Ja echt. wordt gillend gek van het thuis zitten. De muren komen op me af en krijg er een benauwd gevoel van. Hier gaat, zodra ik wakker ben, dan ook alles letterlijk open. als ik niks doe, voel ik me zo ellendig. Niet vanwege het wachten op de bevalling, maar ik moet gewoon iets doen. Wat dan ook. Las idd net op je hyves dat je morgen naar het cb gaat met Mirthe. Succes ermee. Hoop op een rustige nacht voor je. Moor? Wie was er overleden dan? Ik ben dan helemaal een vergiet of ik heb het niet meegekregen. Sorry daarvoor. Gecondoleerd dan nog.
Hoi dames. kom snel eventjes reageren! Echo was super!, hartje klopte heel goed.. kon dus niet beter.. Vanaf 21aug. word ik thuis gezet vn werken (vandaag bevestigd door eigen gyn) dus nog 3 dagen werken en dan ben ik meer dan een jaar thuis! (Volgende week 2 wkn verlof, en daar valt de 21e net in) Dames, prettige zomerdaagjes, want het word lekker warm! Ik plons morgen namiddag mn zwembadje in! Daan, voor jou veeeeeel succes meis! Want voor jou is het nu elk moment hé! Liefs xxxx
De begrafenis is inderdaad morgen Jutte, maar ben er best wel mee bezig in mijn hoofd. Ze was nog zo jong en dan met een zoon die net zo oud is als ik, die zijn vader anderhalf jaar geleden al is verloren! Daan, het jongste zusje van mijn oma (noemen ze oudtante) is overleden. Jutte, veel succes en plezier morgen bij het CB. Daan, ik begrijp wat je bedoelt hoor met de boel open en wat doen. Ik kan welgeteld 0 dagen stil zitten. Ik ben wat dat aan gaat blij dat ik een hond heb die moet wel uit!
Marieke wat goed dat je een mooi hartje hebt gezien! Heerlijk zeg!! Maar, waarom mag je niet werken?? Is dat i.v.m. de baarmoederhals?
@Moor, dat is me dan helemaal ontgaan meid. En ik begrijp dat ze nog vrij jong was? Was ze ziek? Iig heel veel sterkte morgen. Zoiets hakt er toch in. Hoe dan ook. Jij kan dus ook niet stilzitten. Tis dat ik bang ben voor de hond van de buren, anders zou ik daar mee gaan lopen. nee geintje, lopen gaat niet zo goed als fietsen hihi. Marieke, fijn hoor dat de echo goed was. Verder heb ik dezelfde vraag als Moor, waarom zo snel thuis, is dat vanwege de cerlage?
Daan, geeft niets dat je het gemist hebt hoor, ze was inderdaad nog erg jong, 58 jaar nog maar! Ze had longkanker, deze week zou ze een gesprek hebben voor het vervolgtraject van behandelen. Helaas kreeg ze het weekend longbloedingen
Oeh een longbloeding. Dat is een akelige manier om te sterven. Als je al van mooi sterven kan spreken, maar er zijn mooiere omstandigheden in elk geval. Wat jong zeg. Pfff.
