Ink spannend meisss! ik hou je in de gaten Daan, jemig, das even schrikken!nou hoop dat de MAC zn werk goed heeft gedaan hihi pfoe meer weet ik even niet meer, Veeeeeels te warm om te werken vandaag getsiederrie, je rent je al de benen onder je kont vandaan, maar in de warmte kom je bijna niet vooruit joh.. maarja je moet toch hurry hurry hurry want de gasten zijn er toch echt om 3 uur.. bleghhhhh, gelukkig kregen we een ijsje toen we naar huis gingen hihi Gister op het strand... het was HEET! moest constant de zee in anders liep in mn longen uit mn lijf te hijgen.. was wel kapot toen ik thuis was, heb gedoucht, aftersun gesmeerd, liefje ging even wii-en vanuit bed en toen was het TOINK muis sliep. en vanochtend was ik nog moe! maarja mag niet klagen...ik was gister tenminste nog vrij hihi Zooo en nu ga ik even lekker rustig zitten, terwijl muisman lekker surinaams aan het koken is, jammie jammie! Daarna duik ik het Markermeer nog even in denk ik.. even afkoelen haha Kusssss Owja, PUP! wat een super fantastisch kamertje zeg, helemaal mijn smaak!
hallo hallo Wat een warme dag he @ suuz toen ik in tiel kwam was er nog zon genoeg @ Lumea heerlijke ochtend met dochterlief gehad dus @ moor gelukkig een goede uitslag fijn hoor @ daffie fijn dat de nieuwe speen werkt @ Jutte dus toch weer een echo 3000gram is netjes fijn dat je goed gekeurd bent nieuwe afspraak is??? @ muis een heerlijk warme dag gehad gister och je hebt je vermaakt das het belangrijkste zo knip i bij nu ga ik ff de lijst pakken en dan douche
Bekijk bijlage 8248 NOD: * KwiePark, 27 jaar, 17 augustus, 17e ronde voor 1e kindje * Miranda , 28 jaar , 8 september , 12e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Daan78, 30 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 1 aug. geslacht ♪ * Inkerbell, 28 jaar, ronde 3: 1e kindje D-date 14 aug. geslacht ♪ * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ♪ * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Desert, 33 jaar,ronde 3: 1e kindje D-date 16 sept.geslacht ♂ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * Annie, 29 jaar , ronde 7 : 1e kindje D-date 25 nov.geslacht ♀ * SylviaM, 32 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lente1973, 35 jaar, ronde 6: 3e kindje D-date 6 dec. * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevalling: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Naline, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Jutte 7-8-9 controle gyne * Daan 7-8-9 controle verloskundige 8.45 uur (strippen als er nog niks is) * Loel 10 augustus CB met Roan 11.00 uur * Lies 10 augustus controle gyne om 11.45 uur * Sas 11 augustus controle gyne om 9.30 uur * Moor 12 augustus voorlichting borstvoeding Beverwijk 19:30 uur * Moor 14 augustus 2de poging 3D echo * Lumea 14 augustus 20 weken echo 15.15 uur * Sas 17 augustus bevallingspraatje om 15.50 uur * Knippy en Pupke 17 augustus voorlichting bevallen in het CWZ 19.30 uur * sas 18 augustus 3D echo 5de keer * Syl 19 augustus controle verloskundige 09.10 uur * Pupke 19 augustus controle verloskundige * Katja 20 augustus controle verloskundige 10.15 uur * Muis 20 augustus intake ICSI * Moor 21 augustus controle verloskundige * Moor 25 augustus voorlichting bevallen in het RKZ 20:00 uur * Knippy 26 augustus controle verloskundige om 9.30 uur * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Moor 7 september controle echo placenta ligging 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Moor 17 september voorlichting bevallen in het Spaarne Hoofddorp 20:00 uur * Lies uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Moor 29 september voorlichting bevallen in het EG 20:00 