Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

daffie wooow wat een update
    goed dat het met je dochter zo goed gaat en melvin weer een goede nacht heeft gehad lekker hoor

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ben er weer - nog even snel dan, voordat de visite er is, waar ik geen zin in heb..... Heb even in bed gelegen, ventilator erop, heerlijk!

En de voortuin ruikt ook weer lekker: we dachten stinkzwammen te hebben, hadden wel paddestoelietsachtigs gezien, maar na weghalen bleef het stinken. Hadden we toch even gemist dat de mensen die op Rinke's verjaardag hebben geholpen met vlees weggooien dat over was de zak blijkbaar niet goed hadden dichtgeknoopt, gedver, de hele container leek te leven!!!!!!!!!!!!

Die is nu leeg en schoon, dus.......

Maar bah bah bah bah...even de schuldige morgen een standje geven (mij mams, haha)

Die xxmich lag volgens mij met een ander in de clinch, ergens is er een topic geopend waarin de één vraagt hoe je iemand kunt blokken en de ander antwoord hoe dat moet, hahaha, dat zijn tevens hun laatste berichten geweest geloof ik.

Idd, Lies, heerlijk om dan hier in de mm te zitten, maar ik vind het wel stiekem erg leuk te lezen, hihi. Vooral de meiden die er dan opgaan reageren, ik denk dan: negeren die handel! Toch?

Ik kom vanavond nog wel even Rummi-en ofzo, denk niet dat mijn schoonouders lang blijven (zodra Mirthe naar bed moet is de lol er natuurlijk vanaf, wij zijn zelf niet zo leuk, hahaha....) je kent dat vast wel, hoewel het geen drukke mensen zijn, zijn ze toch vreselijk vermoeiend...van die "gesprek moet op gang gehouden worden"-stille mensen, pfff....
    En wéér dat riedeltje natuurijk
    Ja, ik voel me goed
    Ja, het is er echt één
    Ja, ik hou het al lang vol ja
    Nee, ben inderdaad niet heel erg dik geworden dan (maar waarom vroeg je net dat of het er echt wel eentje is???)
    Nee, je hoeft me niet te helpen met eten maken

Zucht....nou ja, weet je eigenlijk zie ik er altijd tegenop en meestal valt het reuze mee. Ligt altijd een beetje aan de stemming van schoonvader, die manisch is. De laatste keer zat hij in een dipje en viel er geen woord te wisselen met hem, hopelijk nu wel, want ze zijn net terug van vakantie, dat moet toch ontspannend zijn?

Kijken jullie "My restaurant rules"? de aussie versie van Mijn tent is top, ik vind het echt leuk om te zien hoe anders het gaat daar.... (nu op 4)

Nou doei! Ik reageer straks op de rest hoor, alleen Knippy even feliciteren met haar nieuwe huis!!!!! Yeeeehhh, het wordt vast heeeel mooi! En ik moet eerlijk bekennen, de woningstichting doet het nog netjes hoor, wat tegemoedkomingen betreft, volgens mij kunnen "wij" daar nog wel wat van leren (lees: de opzichters bij mij op kantoor) hahaha...

3. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    * Zwembad, waar is het heerlijk verkoelende zwembad? Een paar lekkere lifegards mogen er ook bij! *

(Even zeuren:) Tjemig, wat is het warm zeg. Alles plakt vast aan je lijf, elke broek is er één teveel (en nee, Kwie gaat echt niet in haar nakie door de veels te open tuin lopen) en er staat nauwelijks een zuchtje wind.

(Gezeur gehad dus nu:) Hé tutten, hoe is het hier? Ik zag ineens Helma voorbij schieten. Handig die vent van jou om een wandeling van een half uur om te zetten in anderhalf uur. Mannen hebben toch een goede navigatie in zich met ingebouwde klok? Die van jou was waarschijnlijk even (misschien wel letterlijk) de weg kwijt. :D

Zeven weken oude baby overleden door kinderwagen die ergens in gerold is? Ga ik niet lezen, is niet goed voor mij al die zeer verdrietige verhalen.

Ben een beetje jaloers, mag ik wel bekennen. Tijdens het lezen zie ik me toch een mooi kamertje voorbij komen zeg. Pup, werkelijk waar wat heb jij er een prachtige babykamer van gemaakt. Het zou niet iets zijn wat ik zelf verzonnen zou hebben, maar ik vind het erg mooi. Alles past ook even gaaf bij elkaar. Mocht je nog eens tijd over hebben .... Dan pm ik mijn adres en routebeschrijving wel even door. :D

Meiden, ik heb vandaag weer gewerkt. Voor het eerst sinds vier weken ... 'k Werd er niet happy van. Om kwart voor zeven in een zinderende hitte (tja, de zon schijnt elke dag fel naar binnen en nergens een gleufje te vinden waar verkoelende lucht doorkomt) ben ik begonnen met schoonmaken. Mijn collega's hadden er een zooitje van gemaakt! Alles plakte of was vies, weinig opgeruimd, speelgoedbakken waar lukraak iets in gekeild was, bah bah bah! Gevolg: ik aan de poets en nu gigantisch pijn in mijn rug en voeten. Gelukkig was het werken met de kinderen wel weer leuk én niet geheel onbelangrijk, ik was een uurtje eerder klaar.
    Vanavond komt mijn moeder op bezoek. Momenteel gaat het even niet zo goed met haar dus samen morgen eens bekijken welke oplossingen er nog zijn om haar thuis te krijgen en te houden. Waarschijnlijk wordt het wel lastig om dan online te komen. Best balen want ik had ook wel een potje mee willen spelen met Rummi. :( Tja, wat niet is ....

