Denk dat de vermoeidheid toe slaat ik kon het ook niet vinden. HELP ons Daan. Dan kunnen we ff kijken Ha ha te laat
Daan, denk wel da je juist zit hoor,ik kom uit op 4 augustus, maar idd met een cyclus van 24 ben je correct! En nogmaals; you're sooooooooooooo preggie!
Sorry Daan, m'n brein werkt niet echt meer. Maar.... als jij positief getest hebt gisteren, 1 dag voor je NOD en je hebt zo'n korte cyclus klinkt het niet onlogisch. En ik neem aan dat je gewoon zo'n due date calculator gebruikt hebt. Wat was de datum precies van de eerste dag van je laatste menstruatie? Dan kun je verschillende calculators er op los laten rekenen toch? Maar ik ga er van uit dat je dat al lang gedaan hebt. Ik denk dat 't je korte cyclus is die mensen van slag brengt.
zie je wel. Kijk maar die meiden hebben ook allemaal een heel lange cyclus he. Ik ben dus toch niet gek gelukkig maar. Bedankt voor het kijken.
Mijn eerste menstruatiedag was 27 oktober. En ik heb al heel erg veel calculators er op los gelaten inderdaad. Jij ook bedankt voor het kijken. Fjoe
Poe ben ik echt weer wat meer gerustgesteld. naja, die paar dagen maken ook niet uit hihi. Bedankt meisjes, dan kunnen jullie nu lekker naar bedje toe. xxx
Gek niet nee, kreeeeeeezie! Wanneer ga je je banner zetten? Ben benieuwd wat het gaat worden! Ik voel me net een ballon vanavond, steekjes a volonté,maar de ballon in men onderbuik wil maar niet afgaan... poehe!
Graag gedaan. Vind 't wel erg jammer dat je geen juli mama bent. Dat topic is natuurlijk al lang opgestart en ik ben er vandaag pas achter dat ik de 22ste juli uitgerekend ben. Ben ik echt een staartsluiter ipv jij koploper.
Staartjes en kopjes, ik ga tram 7 richting dromenland nemen! Het is hier markt morgen in de stad en men mannetje wil daar naartoe. Dus, ik moet niet werken voormiddag, gaan we samen lekker markten! (eerst klussen nog ) Tot morgen en slaap lekker! x
Haha, maar met een beetje pech zullen we allbei flink zweten tijdens de bevalling (zul je zien hoor, hittegolf eind juli/begin augustus)
haha lieslke, volhouder die je bent. volgens mij ben jij pas tevreden als ik mijn banner heb aangepast hihi.