Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als het helemal af is hoor!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi...stuurt wens weeen naar Daan toe...Daanbeeb....komop..de uitgang is daaronder!! Hij staat zelfs al op een kier! ;)

3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @knip: ohw, toch wel goede vooruitzichten dan. Wel goed dat je afwacht van dat dubbel glas, dat maakt toch een immens verschil qua warmte en geluid van buitenaf. En over verf, wij krijgen hier reclame van Kwantum en daar is de verf toch echt niet zo duur en het is hele goeie, echt waar! Hoop dat jullie echt een thuis van dat huis kunnen maken hoor!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Knip,

Nou jammer dat het zo een botte kerel was....schijnt normaal te zijn in de woningbouw zeg...pffff!

Oh en toch neigen om het te nemen, tsjah klinkt allemaal wel goed wat ze beloven dus ik neig er nu ook naar om je te adviseren ja te zeggen. Tis idd alle voordelen die je zelf ook al geeft!

Oh enik was het die dat zei, wij hadden toen een brief gekregen waarin dat stond...blah blah blah sinds ....2008 is het wettelijk verplicht voor woningbouw om dubbel glas aan te brengen...en dat komen we dan ook doen tussen die en die datums...En ze hebben echt wel bijna 1000 woningen gedaan...dus de hele wijk.....En iedereen was verplicht! Weet niet of dat misschien bij alleen die van ons was..maar zal eens kijken of ik er iets over kan vinden......Heb helaas helemaal geen papierwerk meer vna de woningbouw...allemaal rommel die niet meer nodig was heb ik weg gedaan...

Heel veel succes met beslissen, hopelijk word het glas ook binnnen 1 jaar vervangen...dan zit je goed daar vermoed ik!

Groetjes,
    Miranda

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Goedemorgen,

Vannochtend eerst maar eens een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Was ik in alle hectiek vd huizenzoekerij en wat dingetjes op het werk een beetje vergeten :).
    Die staat dus op vrijdag 21 augustus om 15.30. Dat is met 20 wk en 6 dagen.

@ Daan: ah da's wel sneu voor je schoonouders. Het valt gewoon ook echt niet te plannen...... Waar wonen zij eigenlijk?
    @ Miran: oef die bijwerkingen klinken allemaal niet fijn. Maar zoals Daan al bij Marieke schreef: alles voor 't beebje. En reageer je hier maar flink af, dat scheelt misschien thuis wat gooi en smijtwerk
    @ Pupke: verkouden zijn = bleh :(.
    @ Moor: iedere keer als we ijmuiden zien liggen vanaf Katwijk moet ik even aan je denken hoor. (Het was toch Ijmuiden waar je woont ;)).
    @ Jutte: ik zal het niet meer zeggen hoor :p. Als de deal rond is (wat ik toch wel echt hoop dat gaat gebeuren) dan laat ik het even weten en zet ik een linkje om de rmmc hyves.
    @ Marieke: wat gaaf dat je een goede echo had. Super!
    @ Lieselke: als ik nu ooit ergens anders anijsgroen als term zie langskomen zal ik altijd aan jou moeten denken :). Mooi hoor!
    @ iedereen: goede dag toegewenst!

Ik ga proberen om vannochtend even naar het strand te gaan. Dan breng ik meissie na gebadderd te hebben naar het kdv waarna ik naar Leiden ga om zwangerschapskleding te kopen. En ondertussen nog even verder onderhandelen over het huis ;). Klinkt allemaal wat druk. Maar wel zin in.
    Kortom, tijd voor actie.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Gevonden!

Het was niet landelijk verplicht (sorry knip) maar gemeentelijk...

Brabant wonen (woningbouwcorporatie hier) had zoveel achterstallig onderhoudt dat ze een algehele opknapbeurt moesten doen voor al hun jaren 50 en 60 woningen....Wat dus inhield dat alles aangepast werd naar de nieuwe HR++ rendement voor de ramen...gevel werd gespoten...daken geisoleerd... Met als gevolg...ze krijgen een groot subsidie bedrag van de overheid daarvoor hahahaha...

Groetjes,
    Miranda

7. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Knip: Lastig hoor beslissen wat nou goed is om te doen. Is er voldoende ruimte in de woning om heel wat jaartjes vooruit te kunnen? Maw is het al het werk waard? Heel veel succes met beslissen.

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Vrijdag moet ik weer naar de vk voor controle en strippen. Ik ga het toch maar doen. Gevaar is wel dat ik door blijf rommelen, maar die extra dagen kan ik nog wel handelen denk ik.

Schoonouders wonen in Loppersum, dat ligt bij Appingedam/Delfzijl. Noord-Oost Groningen dus.

Knip, moeilijke beslissing hoor. Vooral omdat er toch wat druk achter staat. Tenminste, kan me voorstellen dat je er niet relaxter op wordt. Maar ik zou niet zomaar wat accepteren. Moeilijk hoor. Goed dat je even wacht op dubbelglas verdict. Dat is toch wel erg belangrijk, al was het alleen maar met het oog op de stookkosten bijv.
    Succes meid, tis niet makkelijk.

Lumea, succes met alles wat je gaat doen vandaag.

9. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Mogguh!

Knipsel, mooi paars is niet lelijk ;)... gewoon eerst alles in de grondverf en dan pas lakken. Het is heel veel werk, ons vorige huis had alle kozijnen zwart dus weet ervan, maar het resultaat is er wel naar. Ik ben benieuwd wat jullie beslissen, wel jammer dat je dan te ver weg woont om eens ff te komen darten hihi :D.

Lumea, spannend! Zo gaaf die 20 weken echo!