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : gaat weer aan de pil * Muis: ICSI * Naline : goedgekeurd en nog aan de pil * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Zo, we zijn thuis! Even bij mams patatjes gegeten, nichtje naar huis gebracht....gaan we nog even naar Etos hier in het wijkwinkelcentrum om Rennies te halen voor mijn te erge maagzuur, staat Van Velzen gewoon op te treden, haha...dus nog even met Mirthe staan dansen en nu..................................uitgeput onderuit. De pijn onder mijn ribben lijkt bij zitten steeds erger te worden, helaas wist de gyn ook niet echt waar het vandaan zou moeten komen, maar ja, dan is het blijkbaar ook niets ernstigs, gewoon rustig aan doen zegt ze! Nou, dat doen we dan maar. Mag nu van Rinke ook niet meer alleen boodschappen doen enzo, omdat de kleine nog niet is ingedaald en ik dus gelijk moet gaan liggen bij een vliesbreuk. Hoewel dat best spannend is, ben ik ook wel blij dat er nog geen spake is van indalen, want nu weet ik zeker dat ik het merk als mijn vliezen gebroken zijn, want daar was ik echt bang voor, dat ik het niet goed zou kunnen bepalen en te laat in het ziekenhuis kom voor de antibiotica... Maar goed....dat was even mijn spraakwatertje die ik kwijt moest, ik ga eens bijlezen en reageren.
@ Muis: huh da's lui, haha @ Knip, oh ja, nieuwe afspraak is 15 augustus, bij de verloskundige dit keer! (wel in het ziekenhuis, maar ja, heb mijn termijn gehaald, dus de gyn is nu achtervang ) Lekker een verkoelende douche gehad? Ga ik zo ook maar even doen denk ik.... *hé, wat doet Ruben op net3, die hoort klaar te zitten voor de voetmassages met dit weer!!!* Oh jeetje, was dat alles? Iedereen onder een koele douche? Of is het Rummi-hok weer geopend? Dan ga ik lekker bij Rinke op de bank liggen.... tot morgen!!!
Zo meiden het zwemmen was heerlijk! Moeite doen natuurlijk om de kleine meid mee naar huis te krijgen... Jutte jeej alles goed en nog niet ingedaald dus...Je zei idd al dat het bij een tweede niet zo snel gaat. En idd niet meer alleen de boodschappen, anders moet je bij t breken vd vliezen tussen de bloemkolen gaan liggen...
Zooo lekker gezwommen, maar werd beetje koud brrr net lekker gedoucht, nu lekker de zomer voorbij kijken met mijn ventje hihi Hihihi ja geen intensief spelletje hoor hahaha gewoon een quiz of karten
@ Jutte was die smurf bij jullie hahaha was het nog wat om aan te horen??? doe maar niet in de winkel je vliezen breken hoor lig je daar tussen de groentes te bevallen of dat nu wat is @ suuz heerlijk gezwommen dus altijd lekker @ muis vroeg me ook al af hoe hij dat deed
Bekijk bijlage 8282 NOD: * KwiePark, 27 jaar, 17 augustus, 17e ronde voor 1e kindje * Miranda , 28 jaar , 8 september , 12e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Daan78, 30 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 1 aug. geslacht ♪ * Inkerbell, 28 jaar, ronde 3: 1e kindje D-date 14 aug. geslacht ♪ * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ♪ * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Desert, 33 jaar,ronde 3: 1e kindje D-date 16 sept.geslacht ♂ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * Annie, 29 jaar , ronde 7 : 1e kindje D-date 25 nov.geslacht ♀ * SylviaM, 32 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lente1973, 35 jaar, ronde 6: 3e kindje D-date 6 dec. * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevalling: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Naline, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Loel 10 augustus CB met Roan 11.00 uur * Lies 10 augustus controle gyne om 11.45 uur * Sas 11 augustus controle gyne om 9.30 uur * Moor 12 augustus