Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hier ook geen fan van lijstjes :(

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zijn jullie al bezig?

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

suuz, zijn al begonnen :(

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    ahhh jammer had anders wel een potje meegedaan! Spreek jullie morgen weer!

trusten voor straks kus!

5. hielko2006

anders kom je zo nog ff suuz

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Jammer suuz, is nog plekje vrij hoor

7. hielko2006

truste allemaal was weer gezellig

als er morgen nieuws is willen iemand dan ff sms en
    aangezien ik in de efteling zit

slaap lekker

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai lieverds!!

Hoe is het hier?? Net lekker gebbq-t en nu lekker thuis, ben kapot!
    Knip, ik sms je morgen wel hoor als er nieuws is! Heb wel een verjaardag, maar ga wel stiekem op het
    Toilet ff forummen hahaahah dus mocht er nieuws zijn hoor je t!

Ik ga lekkr slapen, tot moooorgen!!
    Reageer morgen wel ff op iedereen, ben te moeeeeee!

Kuss

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Goeiemorgen allemaal!

Goh ben ik de eerste...Tsjah..gisteren om 11 uur thuis...kleine meis toen pas naar bedje gedaan..maar vanwege de warmte wilde ze niet langer slapen nu....Honger zal ook een reden zijn hihi.

Hoe is het hier? Heb even snel bijgelezen....

Daffie, fijn dat deze speen wel werkt!
    Daan, loop je nog steeds?
    Jutte, niet ingedaald...tsjah...was hier ook bij 1e....en mocht gewoon doorlopen hoor, gewoon opletten dat er idd geen navelstreng uit kwam...En het ligt eraan wat precies niet ingedaald is...bij mij wel een klein beetje maar niet voldoende. Succes ermee, en idd niet alleen meer weg hihi.

Euhm...verder...

Knuf!

Miranda

10. hielko2006

goedemorgen,

sas heel fijn dat je mij even op de hoogte houd
    oke meiden ik ga aankleden ,haren doen en er vandoor sprreek jullie denk morgen pas weer

mochten er dames gaan beginnen veel succes
    laar die beebs maar komen

11. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goedemorgen!

Knip gezellig naar de Efteling, leuk...Als ik straks bevallen ben, ga ik er ook heen, veel plezier meid. Lees dat Sas je op de hoogte houdt!

Miran slaapt ze vast vanmiddag goed!

Het is hier trouwens goed afgekoeld, lekker! Gaan zo even de blije doos ophalen, is ook de enige doos die ik aangevraagd heb, de rest vond ik bij Loïs vooral papierwerk. Hoop dat ik nu niets leuks gemist heb...

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goeiemorgen

Pffff wat is het heerlijk afgekoeld zeg......
    Hier alles weer rustig, geen 7-8-9....
    We wachten weer gewoon af.....

Daan hoest met jou? Heeft het strippen nog wat gedaan????

Knip veel plezier bij de efteling vandaag.....ohhhhh ben jaloers het is zo leuk.......

fijne dag meiden

liefs ink,

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Goeiemorgen!

He ink jammer zeg! :( is het rommelen nu helemaal gestopt of is het minder?

Daan hoe is het bij jou?
    De zomer voor bij zijn inderdaad herhalingen van vorig jaar, volgens mij gaan ze morgen richting italie voor nieuwe opnames die dan in september uitgezonden worden.

kusssss

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zo meiden, zit nog even stevig te balen dat ik niet wakker ben geworden van weeeen. En er bij de aug. mama's iemand op d'r uitgerekende datum net post dat ze weeeen heeft. (ok, die kans is maar 4% maar toch....)

Dus eerst maar eens een paar koppen koffie d'r in gooien. Spreek jullie later!

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Daan, als je nou eens een dag geen koffie drinkt, komen dan niet spontaan de weeeen op gang?? :D

Daan, Ink, Jutte, jullie weten wel hoe je een paar meiden aan het forum gekluisterd moet zetten he, nog effies en we zitten straks met 6 meiden die "mogen"... :D

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Knips, je wordt op de hoogte gehouden hoor, echt waar.
    Veel plezier in de efteling.

