Ik klets zo waanzinnig achter jullie aan, ik ga maar wat energie opdoen in bed.....voordat mijn schoonouders voor de deur staan en ik nog als slap vaatdoekje aan tafel zit...
hey hey ben ik weer Zojuist een gezamelijke rekening afgesloten en bij de woningbouw de papieren ingeleverd de plavuizen gaat de woning bouw er nog uithalen want hun zouden die voegen ook niet goed krijgen dus we krijgen een egale vloer in de gang en kunnen er zelf mee doen wat we willen zoals het er nu naar uitziet zullen we 31 augustus de sleutel krijgen en word het dus veel klussen om het naar onze zin te maken. Nu gaan we maar beginnen met dozen inpakken en vast neerzetten zodat we dat op het einde niet meer hoeven te doen @ lies jij weer een opgeruimd huissie zie ik @ loel ach nee he roan heeft het echt moeilijk is ook niet fijn zo @ Jutte ik zal even stemmen en nu lig je lekker in de hangmat heerlijk joh @ verslaaaaaaaaafde
Suuuuusje, ben hierooooo! Was ff douchie pakken, en gaat nu ff naar ah fietsen! Later deze middag doen ik wel weer mee, maar als ik nu niet ga, ga ik helemaal niet en heb ik straks een probleem!
helma lekker gedoucht...ben gelukkig al naar de ah geweest! Waarom is die Xxmich... eigenlijk geblokkeerd dan?
Zoooo, ff mijn beklag gedaan bij de AH! Had ik een mooi ijsbergsla uitgezocht, gaat de kassiere ermee gooien! Vervolgens smijt ze mijn wisselgeld (zonder terug te tellen?) en mijn zegels in mijn hand! Ja, dan blijf ik natuurlikjk op mijn gemak staan Vervolgens maar even bij de sigarettencounter gemeld dat dit niet echt klantvriendelijk is
suuz lekker een ijsje thanks Helma nou lekkere supermarkt zeg mag niet voor ze hopen dat al het personeel zo is
Jippie knippie, nog een 3tal weekjes en dan kunnen jullie in je huisje, hoeraaa! @jutte: ja wadde zeg, AL 2 maanden met de pil gestopt... poehe... Heb hier idd nogal gekke verhalen gelezen, daarom ben ik blij dat ik hier in de mm zit ER is bezig op tv, raar, maar heb niet echt zin om te kijken. Die wonde op mijn voet (van op vakantie aan zee) is stilaan aan het genezen en jeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuukt verschrikkelijk...
lies afblijven niet krabben meis en pfffff hoop dat het over 3 weken iets minder warm is als we gaan klussen
@ Knip: Ik kan me voorstellen dat je zekerheid wilt wat betreft je huis en opknappen kun je het altijd inderdaad dan wordt het zeker wel mooi en heb je er ook plezier van. @ Moor: Ik kan me voorstellen dat je het zwaar had gisteren. Dikke knuffffffffffff. @ Springmuis: is zeker een mooi liedje van Nick en Simon heb de clip even gekeken. @ Daan: De kleine laat wel op zich wachten. Wie had dat ooit gedacht dat je de 40 weken zou passeren. Ik hoop voor je dat het snel achter de rug is. Zal nu wel afzien zijn met dit warme weer. Het is vast gezellig met rummiën. Wel leuk om dat zo te lezen eigenlijk. @ Knip: balen dat je slecht geslapen hebt, maar ja is ook logisch dat je gaat nadenken wat er allemaal moet gebeuren in je huis. @ Suuz: Erg he die warmte. Ik heb er zelf ook enorm veel last van en ook Melvin en de meiden zweten heel erg. Dat zeker dan kan ik hem naast me neerzetten als hij onrustig is zodat ik zelf ook nog wat rust en hij gewoon in zijn eigen bedje kan blijven liggen. Hij heeft nog erg veel behoefte aan geborgenheid. Dat is het zeker. Had het gelezen en zou er toch niet aan moeten denken dat het mijn kindje was. Denk dat ik dan helemaal gek zou worden. @ Loel: Balen dat Roan aan de diarree is. Het is wel belangrijk hem met dit weer wel goed in de gaten te houden. Ik hoop voor je dat hij er snel van af is. Wel balen van je nichtje zeg. Pffffffffff ik kan me voorstellen dat ze het kotsbeu is en de kleine wel vast wil houden. @ Moor: balen dat je niet lekker geslapen hebt. Ik hoop voor je dat je de dag een beetje door kunt komen. Knufffffffffff. Het is zeker heel triest voor die ouders en vooral omdat het voor hun ogen gebeurt. Ik zet zelf ook mijn wagen altijd op de rem. Zou toch niet willen dat mijn kind wat overkomt. @ Daan: balen dat je slecht geslapen hebt meis. Dikke knuffffffffff. Misschien dat je nog wat kan rusten vandaag. Hou je het nog wel een beetje uit nu met die warmte??? @ Pupke: leuk kamertje meis. Hij is echt cool . Vooral dat Delfts blauw ben ik helemaal weg van. De vader van mijn meiden is molenaar en dan hebben die afbeeldingen van molens wel wat. Ink en Katja: veel succes vandaag. Misschien wel een beetje laat maar beter laat dan nooit he. Dat is zeker leuk. Zie het zo voor me. Wel lief hoor dat ze daar speciaal voor naar binnen komt. @ Ink: spannend zeg. Ik hoor wel van je wat de verloskundige zegt. Misschien dat het wel oefenweëen zijn geweest. Wel balen dat je daardoor niet lekker geslapen hebt. Knuffffffffff @ Lumea: wel heerlijk dat je van het weekend vrij bent. @ Helma: pijnlijk die blaren . Lekker dat je naar Tenerife gaat Balen dat Roan niet wil slapen. Ik had dat gisteravond met Melvin en daarbij had hij ook nog eens darmkrampen. Ik ben wel blij dat ik een buikdrager heb zodat ik dan evengoed wel even wat kan doen mocht hij echt heel lang wakker en onrustig zijn. Melvin heeft het vaak 's avonds dat hij niet wil slapen en daarbij graag bij me is. Als ik dan met mijn meiden bezig ben heb ik hem in de buikdrager zodat hij lekker rustig is. @ Knip: ik kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt. Het is ook enorm warm. Hoop inderdaad voor je dat het straks met dat klussen minder warm is. Dat klust toch een stuk lekkerder. Even update van mezelf. Gisteravond problemen met Melvin gehad daar hij enorme darmkrampen had. Na zijn laatste voeding was hij heel erg wakker en heb ik nog lekker even met hem gespeeld en lekker geknuffeld. Om elf uur zijn we naar bed gegaan en na een kwartier sliep Melvin en ben ik ook in slaap gevallen. Vanmorgen om half zes werd Melvin pas weer wakker en heb dus heerlijk kunnen slapen. Is wel lekker hoor en dat mag wel na die gebroken nachten. Ik ga nu Melvin even de fles geven en daarna maar even boodschappen doen samen met de meiden. Is wel erg warm maar zal toch eten moeten hebben. We gaan vanavond in elk geval aan de sla. Vanmiddag heeft Nienke weer twee uur begeleiding gehad. Hij is bezig met fietsen met haar en dat gaat enorm goed nu al dus dat belooft wel wat. Ze is in elk geval niet meer bang. Ik ga nu even wat doen spreek jullie weer.
Zie dat ik wel heel wat geschreven heb. Sorry dat het zo lang geworden is dat was niet helemaal de bedoeling.