voorlichting borstvoeding Beverwijk 19:30 uur * Moor 14 augustus 2de poging 3D echo * Lumea 14 augustus 20 weken echo 15.15 uur * Jutte 15 augustus controle verloskundige * Sas 17 augustus bevallingspraatje om 15.50 uur * Knippy en Pupke 17 augustus voorlichting bevallen in het CWZ 19.30 uur * sas 18 augustus 3D echo 5de keer * Syl 19 augustus controle verloskundige 09.10 uur * Pupke 19 augustus controle verloskundige * Katja 20 augustus controle verloskundige 10.15 uur * Muis 20 augustus intake ICSI * Moor 21 augustus controle verloskundige * Moor 25 augustus voorlichting bevallen in het RKZ 20:00 uur * Knippy 26 augustus controle verloskundige om 9.30 uur * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Moor 7 september controle echo placenta ligging 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Moor 17 september voorlichting bevallen in het Spaarne Hoofddorp 20:00 uur * Lies uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Moor 29 september voorlichting bevallen in het EG 20:00 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : gaat weer aan de pil * Muis: ICSI * Naline : goedgekeurd en nog aan de pil * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Jutte, super toch. Lekker weer naar vk. woei!! Suuz, was leuk dus aan het strand. Hier ook de zomer voorbij aan het kijken, maar zijn het nou herhalingen??
haai meiden! Heb lekker gegeten, bij de buurtjes hoefde ik niet zelf te koken Ik open een rummitafel voor de liefhebbers! ww RMMC
Kiekeboe! Ben wel bijgelezen, maar weinig puf om te reageren meiden... sorry! Daan, schrik een beetje te boven? Meisje toch, wat een verhaal. Ben vanmiddag ff bij de ha geweest, heb nu codeine tegen het hoesten gekregen. De verkoudheid moet ik verder helaas gewoon uitzieken. Heb me een bloedneus gesnoten gisteren, getsie zeg. Maar ben al blij dat ik niet meer zo loop te kuchen de hele tijd. Mijn schaamte ook maar opzij gezet en toch Tena verbandjes gehaald, ik moest met een handdoek op de bank zitten. Schaam me een ongeluk! @Kat: ik heb vanmiddag een drukproef laten maken, die zul je begin volgende week ontvangen met de post. Er zit een visitekaartje bij van de drukker, de rest kun je verder met hem afstemmen. Ik moet op zoek naar iets anders voor ons geboortekaartje... die shirtjes zijn heel leuk maar veeeeeeeel te duur. Met drukwerk, verzenden etc. komt dat op bijna 5 euro per kaartje. Das geen doen als je er zeker 100 moet hebben. Ik ben zo blij dat het morgen minder warm is!
oi Pup, das wel erg veel he?! Misschien alleen voor de zeer naaste familie / kenissen? Blij dat je iets hebt voor het hoesten.
He pup, gelukkig iets tegen het hoesten. Enne, schaam je niet hoor. Hier ook plas ongelukjes. Jammer van die mooie shirtjes. Dat dat zo duur moet zijn he. Kom je rummi=en?
pup 5 euro das wel heel veel ja gelukkig heb je wat tegen het hoesten nu moor en daan ik kom rummien gezellie
rummi-en... verbinding laat weer veel te wensen over hier dus ben bang dat ik er steeds uit vlieg. morgen krijgt John van mij een lijstje (te erg voor woorden, maar ik ben tn einde raad) en zal erbij zetten dat hij de verbinding hier eens na moet lopen. 3 maanden geleden heb ik al aangegeven dat ik me zorgen maakte over de trage voortgang van het klussen hier en dat ik toch wel erg graag een keukentje wil hebben. Nog steeds niets gebeurd in die richting en de tijd begint nu wel echt te dringen, meneer zou woensdag gaan ruimen... jullie raden het al: niets gebeurd
he bah pup, das niet zo leuk van m he? zucht. hopelijk reageert ie goed op lijstjes, ik heb echtscheidingspapieren binnen 24 uur in de bus als ik met lijstjes kom ben ik bang... het ermee dreigen is genoeg