Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Stoute Kwie, stoute Kwie. Beloofd om even te reageren en dan dus niet doen. Ik was even niet in zo'n geweldig humeur. Ze hadden mijn laptop voor mijn werk omgezet naar QLICT (een server waarmee ze op school werken, zodat ik strakkies vanaf mijn lap ook mee kan op de printer en het internet) en er niet bij verteld dat ze Vista om moesten zetten in XP. Ik ben dus alles kwijt! Godzijdank had ik wel alles toevallig nog op de stick gezet, maar toch ... Ze hadden het wel even kunnen melden. Gisteren ben ik uren bezig geweest om alles erop te zetten want zelfs de muis moest nog geïnstalleerd worden. Uiteindelijk werkte ook de touchpad van de lap niet meer. Drama's drama's drama's. Daarna had ik nul komma nul zin om nog wat voor de Bso te doen en ben "mokkend" met een boek de zon in gegaan. * neeschuddend + engelachtige smiley * :D:D

What's happening hier?

O eerst een waarschuwing eruit doen:

Let op let op
    Kwie gaat een update maken!!!

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Poeh hé, halve wereldreis erop zitten en het is pas 11 uur!

Consultatiebureau was goed. Wat ontwikkeling betreft loopt Mirthe in alles licht voor op leeftijdsgenootjes. Op zich wel fijn om te horen na die vroeggeboorte twee jaar terug....
    Mirthe was ook natuurlijk weer helemaal het voorbeeldkindje ;) en nu thuis weer draakje, zoals we gewend zijn :D trutje....

@ Moor, sterkte vandaag, snap dat het je bezig houdt, pas 58toch? Het leven kan zo oneerlijk zijn....

@ Daan, thuis zitten zat, tja, herken het wel een klein beetje hoor, hoewel het hier natuurlijk wat drukker in huis is door Mirthe. Maar ik hoop voor je dat het snel zover is, want nu zit je eigenlijk alleen maar te wachten hè....

Ik heb een redelijke rustige nacht gehad, wel weer wat kramp, warm en veel plassen natuurlijk....ook maar voor het eerst het zeiltje onder mijn laken gelegd, toch maar....wat een ellende zeg, zweetbed nu!

@ Marieke, goede echo, badje vol en over twee dagen al vrij? Wauw zeg! Een jaar thuis, hoe ga je dat vullen???? Moet je werkelijk zo rustig aan doen? Of is het "zeker voor het onzekere"

Oh, zie dat die vraag al gesteld is ;)

@ Pup, hahaha, die opmerking van John....nee die stand lijkt me ook niets hoor, om in te bevallen! Ze noemen het bij sex ook niet zomaar "op z'n hondjes" het heeft toch iets dierlijks hè...
    Een baarkruk schijnt wel prettig te zijn ivm zwaartekracht, ben benieuwd hoe je het gaat vinden straks! Maar top dat je bent goedgekeurd!

@ Tijdverdrijf....ik heb bijna vierkante ogen van het internet, kan hele dagen vullen zo! Beetje filmpjes kijken, forummen, mailen, aan de website werken enz enz...
    Maar ik ga ook graag naar buiten, zeker nu met dit weer!

Schoonmaken gaat haast niet meer, ben heel snel moe. Nu na alleen cons.bureau en boodschappen ben ik eigenlijk alweer klaar met activiteiten! Slecht hè? Wat dat betreft verlang ik wel weer naar een beetje energie...

@ Miranda, spannend morgen aan de clomid. En wanneer had je dan de meting? Ik ga vast mijn duimen warmdraaien!

Ieeeuwww, dat prikt zo lekker!
    Ik heb de laatste tijd nog wel eens: dan denk ik in de hangmat makkelijk een slokkie limo te kunnen nemen, maar om de één of andere vaag motorisch gestoorde reden giet ik de hele handel zo mijn nek in, BAH!

wat ben jij toch heerlijk gevat!

Dus Pup, cola spoelen, dat moet dan ook helpen tegen snot!

@ Loel, hoe kan je nou laptoppen met Roan op schoot :( die truc moet je me even leren voor straks!

@ Marieke, wij slepen je er dan wel doorheen, op de stille dagen!
    Je angst is enigszins herkenbaar....helaas kan niets of niemand die bij je wegnemen, was dat maar zo hè....