Sas, fijne verjaardag!

Hier: Moorman net zijn nest uitgeschopt, ik heb trek in poffertjes dus gaan we poffertjes eten op de zwarte markt! Jeeeeeuuuuuhhhhh!!

17. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Inderdaad, het is hier echt spannend!!!!

@ Moor: smakelijk eten:D

@ Knip: Veel plezier vandaag, het blijft lekker droog als het goed is.

@ Inkbeeb en Daanbeeb, het is nu lekker koel, dus kom maar op!!

@ Juttebeeb: jij moet nog even blijven zitten, zoals afgesproken.

Hier gaan we van voeding veranderen, van de standaard naar de hypo, hoop dat het werkt!!

18. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Mogguh dames

:D:D:D Ik zie het al helemaal voor me... Jutte tussen de bloemkolen.

@ Jutte: Ik had het bij Melvin ook dat hij niet indaalde en zelfs bij de bevalling was ie nog niet helemaal ingedaald maar wel voldoende zodat de navelstreng er niet uit zou komen. Bij mij zei de verloskundige ook dat het voor een tweede of derde niet per se hoeft maar dat je dan wel alert moet zijn bij het breken van je vliezen.

@ Knip: leuk naar de efteling. Ben er een aantal jaren terug nog geweest met een vriendin die buschauffeuse is en een schoolreisje erheen had dus gratis entree voor mij toen. Mijn broer woont er vlak bij. Die woont in Waalwijk.

@ Daan: balen dat je geen weëen hebt. Ik hoop echt voor je dat het snel gaat komen zodat je lekker thuis mag bevallen. Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.

@ Loel: ik hoop ook voor je dat de voeding gaat werken en dat er meer rust komt.

Ik heb hier gisteren ook lol gehad met Melvin. Eerst gistermiddag toen ik hem slapend in de wandelwagen had gelegd nadat hij de fles had gehad (heb hem een half uur omhoog gehouden) en opeens was hij wakker en onrustig en voordat ik hem wilde pakken kwam de hele flesinhoud eruit dus alles in de was en Melvin in bad waarna hij dus weer honger had en ik hem opnieuw een fles aangeboden had. Dat ging wel goed en die is er in gebleven. De avondvoeding ging ook prima. De laatste voeding ging ook goed totdat hij in bed lag. Hij spuugde wederom de hele flesinhoud eruit en moest hem snel oppakken zodat hij lucht kreeg. Kon ie weer in bad en zijn bed moest schoon plus de vloer. Daarna was ie zo moe dat hij een halve fles leeg dronk en in slaap gevallen was. Hij werd pas om half zes wakker en heb hem dus de fles gegeven waarna hij vreselijke darmkrampen kreeg terwijl deze voeding juist moet helpen bij darmkrampen. Hij krijgt ze er juist van terwijl hij dat met die gewone voeding niet eens had dus of het nou aan het johannesbroodpitmeel ligt dat hij er kramp van krijgt. Ik ga maandag in elk geval even naar het inloopspreekuur van het consultatiebureau. Sowieso om hem maar even te wegen. Verder gaat het wel goed. Ik ga hem nu even de fles geven en dan boodschappen doen met de meiden mee.

19. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden!

Heerlijk en aso uitgeslapen...lekker..

Ink, 8-8-9 is net zo een mooie datum toch???

Daan, nog niks..knuffie voor jou!

Knip, naar de Efteling, leeeeuk!!

Muissie, uuh je weet wel precies he wanneer alle opnames zijn enzo, groupietruttieeeeeee hihihihi

Moor..ik vroeg nog laatst aan je..maar heb je denk ik over heen gelezen, wat voor stoel je wilde in het babykamertje.....

Oeeeh lees melvin spugen, arm menneke!

Loel, uuh hypo eten, hoop dat het werkt bij Roan!

kusssss

Deel Deze Pagina