thanks voor de tip. Mocht ik er last van blijven houden, ga ik het zeker proberen

8. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

May 29, 2014
    863
    13
    18
    Hier geen ischias maar een hernia die pijn schijn je te kunnen vergelijken.. t is echt een helse pijn en dan moet ik nog zo lang. Ben pas 16 weken zwanger. En al ruim 6 weken last van de hernia. 😢

9. Antje88

Antje88 Bekend lid

May 8, 2013
    859
    13
    18
    Oh jeetje!! 😱 Wat een ellende joh. Sterkte!!

Share This Page