geen idee, die roem win in ook niet, dus gewoon voor de gekkigheid denk ik hahaha katja ik ga je opsnorren...
Haai meisjes Hier ink effe online....... Alles hier nog rustig, al heb ik wel een ongigevoel in de onderbuik, maar ja dat zegt niets. Knip denk dat je pendel niet uit gaat komen meiss...... Op onze pufclub is weer een beeb geboren Tycho....alle meiden die later dan mij zijn uitgerekend gaan me voorbij...... Daan bij jou ook nog alles rustig en flink verwend door schoonfamilie...lief zeg..... Lees hier een paar rummicubverslaafden...... Moor sterkte met de begrafenis... Muiss eindelijk ongi 33 dagen pfff meiss ga zo voor jullie duimen zeg..... uhhh kwie onder de bulten.....meid wat mij helpt is de ventilator 's nachts aan...geen mug te bekennen... Jutte hoe is het met jou???? Jij bent ook al 38 weken.... Pup bij jou schiet het ook al op zeg....35 weken... Lumea 20 weken echo.....ohhh wil ook weer haha.....om het geslacht te raden...... ik heb vannacht eindelijk weer goed geslapen. Af en toe uit bed voor een plaspauze...... Morgen weer naar de vk ben zo benieuwd wat die zegt...... liefs ink
ink vervelend he, dat wachten en dan nog iedereen die je voorbij racet.. nou ik hoop dat ook jij snel je kleintje in je armen hebt! Knuffieeee
Gevonden!! Ben nu met muis aan het rummi spelen, was jij daar ook Daan?? Ink fijn dat je goed hebt geslapen!
ik snap het niet. Heb het spel gedownload en probeer jullie te vinden, maar ik weet niet waar ik op moet klikken en moet ik ook ergens een spelersnaam aanmaken?
we gaan snel eens met z'n 3en rummi spelen, naam aanmaken gaat niet als je hem niet gekocht heb. aar op prive tafel spelen wel
Net nu de BBQ begint te smeulen, gaat het hier spatten. Hopelijk trekt het over. Hoe zou het Moor vergaan zijn? Een crematie of begrafenis is al geen pretje, maar met deze warmte al helemaal niet. Rummicub? Ga ik van de week even uitpluizen.
Rummie, leuk!! Ik doe dan mee hoor..gezelliee!!! Moor, hoe was t gegaan vandaag?? Over die stoel, wat zocht je precies voor stoel? xx
ik ga niet op alles reageren anders word het wel heel lang hoor @ Jutte 38 weken alweer gaat goed he @ jutte hier geen buikbanden vind het geen gezicht bij mezelf @ sas graag gedaan hoop dat je hem leuk vond met het jongetje en het hondje en katja hahaha @ Moor hier een schommelstoel voor de beebkamer zie foto's kun je niet even een eetkamer stoel als idee neerzetten om te proberen?? @ Marieke das wel heel lang thuis maar goed alles voor het goede doel @ pupke jeeej weer goedgekeurd en op de baarkruk als het lukt super @ Miranda niet gooien met spullen @ Lumea afspraak vergeten te maken foei toch @ Miranda thanks voor het zoeken maar we hebben geluk dit jaar word er nog dubbel glas in gezet dus voor 31-12-2009 hebben we dan dubbel glas @ pup kan toch alsnog eens komen darten al is het nu al wel weer heeeeeel lang geleden @ Lies wooow mooi buikkie @ sas lieverd heb echt alles geprobeert maar nee hoor binnenschilderwerk is echt voor de huurder dus ze doen er niks aan en ja sommige hebben de verwarming oranje en dat mag ook (zei de meneer de opzichter he ) @ Kwie lekker dat ze dat even hebben gemeld zeg @ Jutte vaste trap is door de oud bewoner zelf gemaakt en woningbouw wil die weg halen omdat het niet veilig zou zijn (te weinigruimte om af te stappen) ze willen er een vlizotrap voor terug maken maar wij willen dus die vaste trap houden en dat mag dubbel glas komt dit jaar nog maar bedankt voor de uitleg ik snap dat de verf service is maat had liever gehad dat hun of oud bewoner de verwarmingen weer wit hadden gemaakt @ Kwie goeie tip van mp maar dat word wel even verschoven naar volgend voorjaar denk kan niet alles te gelijk als ik je hulp nogig heb ga ik een hele harde giil geven zodat jij aan komt vliegen thanks @ suuz mooi buikje hoor gaat het een beetje thuis zo? @ gaat de tip van beeb en latop van loel onthouden @ had e foto al op hyves gezien wat een gave zeg en R3 zou wel leuk zijn @ ik heb lekker 3 keer gestemt op Ziva @ muis op tijd ongi fijn zeg al klinkt dir erg dubbel @ Daan mooie BH's zeg en komt er nog een buik foto van jou voordat het nu te laat is??? @ ink je moet nu wel opschieten ja anders klopt hij niet meer snik @ ik wil ook samen met jullie rummi doen @ zooooo en ik ben aan het einde kleine update van mezelf nog meneer de opzichter belde dus vanmiddag en dubbel glas word nog in 2009 gedaan douche renovatie 2010 lekkende ketel word nagekeken maar ketel is van dit jaar dus zou goed moeten zijn ???? ff afwachten dus word morgen nog even terug gebelt over de voegen van de plavuizen wat ze ermee gaan doen maar wij hebben nu toch maar zo goed als zeker besloten om het wel te doen beetje zekerheid is wel lekker en omdat we er langer zitten kunnen we alles in ons eigen tempo opknappen (nou ja woonkamer en slaapkamers moeten toch wel snel af aangezien de kleine natuurlijk in nov komt) nu ff de lijst erbij en de afspraken erop moor hoop dat je je dag goed bent doorgekomen is niet niks zeg knuff voor jou
Bekijk bijlage 7875 NOD: * KwiePark, 27 jaar, 17 augustus, 17e ronde voor 1e kindje * Miranda , 28 jaar , 8 september , 12e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Daan78, 30 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 1 aug. geslacht ♪ * Inkerbell, 28 jaar, ronde 3: 1e kindje D-date 14 aug. geslacht ♪ * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ♪ * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Desert, 33 jaar,ronde 3: 1e kindje D-date 16 sept.geslacht ♂ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * Annie, 29 jaar , ronde 7 : 1e kindje D-date 25 nov.geslacht ♀ * SylviaM, 32 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lente1973, 35 jaar, ronde 6: 3e kindje D-date 6 dec. * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevalling: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Naline, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Ink 6 augustus controle verloskundige om 13.00 uur * Katja 6 augustus bevallingspraatje 16.15 uur * Jutte 7-8-9 controle gyne * Daan 7-8-9 controle verloskundige 8.45 uur (strippen als er nog niks is) * Loel 10 augustus CB met Roan 11.00 uur * Lies 10 augustus controle gyne om 11.45 uur * Sas 11 augustus controle gyne om 9.30 uur * Moor 12 augustus voorlichting borstvoeding Beverwijk 19:30 uur * Moor 14 augustus 2de poging 3D echo * Sas 17 augustus bevallingspraatje om 15.50 uur * Knippy en Pupke 17 augustus voorlichting bevallen in het CWZ 19.30 uur * sas 18 augustus 3D echo 5de keer * Syl 19 augustus controle verloskundige 09.10 uur * Pupke 19 augustus controle verloskundige * Muis 20 augustus intake ICSI * Moor 21 augustus controle verloskundige * Lumea 21 augustus 20 weken echo 15.30 uur * Moor 25 augustus voorlichting bevallen in het RKZ 20:00 uur * Knippy 26 augustus controle verloskundige om 9.30 uur * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Moor 7 september controle echo placenta ligging 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Moor 17 september voorlichting bevallen in het Spaarne Hoofddorp 20:00 uur * Lies uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Moor 29 september voorlichting bevallen in het EG 20:00 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : gaat weer aan de pil * Muis: ICSI * Naline : goedgekeurd en nog aan de pil * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Zow, plintjes van het kamertje gepoetst en laatste touch-up werkjes gedaan. Site ook weer deftig aangepast en staat ook filmpje op van christophe die met yuna en haar papa aan het karate-en is Morgen lees ik bij en reageer ik op iedereen! slaap lekker straks en Daantje, I send you some good vibes!!