@ Lies, kom maar op met die site, ben benieuwd naar de foto's van het kamertje...zeker als je nonkel de meubels komt brengen!!!

@ Daan, verwachtten je schoonouders dan een vroege baby? Mijn moeder heeft juist vanaf een week na de uitgerekende datum vrij genomen, zo van: dan weet ik zeker dat die beeb er in mijn vakantie is ;) Jammer voor je schoonouders zeg.....

Daanbeeb, kom op, maar je opa en oma gelukkig!

@ Knip, woningbouw is verplicht vanaf 1-1-2010 een energielabel af te geven voor de woning. Veel corporaties voeren in het kader van een goede labeling upgrades uit zoals dubbel glas, want volgens mij wil VROM dat de woningen dan binnen zoveel tijd een minimaal hoog label hebben, maar dat weet ik even niet zeker.
    Dubbel glas wordt bij ons aangeboden aan de huurders tegen een kleine huurverhoging, omdat het aantal punten voor je huurprijs ook hoger wordt. Wij bieden dit aan als de woning op de nominatie staat voor schilderwerkzaamheden buitenkant....
    Maar volgens mij is er geen wettelijke verplichting voor dubbel glas, wèl voor een "wind- en waterdicht" huis, dus daar moet je dan gewoon goed op letten!

Vaste trap naar zolder overnemen?!?!?!?!!?? VASTE trap zegt het toch al? Die moeten ze gewoon laten zitten toch? Daar moeten ze nl ook toestemming voor aanvragen om te plaatsen? Gut, ik snap niets van die corporatie....

dat noem ik service hoor, echt, zij zijn daar niet toe verplicht! Wij doen dat niet...

Klopt hoor!!! Er zijn uitzonderingen, maar mijn opzichter-collega's nou nou nou, vooral één van de drie, die is echt erg! Snap soms niet dat zulke mensen er mogen blijven werken.
    Zijn vooral de wat ouderen enne, woningcorporaties zijn goede werkgevers, dus iedereen blijft lang hangen bij zo'n baas en dus krijg je de norse "we doen het al 10 jaar zo, dus waarom anders"-mentaliteit....zucht...ik doe mijn uiterste best dit op het gebied van communicatie te veranderen, het gaat iets beter, maar ben er nog laaaang niet!

@ Lumea, jouw dag klinkt leuk! Strand, shoppen...hmmm....
    En ik duim ook voor jouw huisje!!!

*koffie, wat een goed idee Pup!*

"Helaas" zijn in 2005 de regels in het algemeen aangepast, dit is los van het huurcontract. Huurders mogen zelf bepaalde wijzigingen aanbrengen zonder toestemming en kleur is smaakgevoelig, maar dus geen uitzondering meer, het mag...
    Als je een huis koopt kan er ook geel op de kozijnen zitten (of goudmetallic zoals hier....)

*oeh, Kwie is met een update bezig, ga snel posten voordat die er ook al staat*

3. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    * Shock * Meiden zien jullie ook dat Jutte maar liefst 38 weken zwanger is!!! ;) Meid, jij gaat de veertig makkelijk halen op deze manier. Wie had dat kunnen denken?

Jakkie bah, Pup ben je nog steeds verkouden? Zo vreselijk irritant om dat in de zomer te zijn.

* Ziet vlinder van Liesel voorbij komen * Wauw meid, heb je dat zelf gemaakt of laten maken?

Hé Knip wat gaaf dat je je eigen buik hebt zien bewegen. Leuk dat Sjoerd het nu ook kan zien mits madame natuurlijk mee gaat werken.

* Grmbl, slaat zichzelf wel drie keer voor haar hoofd. Werkelijk, ik heb vorige week donderdag al gezongen voor Sas, vervolgens zaterdag ook nog eens omdat ik beide keren niet meer wist wanneer ze precies jarig was en nu ben ik het vergeten! *
    Sorry Sas, ik maak het goed met je:

Happy birthday to you
    Happy birthday to you
    Happy birthday, happy birthday
    Happy birthday to you!!!!

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt een leuk weekend gehad waarin je veel verwend bent lees ik. Gezellig!

Oe Knip een intake bij de woningbouw ... straks even verder lezen voor het laatste nieuws.
    :$ Huis in paarse tinten?

