Vandaag bij de Hema wel zachtroze leggings (dikke pantystof) in die maat gekocht. Maarja dan zit je nog met een bolero die je niet hebt
Tuunte is echt heel erg leuk. Wij hebben hier een winkel in het dorp. Erg leuke kleding. Niet goed voor de portemonaie zo'n winkel, ha ha.
S&D Le Chic. Op internet te koop en ook wel in bepaalde winkels, maar daarvoor zou je ff moeten zoeken denk ik.
Deze vind ik prachtig! Misschien wel wat duur voor een dagje... Jottum Mini Girls bolero | kleertjes.com
https://www.google.nl/search?q=roze+bolero+110&client=safari&hl=nl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=V42nUdrLLKik0AXJoYDgAg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=320&bih=416# Hier staat toch wel iets tussen?
Ja helaas wel... En online durf ik nu echt niet meer aan. Durf het niet aan het risico te lopen dat het zaterdagniet geleverd wordt en ik dan niks heb voor dr. Ik heb het me te laat bedacht, had ergens de bloodst het warmer zou worden Ik ga morgen nog 1 de winkels af en anders koop ik gewoon een andere outfit. Kan dat kind moeilijk kou laten lijden omdat ze er van mamma mooi uit moet zien
oh jammer dat het maat 110 is. ik heb het te koop op marktplaats. een licht roze bolero en legging. maar is maat 92-98 maar goed het komt van de hm.