Meisjes, ik ga met de voetjes omhoog (jak, die meuren helemaal) en even lezen. Misschien tot strakkies!

Kus kus.

4. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Fijn zeg, die epistel-achtige updates van jullie! Ik ben weer helemaal bij hihi.

Lig heel lui op de bank met de ventilator aan een beetje te zappen. Een prima houding die ik de rest van de dag vol ga houden denk ik, het is me zowaar gelukt een half uurtje te slapen.

Jammer genoeg slaan ze geen ringen in gordijnen bij de HEMA... alleen als je de gordijnen daar besteld. Ik heb het adres gehad van een naaiatelier met gordijnen als specialiteit. Zal wel de volle mep gaan kosten en moet ervoor naar Ewijk rijden. Vond het verder veel te warm om te winkelen vandaag.

*gaat in het roze kasteel op zoek naar het zwembad en trommelt alle hunks op om in zwembroek aan te treden*

Dit is toch wel voor het eerst dat ik echt beroerd ben van het weer. Een vriendin van me is gisteren bevallen (een gezonde jongen, Niek), ze is ingeleid omdat ze vreselijk bekkeninstabiliteit had. Van mij mag het nu ook wel snel gebeuren, ben het vandaag echt een beetje zat met het weinig slapen, het rondzeulen met extra gewicht, brandend maagzuur en incontinentie toestanden. BAH!
    Maar dat zijn allemaal geen redenen... zelfs niet als je ze bij elkaar optelt.

Ik ga eens kijken wat John aan het uitvreten is, tot laters!

5. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    PS Hela Kwie, doe die voeten eens omlaag! Ik ga haast van mijn stokkie van je stinktenen ;)!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ff snel tussen de piepers koken en het vlees afbakken...

Knip gefeliciteerd met jullie huisje!!!!

Groetjes,
    Miranda

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Meiden kom snel effe nieuws brengen. Het komt er op neer dat ik de hele middag in het ziekenhuis ben geweest!!!! Nu rommelt het......
    moet vanalles regelen...dus straks update...

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ooow ink wat walgelijk spannend!!!
    zou het echt, 7-8-9? hihi

go for it meid!!

@de rest, effies minder belangrijk, straks als ik mijn eten op heb.
    Ben namelijk walgelijk hollands om 6 uur aan het eten! hahahaha

9. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    @ink: oooooooooooooh spannend zeg!!!!

10. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Is 't zo ver bij Ink? * knikt gretig JA! *

Oeps, Im sorry Pup. Voetjes zal ik netjes in het water zetten ter verfrissing. Zullen de honden straks lekker vinden, jummie (lees: jakkie)

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden
    Heb nu effe de puf om mijn verhaal te doen.....
    Vannacht was ik al niet lekker vanaf 4u en eigenlijk ben ik dat nog steeds niet, verlies veel slijm.
    Vanmiddag moest ik naar de vk omdat ik mij niet lekker voelde is vriendlief vanuit het werk gekomen om mee te gaan.
    Daar aangekomen en mijn verhaal gedaan heeft ze mijn bloeddruk opgenomen. Deze bleek van normaal 110/70 nu 138/ 100 te zijn!!:$
    Urine was goed, had wel pijnlijke buikklachten, buik was hard....
    Daarna weer bloeddruk wederom te hoog.
    na telefonisch overleg moest ik met spoed naar de gyneacoloog.
    Dus wij halsoverkop naar huis want er werd geadviseerd de vluchttas mee te nemen. Vriendlief liep nog in zijn werkkloffie en de hond moest effe een oppas hebben.......
    In het ziekenhuis aan de ctg gelegen, bloedonderzoek en gesprek met de gyn.
    Alles was goed en na de echo bleek dat de beeb het ook niet benauwd had. Wel wordt het een flinke.......
    bloeddruk was weer gedaald naar 120/85 en ik mocht weer goedgekeurd naar huis.
    Het rommelt nog steeds en er zit een grote kans in dat ik 1 dezer dagen ga bevallen......... dus idd misschien wel een 7-8-9!!!!!
    ik voel me iig nog steeds niet fit......... we wachten vol spanning af......

Ga ik nu weer effe bijlezen;)

liefs ink,

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Ink, spannend zeg meid! Je weet, we denken aan je. Flinke beeb komt er aan dus?! Afwachten maar he?

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Whaaaa Ink wat een middag! Jullie kleintje (na ja klein) gaat echt snel komen...Hoe ben je er zelf onder, er helemaal klaar voor? Doe het iig maar rustig aan. Denk aan je!

Zo kleine meid ligt er al een half uur op, zei zelf: bed...Makkelijk he! Sinds de vakantie slaapt ze ook tot 7.30/8.00, dat is wel even anders dan 6.00/6.30, heerlijk joh!

14. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Joehoeeeeee where is everybody

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haaaai suuz, kom net binnen vallen :D

de RMMC rummikamer is open :D

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik ben dit weer zo verschrikkelijk zat he... mijn handen en voeten doen zeer, ik heb buikkrampen jakkesbah

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kom eraan!! ben nog potje aan het spelen...

Moor, het word weer minder hoor!

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Van mij mag het ook wel wat minder, zie nu al op tegen vannacht, heb net de boel even opengegooid, heeft veel nut...staat geen zuchtje wind....Morgen nog en dan heerlijk 21/22 gr...

Wat is het ww van de rummikamer?

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ww = RMMC

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zo nu pas bijgelezen...

Ink spannend hoor! Hopelijk komt ie dan snel...want zo te groot moet ie nei worden he... ;)

Groetjes,
    Miranda

Deel Deze Pagina