*spuit Daan ondersteboven met neusspray*
    Toch strippen? Heb trouwens gehoord dat het best pijnlijk kan zijn, ik wil je niet bang maken hoor meissie. Ze zouden het toen bij mijn vriendinnetje ook doen, maar de beviel voordat ze gestript was.

En nu ga ik eerst ff op zoek naar koffie... slaap ik eindelijk eens lekker, gaat de wekker om 9 uur. Waarom weet niemand, maar kon niet meer slapen dus ben na een uurtje draaien maar opgestaan.

Oh, nog heel ff.. ik heb mijn eigen neusspoelkannetje gemaakt van een lege fles waar ooit cremespoeling in heeft gezeten haha. Hoofd schuin, tuitje tegen en neus en... Spoelen maar! Het ziet er echt niet uit en ik zal je besparen wat er allemaal uit mijn neus kwam vallen, maar het lucht wel enorm op!

10. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Jeej Marieke een mooie echo, hartje gehoort!!! Goed zo.

Knip: Tja... zoals ik al zei; je moet je gevoel volgen. Het zou niets voor mij zijn iig, zoveel dat eraan gedaan moet worden. Vind het trouwens maar raar dat ze de schuttingen en de helft van de tuin mee mag nemen! Ook wel weer een voordeel; want dat mogen jullie straks dus ook! Ik hoor vaak om me heen van mensen die in een huurhuis wonen eigenlijk iets moeten doen, maar ja het is een huurhuis, dus doen ze het maar niet. Daar hebben jullie dan geen last van, je kunt alles van meerwaarde gewoon meenemen.
    Succes iig met je beslissing! Het is niet makkelijk allemaal.

@Daan: Aloë Vera schijnt ook weeënopwekkend te zijn. Ik ben dol op die sapjes, maar heb het dus al een hele tijd niet gedronken. Denk dat ik daar over zo'n 2 weken ineens trek in krijg hahahaha
    Wat sneu voor je schoonouders zeg. Ik heb een beetje hetzelfde met mijn ouders, die hebben ook vrij gehouden in een bepaalde tijd, het is dus te hopen dat ze rond die tijd komt! Trouwens Alex is de hele maand September vrij, maar straks besluit ze pas om eind Sept te komen!! Ik hoop het zo van niet!
    Voor jou: succes met de laatste loodjes (dat zul je wel van een héleboel mensen horen hihihi) en ik hoop voor je dat je snel je kleintje in je armen kunt houden.

uhhhhh ik wilde nog op iemand reageren, maar ik weet het niet meer..... nou ja, straks misschien.

Ga ff rummicubben, dat spel is verslavend! Wie had die link ook alweer gegeven?? Ik heb nog 12 dagen hahahaha

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Lekker opgelucht Pup, oh en de wekker zonder reden af laten lopen...had pupkeman hem gezet ofzo? toch wel fijn dat je goed geslapen hebt hoor!

ieuwh...wil het idd niet weten wat er allemaal uit jouw neus kwam lopen hahaha, maar wel ingenieus...

(schrijf je dat zo...)

Groetjes,
    Miranda

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    waar speel je dat katja?

Verveel me ff....

13. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Effe mezelf en frutses woonkamer spammen... ;)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Lekker buikje al!!

15. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mooogeee!!

Pup, wat handig van je zeg! Zo een neusbidet zelf gemaakt!

Moor, wat voor soort stoel zoek je dan??

Knip, ik weet echt zeker dat de huurder en of woningbouw het in oude staat moet terug brengen..mijn buren hadden zilveren kozijnen en alles moest overschilderbaar zijn..en je kan me niet vertellen dat paars overschilderbaar is...ik ga t ff opzoeken voor je..misschien is dat ook wel gemeentelijk bepaald hoor..net zoals die dubbele ramen, hier is dat namelijk niet hahaha

16. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    mooi buikje Lieselke!
    Ik speel via Rummi en dan downloaden, kun je 15 dagen op proef spelen

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
  18. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemorgen allemaal,

Heb vannacht beter kunnen slapen. Melvin heeft niet meer gespuugd sinds deze voeding en lijkt zowaar wat meer tevreden. Het is uitproberen, maar wie weet komt het allemaal nog wel goed nu. Ik voel me nu ook wat meer uitgerust. Ik zou gisteravond nog wat gaan lezen en schrijven, maar kreeg kraamvisite en het was onwijs gezellig. Ik krijg van die vrouw een reiswieg te leen die ik eventueel naast me neer kan zetten als Melvin 's nachts onrustig is en niet kan of wil slapen. Het zou wel een boel meer rust geven en misschien vindt Melvin het wel lekkerder om in een compacter bed te liggen. Het is allemaal uitproberen en we komen er wel.

@ Marieke: ik kan me voorstellen dat je voorzichtig bent. Die angst blijft er toch zitten hoe dan ook. Het is nu belangrijk dat het wel allemaal goed gaat en je straks een kleintje in je handen kan houden.

@ Knip: Het is wel moeilijk wat die woning betreft. Het heeft z'n voor en nadelen. Je hebt er veel werk aan, maar dan heb je ook wat. Je hebt helemaal gelijk dat een eengezinswoning veel fijner is om te wonen. Je hebt dan meer ruimte en je hebt een tuin waar de kleine dan ook lekker kan spelen.

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

sorry voor de verslaving aan rummi meiden!!

ik ga naar de begrafenis, mochten er beebjes komen tussendoor, is er vast wel iemand die een smsje stuurt toch?

liefs!!

20. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    veel sterkte bij de begrafenis Moor! En natuurlijk houden we je op de hoogte.
    kus

Deel Deze Pagina