Hey Moor, Wij gebruiken een klapstoeltje met een lekker dik kussen erop...was goed genoeg om op te voeden als nodig was..en ook om op te zitten om te troosten en ook om op te zitten om te kijken hihi. Dus misschien ff goedkoop klapstoeltje proberen en dan later beslissen of je een grotere stoel wilt? Wij hebben wel een klapstoeltje van hout, dat bij het bedje past... En dik kussen zelfde kleur als accent kleuren...blauw groen hihi. Groetjes, Miranda
Hallo hallo! Weer vliegend door de baby APK heen, het gaat allemaal zo goed dat ik zelf mocht kiezen of ik over 1 week of 2 weken terug wil komen. Heb dus maar over 2 weken afgesproken. Knipseltje, voor de lijst: 19 augustus mag ik weer aantreden. Kruimel is al bijna helemaal ingedaald, blijkbaar heb ik een laag schaambeen en dat laatste stukkie moet ie nog zakken. Het bevallingsverhaal was allemaal oude koek, niets nieuws gehoord wat ik nog niet wist. Ik heb wel aangegeven graag op een baarkruk te willen en die mocht ik meteen ff uitproberen. Net een mini-wc met een open voorkant hihi. Op handen en knieën schijnt ook een fijne houding te zijn, maar dat lijkt me zo raar... ik zie mezelf al door die verlofkamer kruipen zo. En toen maakte John ook nog de opmerking "Ja, en dan met een hand erin". Ja doei, ik ben geen koe! Rare vent, die van mij. Neusspray met menthol mag ik niet meer gebruiken, blijkbaar werkt dat wee-opwekkend. Daan en Ink, doe er je voordeel mee! Slapeloze nachten worden naar het schijnt veroorzaakt door hormonen, niets aan te doen behalve dan wat langer blijven liggen en op tijd een dutje doen als ik daar behoefte aan heb. Niet veel gebeurd hier vandaag... behalve wat echo's enzo...
Das ook wel een goed idee Miran, gewoon kijken of we er gebruik van maken en dan gaan kijken voor een evt stoel! thanks voor de tips so far meiden!
Dat niet stil kunnen zitten en gillend gek worden thuis had ik ook toen ik overtijd ging...zogauw marco thuis was...hup eruit! Overal naartoe haha...en overdag hobbelde ik soms naar de supermarkt...deed er bijna uur over hahaha...en soms naar de snackbar om de hoek voor ijsje...Maar ook gewoon eindje fietsen idd, om maar niet naar die tv te zitten kijken.......want op een gegeven moment weet je niet meer wat te doen...en thuis schoonmaken had ik geen zin in...kon het trouwens ook bijna niet meer... Groetjes, Miranda
Ha Pup, je apk is weer 2 weekjes geldig, goed zo! Baarkruk lijkt mij ook wel wat, ondanks dat het er raar uit ziet! Op handen en voeten, tja... het zal vast comfortabeler zijn i.v.m. de zwaartekracht, tegen die tijd maar eens kijken of je je er goed genoeg bij voelt
Ah anijsgroen... wel een hele mooie kleur zeg! Morgen zal ik foto's maken. Alleen de gordijnen hangen nog niet, maar die moeten jullie er maar ff bij denken dan. Ben zelf heel blij met het resultaat. En dat het eindelijk af is!
@Moor: misschien dat ik op dat moment wel helemaal geen zin heb om op dat ding te gaan zitten, maar het lijkt me natuurlijker en makkelijker om zittend te bevallen. Poepen doe je toch ook niet liggend? @Schommelstoel: die krijg ik als kraamkado van mijn vriendinnetje. Heb er al een plekje voor ingeruimd.
Wel klote van die neusspray... zal zo eens een zoutoplossing maken. Heb zoveel snot in mijn hoofd dat mijn kaken er pijn van doen. Nu nog een pipetje zoeken en dan spoelen maar!
hmm Pup, idd klote van de neusspray...als die hielp...bah snothoofd... pas bij Oprah gezien (toevallig langs gezapt) een neusketel....een soort van theepot die je op je neus zet en daar idd zout water of gedestileerd water in doet...en dan spoelen! Schijnt heel goed te zijn voor je sinussen...ook voor concentratie (leeg hoofd) en nog veel meer dingen...allergieen enz.. Groetjes, Miranda p.s. morgen beginnen met de clomid 100mg....op naar de bijwerkingen hahaha
haha ja, die heb ik ook wel eens voorbij zien komen! Zou je zo'n ding ook bij de drogist kunnen halen? Ik wil mijn hoofd wel ff doorspoelen, weer lekker schoon en leeg! Wat voor bijwerkingen krijg je daarvan?