Pfffffffffffffff ik ben helemaal total loss. Vannochtend naar het strand geweest. Hardstikke leuk en tegen de tijd dat het echt druk werd zijn wij weer afgetaaid. Daarna meissie in bad geweest en naar het kdv gebracht. Doorgegaan naar Leiden. Daar bleek de zwangerschapskledingwinkel zo'n beetje aan de andere kant vd stad te zitten van waar ik mijn auto geparkeerd had. Maar goed geslaagd. Met 2 rokjes, 2 korte broeken en 2 lange broeken. Boel geld uitgegeven maar kon nu al niet meer m'n normale broeken aan, vorige week knapte er een rits van een broek en toen bedacht ik me dat het hoog tijd was voor nieuwe broeken. Oja, het is zo goed als zeker dat we het huis hebben. We zijn alleen nog even bezig over wanneer we er in mogen. Het is dus nog niet helemaal afgetimmerd. En nu stort ik in.
@ Knip: Bedankt voor de update! Heb ik gelijk ook wat aan @ Lies: Mooi buikje!!!! @ Daan: Ik denk aan je, hoor. Mijn tante is nu ook al goed overtijd. Daar is het nog afwachten. Ben wel benieuwd, hoor. Hier gaat alles zijn gangetje. Scott is maandag terug beginnen werken. Ik vind het helemaal geweldig om de dag alleen met Ziva door te brengen. We maken al korte wandelingen. Zalig met dit weer. Volgende week komt Scotts moeder een weekje naar België. Daar kijken we enorm naar uit en zij nog meer Ze kan niet wachten om op dat vliegtuig te springen om Ziva te kunnen vasthouden. Eén van de dagen ga ik vliegtickets naar New York boeken voor februari! Vind het wel spannend om zonder Ziva een weekje weg te gaan. Gaat wel super zijn om met de zus die stad onveilig te maken. Wou dat het al zover was. Maar eerst in november een weekje vakantie in een roompotpark...met ons drietjes! Ziva moet haar avondflesje hebben! Tot later!!!
Meisjes, ben ik weer!! Ik heb netjes alles gelezen, maar ga niet zo een mooie update maken hoor, veels te warm voor... Ik voel me een beetje ziekkies, buik loopt aan 2 kanten leeg De begrafenis was emotioneel. Nu vind ik een dode vlieg al emotioneel momenteel dus de waterlanders hebben rijkelijk gestroomd vandaag. Zeker toen haar zus tijdens de speech het had over het feit dat ze nooit haar kleinkinderen zal zien... Brullen. Daarna met zijn allen 58 witte ballonnen opgelaten met de naaste familie. We zijn al zo'n kleine familie en nu is er weer 1 weg! Heel emotioneel allemaal vandaag. Uiteraard ook even bij het graf van opa en oma geweest, daar mooie struikmargrieten neergezet samen met mama. zucht, nog maar even naar het toilet en wat drinken pakken, dan eens kijken of er iemand online is voor een spelletje rummi
ow als er iemand aan het rummi-en is, heb maar weer de prive RMMC tafel geopend.. w8woord is RMMC.. als er iemand is tenminste
ooow ik vind deze zooo leuk! eventjes delen hihi YouTube - Nick en Simon Lippen op de Mijne - Officiele Videoclip
Lies wat heb je toch een leuke babysite meis en lief filmpje hoor @ Lumea goed geshopt zeg en juliie hebben het huis goed zeg @ meilan graag gedaan @ moor mooi gebaar die ballonnen en ik ga online om te rummie met jou leuk @ muis ik kom @
Lachen, ben nu een paar spelletjes rummi aan het spelen. Ik ga nu even een softijsje halen bij de snackboer en ik hoop iemand van jullie nog aan te treffen voor een spelletje rummi. Kan iemand dan nog even een duidelijke beschrijving neerzetten van hoe ik op die privetafel komt? Moor, moeilijke dag hoor. Er is aan je gedacht he.
daan ik wil ook een ijsje rummi online gaan en prive aanklikken met wachtwoord rmmc volgens mij moet hij het dan doen