Vanaf 37 weken leek het wel alsof het in mn rug geschoten was, maar tot op heden is dat niet over gegaan. Sterker nog, het is veel erger geworden met uitstraling naar mn bil. Een normaal stukje lopen is er niet meer bij en het belemmert mij ook echt in het verzorgen voor mn zoontje, laat staan de huishouding. Gelukkig hoef ik niet zolang meer, maar ben het echt zat! Nu lijken mn klachten erg op zwangerschapsischias. Herkent iemand dit? En was het na de bevalling gelijk over?
Ik heb dit bij mijn tweede zwangerschap gehad. Fysio verlichtte de klachten wel iets. Na de bevalling heb ik er helaas best nog een tijdje last van gehad, maar ik moet erbij zeggen dat ik altijd last van mijn rug heb gehad.
Ja hier tijdens mijn 2e en 3e zwangerschap last van gehad(en nog steeds) alleen komt het bij mij vanuit Mn bil en trekt door naar mijn been. Al vanaf 2e zwangerschap fysio en meerdere malen ingetapet het verlicht iets en heb betere en slechte dagen! Hoop voor jou dat het straks over is want is heel vervelend en pijnlijk
Ah....ik had gehoopt te lezen dat het over zou zijn na de bevalling!! 😖 Hmm..nou ja de tijd zal het leren denk ik... Thanks voor de reacties
Acupunctuur! De fysio ed ga ik niet eens meer aan beginnen. Het enige dat mij echt helpt bij dit soort pijn is acupunctuur.
Ik heb het ook erg gehad. Ik kon op een gegeven moment bijna niets meer. Fysio kon wel pijn verlichten en na de bevalling heb ik geen last meer gehad.
Dat geeft hoop Frummeltje 😉 Vlinder, thanks voor de tip. Mocht ik er last van blijven houden, ga ik het zeker proberen
Hier geen ischias maar een hernia die pijn schijn je te kunnen vergelijken.. t is echt een helse pijn en dan moet ik nog zo lang. Ben pas 16 weken zwanger. En al ruim 6 weken last van de hernia. 😢