Moor pas je wel een beetje op jezelf? Pijn in de rug ... moeilijk lopen ... Lief trouwens dat je aanbied om voor anderen ook iets te maken. Kan altijd handig zijn, dus ik denk er nog even over na.

Lekker die ziekenhuizen van tegenwoordig. Eerst Miran al die het aan de stok heeft en vervolgens Muis ook. Stomme ziekenhuizen! :x:x
    Miran, ben je vandaag begonnen met de eerste dosis clomid?
    Muis, gezellie dat je er weer bent. Ik ben alweer van mijn stoel gedonderd na je serenade en het verhaal van de vork. Heerlijk om het zo levendig voor je te zien. :D

Zeg Ink, als je zo verslaafd ben aan het onkruid weghalen tussen de tegels ... Kom even langs zou ik zo zeggen. ;)

Hé wat goed dat je manneke volgende week dinsdag een kijkoperatie heeft Lies. Eindelijk weer vooruitgang in de zaak en fijn dat zijn baas ook meewerkt.

O wat fijn Loel dat de bakerzak werkt. Hopelijk blijft het werken zodat jij ook wat bij kunt komen. Helpt Rob je nu wel wat meer?

* Ben ondertussen wel erg nieuwsgierig naar het lange, lange verhaal over het bod van het huis van Lumea ;) *

Pup, heb je niet tegen John gezegd dat je broer zo romantisch is en hem gelijk een hint gegeven? ;) Lektieten, loopneus en incontinent ... arme jij. Knuffel! (maar niet te lang, met dit warme weer gaat alles plakken)

Mooi kleurtje dat anijsgroen! Enne ... braaf Liesje, goed geluisterd naar tante Kwie voor de foto's.

Marieke ook een goede echo. Heerlijk!

Sorry Pup, maar als ik dit zo lees dan pies ik bijna in mijn broek van het lachen.

Knip, ik meen het serieus; Als je hulp nodig hebt met schilderen, ik wil je best komen helpen. Eventueel kan je ook behangen hè, als het schilderen te duur zou worden. Als alles doorgaat is het wel helemaal geweldig om weer een eigen woning te hebben waar je straks niet uitgezet hoeft te worden.
    Tip: Kijk ook eens op Marktplaats voor tegels en schuttingdelen. Sommige mensen doen het voor een prikkie weg.

Mooie buik heb je Lies, echt al een zwangerschapsbuik.

Verdorie, is Jutte me nog voor geweest met haar update. ;)

Ik ben in ieder geval weer helemaal bij gelezen, mag ondertussen ook wel want het is al na twaalven. Tijd om weer de tuin in te duiken, gewoon op een stoel en niet in een hangmat. Glaasje cola erbij, ook niet in mijn neus, nek of tieten gieten en standje relax aannemen. Werken kan morgen, shoot morgen moet ik weer echt op de groep, en anders in het weekend ook nog wel. Nu is het mooi weer, zonnetje schijnt ... Wat wil een mens nog meer? (Nou ja Daan zal wel wat wensen ja)

4. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Vorige week had iemand het over Tante Mars, bij wie een prille zwangerschap was geconstateerd door de gyn. Dat is toch niet goed gegaan zag ik en Naliey (heeft volgens mij ook nog geprobeerd hier mee te kletsen en anders in NOD november of december) is naar wat ik eergisteren las zwanger.

Kreeg trouwens van mijn schoonzus een smsje. Vorige week gevraagd aan haar wanneer ze graag wilde horen dat ik zwanger ben en nu smste ze: ... Lief van je te vragen wanneer ik 't blijde nieuws van jullie zou willen horen. Hoop heel binnenkort ...
    Toch leuk om te horen.
    Ik heb maar niet teruggeschreven dat ik haar zwager om de haverklap probeer te verleiden, leek me wel een beetje to much information. :D

5. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland

Zo even 2 buikfoto's gemaakt, zijn alleen wel linkjes, geen idee hoe ik nu foto's in bericht moet plaatsen, iemand tips???

6. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Zo zeg, wat een updates:$, hoef ik het niet te doen:p

@ Jutte: Ik zit op mij schommelstoel, met mijn voeten op een voetenbankje en knieën gebogen. Laptoppie staat op de vensterbank naast me. Roan leg ik tegen mijn bovenbenen aan en voila 1 hand vrij om te laptoppen. Zo zit hij goed rechtop, da`s goed tegen de buikkrampjes.

7. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Jutte, jij had toch een middeltje tegen muggen? Wil je dat wondermiddel eens aan mij doorgeven. Ik heb alleen al op mijn linkeronderarm (van middelvinger tot aan elleboog), en niet lachen, 89 muggenbulten. Kun je nagaan hoe ik er nu uitzie.

8. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Suuz: mooi buikkie hoor!!!

9. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Arme Kwie...En ik al klagen over die ene bult op mijn arm...

*pakt gauw haar roller prikweg om over de 89 bulten van Kwie heen te gaan*

Thanx Loel, hoe is het gegaan vannacht?

10. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Het gaat hier steeds beter. Loelman helpt steeds meer. Gisteren heeft hij de laatste voeding om 22:30 gedaan, zodat ik naar bed kon. Ik moest er om 3 uur uit, dus lekker kunnen slapen. Loelman is zelfs met Roan onder de douche gegaan vandaag :$. Hij blijft me verrassen, helemaal leuk.

@ Helma: where are you:(

11. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Bekijk bijlage 7807

Ff spammen.

Mijn achterneefje Romek met Roan.
    Romek en zijn broer Ruben kunnen heel goed breakdancen.
    Als Roan mee gaat doen, kunnen ze R3 gaan heten:D

12. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Suuz: hele mooie buik!

Kwie: :$89 en ik dacht dat ík zielig was....

Wie weet er waar ze hoeslakens van 90x210 verkopen? Vroeger dus bij Hema, maar nu niet meer en ik vind dat ze hoog aan vervanging toe zijn. Nu hebben we ook nog een set van die rekbare, maar die gaan toch een beetje scheuren bij de naden. Wie heeft er een tip?:$

Pfff zit te wachten op de computerman, hij gaat onze computer nu écht maken (vorige keer had hij verkeerde moederbord bij zich) Hij kan tussen 13.00-17.00 komen, lekker dan. Hoop dat ie snel komt.

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Fijn te horen Loel, heerlijk he als je even wat uren slaap kunt pakken! En wat een leuke foto zeg, Roan in diepe slaap en wat een mooi neefje heb je...

14. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Hahahaha Loel, trouwens knappe ventjes hoor!! Wat is Romek voor naam? Komen ze niet uit Nederland ofzo? Fijn ook dat Loelman steeds meer gaat doen.

15. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Sorry Katja geen idee...Leenbakker/kwantum misschien? Is dus toch een idee, na ja.
    Altijd leuk wachten op mensen...Ik gister op de kringloop, was gewoon weer de laatste op de lijst zoals altijd haha, hoop voor jou dat ze snel komen!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Moor Sterkte vandaag mop!

Lies & Suuz mooie buikjes!

en Loel, wat heb je toch een mooi kereltje zeg! errug leuke foto!

17. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Katjak: Mijn nicht is Indisch, maar daar komt het niet vandaan hoor, geen idee trouwens.......moet ik toch eens gaan vragen.

Ik vind het ook een knap manneke. Donkere haren, lichte ogen.
    Hij kan ook echt geweldig dansen, zo gaaf.

18. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Kwie: pas maar op met vampiers, volgens mij heb je heeeeeeeeeeeeeel erg lekker bloed :D

19. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    Dacht; ik stem nog eens op Ziva, maar dat mag dus niet hihihi. Zag wel dat Ziva bij de top 3 zit, dus meiden nog ff stemmen hoor. (ik lobby even voor Meilan hahaha)

Dat moet trouwens wat worden als we straks bevallen zijn, en in augustus zijn dat er heel wat, en we doen allemaal mee! Op wie moeten we dan stemmen hahahaha

Ben een beetje melig aan het worden.... verveel me eigenlijk wat. Ik kan gaan strijken, maar daar vind ik het écht té heet voor. Ik hou het ook al niet uit in de tuin, dus zit ik binnen achter de laptop en onder de ven. mmmm, maar eens kijken wat ik op internet voor leuks kan vinden. Heb net 6 potjes rummi gespeeld, dus dat ben ik ff zat.

20. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    @Loel: ja, Romek klinkt Pools ofzo. Ik ga 's ff googelen

Deel Deze Pagina