Tadaaaaaaaa, nog wel niet afgewerkt en de deur moet ook nog gefatsoeneerd, maar zo ziet anijsgroen er dus ongeveer uit
Suuz, ik vind het bewegen tot nu toe meestal nog wel leuk. Mits ze mijn blaas met rust laat Wat sneu dat meisje. Haar badje!! hihi arm ding. Maar, morgen goed maken met een kadootje zal vast in goede aarde vallen! Meiden, ik mis Helma! toch?
Zoo heb t overleeeefd!! Na mijn kies moet toch getrokken worden..maar dat hoeft pas in februari, heb ik alle tijd om me voor te bereiden hahaha, waarschijnlijk krijg ik dan ook een uuh plaatje ofzo..omdat ik dan toch wat kiezen mis..is dat of gemalen voer hahahaha Liesel, geweldig die kleur! Knip, ooh oke..ik snapte niet helemaal denk ik wat de woningbouw met jou zwangerschap moet..is het een woning voor 3 personen of meer?? Mja altijd handig om mee te hebben toch?? Pup, ik zag dat jij het 20000e bericht had getypt vanmorgen, jeeeeej!! Enne ik was dat niet hoor met incontinentie enzo..lek gelukkig nog niet hahahaha Verder weet ik t ff nie meer...ik ga maar aan de afwas..vreselijk..al die kommetjes met saus van gister *kotskots* tot later moppieees
Jep Moor het lijkt er wel wat op, alleen 'knalt' het neit zo erg. Vind het eerlijk beter meevallen dan het echt lime. @suuz: je kan toch met je kleintje mee fruit- en groentenpapjes eten, hoef je zo helemaal geen plaatje Nee, blij dat het ok is en dat je pas in februari terug moet!
moor komt goed ik hou me nog gedeist @ suuz neee geen lila paars als favo kleur aaaaah arme Lois maar wel lief dat ze ook iets mag kiezen @ lie bij jullie ook al veel kleurtjes @ mooi kleurtje hoor dat anijs groen @ sas aaaah toch trekken gelukkig pas in febr dyus duurt nog ff tis een gewone eengezinswoning voor 2 personen mag het ook hoor maar dubbel glas voor de baby zou wel fijn zijn nog een half uurtje en dan gaan we op gesprek vanavond verjaardag van me tweeling neefje en nichtje en sjoerd moet de bus laden voor morgen dus weet niet of ik het tussendoor nog red om te komen doei doei
Zo ben ik weer even tussendoor. Heb wel even bij zitten lezen net maar ben alweer even kwijt wat ik gelezen heb. Ik ben heerlijk bij mijn schoonzus geweest tot een uur of twee vanmiddag. Ik heb vanmorgen toch weer gebeld en hij mag dus helemaal niet die 150 cc water met 5 scheppen hebben daar zijn darmen en maag dat helemaal niet aankunnen. Ik gaf net als gisteren aan dat hij steeds na de voeding terug geeft en dat zijn geen kleine beetjes. Nu moest ik dus meteen over op andere voeding en die voeding voor hongerige baby's heeft hij dus helemaal niet nodig. Hij krijgt nu voeding voor spugen en krampjes (krampjes heeft ie niet zoveel last van) en moet daarbij een extra schepje nutriton (johannesbroodpitmeel) bij doen om het dikker te maken. Hij lijkt nu wel wat meer tevreden en tot nu toe nog geen spuug meer gezien. Ik hoop echt op verbetering. Als het over een paar dagen nog niet is verbeterd krijg ik eerder een afspraak bij het consultatiebureau. Het is echt een gezoek allemaal. Maar geniet er niet minder om hoor. Het komt allemaal vast wel goed. Ik ga nu nog even wat in huis doen voordat de psychiatrisch verpleegkundige op de stoep staat.
Hellooooo ladies! Gister wel even online geweest, maar heb me even rotgeërgerd in een topic waar een zwangere dame klaagde dat haar man niets in huis deed nu ze zwanger is, maar daarvoor jaaaaren ook niets in huis hoefde te doen...tja...da's vragen om discussies met zo'n man dan toch? Maar goed, er bleken erg veel vrouwen in die situatie te zitten, dus Rinke vond dat ik maar blij moest zijn met hem Vannacht veel krampen gehad, dacht op een gegeven moment zelfs weeën te hebben, maar geloof dat ik er inmiddels achter ben dat het een behoorlijke opstopping in het darmstelsel was even poeders genomen om die handel weer op gang te brengen en voila, gaat weer beter. Rinke is thuis blijven werken, zodat de zorg voor Mirthe me niet al teveel zou belasten, maar ook dat meissie was erg lief voor me en ligt nu al ruim 2 uur te slapen....wauw.... Ik had vandaag heel even het nu-mag-het-wel-komen gevoel, maar ja, aan de andere kant...zó ellendig voel ik me nou ook weer niet, dus de rust in huis is ook nog wel even lekker, hahaha...muts hè? Nou, blablabla, eens kijken of ik wat gemist heb hier!
Hey Muis, jij had ineens een fles spraakwater weggeklokt of niet? Haha, meis toch, wat een emo's op je werk, snap dat je leidinggevende zich even wat lullig voelde en dat het voor jou ook wel apart geweest moet zijn zoiets te vertellen. En dat ziekenhuisgedoe, gut, wat is dat toch met ziekenhuizen, Miranda al zo'n gezeik, nu jij ook al...vergeten die mensen dat jullie daar echt niet voor de lol lopen en ook liever anders hadden gehad? Pffff... Maar je werk staat in ieder geval achter je, dat scheelt een hoop gedoe hè.... @ Sas, nog gefeliciteerd meid! en dan als cadeautje ook nog even naar de tandarts.....blleehhh, heb ook een hekel aan dat gedoe in mijn mond hoor! @ Knip, over een kwartiertje bij de woningbouw, ben benieuwd! Dikke opvallende buikband omgedaan? @ Daan: 7-8-9 is wel heel mooi hè...wie weet! Ik gun m zeker voor jou! @ Loel, LOEL, lekker geslapen meis? Oh zie dat de Puck werkt, mooi!!!! Enne, doe ff normaal, die beebs durven niet eens naar buiten als er een dame met megafoon naar ze roept!! hahaha... @ Ink, alsof we in hetzelfde bed slapen, haha, net zo'n nacht gehad! @ Moor, donuts om 9 uur? Heb je de mail nog gezien, ben erg benieuwd! @ Kwie, succes met de laptop! *hoort Mirthe zingend wakker worden, die gaan we zo maar even uit bed halen* @ Katjak, maar je moet 's avonds gewoon wel wat kunnen eten toch? Enne, erg hè, maar ik ken het hoor, voornemen minder te eten en dan is het ineens wel errug lekker, dus eet je nog even dat beetje op en....... *ziet dat Moor de pagina anders heeft ingesteld, gaat gelijk checken of dit hier ook lukt!* @ Pup, je lekt aan alle kanten nu dus miepje.....doe maar lekker rustig aan! Oooohhhhhhhhhhhhh wat romantisch van je broertje!!!!! Hier ook getrouwd, maar ik heb hem gevraagd..... @ Ink, goed plan, denk dat ik met Mirthe ff de Mc-kant op loop voor een Flurry! @ Lumea, nog één keer "lang verhaal" zeggen en je moet m vertellen hoor!!! Spannend, in onderhandeling, die uit dezelfde straat? @ Moor, jouw beeb is gewoon net zo'n crea typje als jij, die is de inrichting een beetje aan het aanpassen @ Pup, van zulke shampoos krijg ik altijd de neiging een slokje te nemen, zo zoet! ben niet helemaal bij, helaas, had meer willen lezen...maar goed, Mirthe wordt ongeduldig en Rinke is nog met het speelhuis bezig....dus ik ga haar maar even halen, doei!
Jutte, mail gezien hoor, ik ga strakkies uitgebreideld reageren! Moest effies met Moorman overleggen en zinnen weer van begrafenis af halen!
Haai Ink is weer uitgewaaid in harlingen....heerlijk zeg...wat kun je dan effe genieten. Loel ik vloog van jouw megafoon bijna de haven in haha Wat een gebrul zeg Die van mij komt nu echt niet haha....7-8-9 is een leuke datum..... Jutte oehhhhh kom je vannacht bij me slapen??? Haha..... hopelijk wil het vannacht beter idd knip suc6 bij de woningbouw de rest...knufffff voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! liefs ink
Waar is iedereen? mmmm wat rustig hiero..... Knip: hoe is het gesprek met de woningbouw gegaan? Pup: succes straks bij de vk, hoop dat ze niet al te veel 'enge' dingen verteld hahahaha