Nou ik zie dat er meer veroordeeld zijn met een avondje teevee... Manlief hier is ook niet thuis...voetbal... En zit toch maar forest te kijken...al 5 keer gezien ofzo... Meisje hier was om 6 uur helemaal kapot..waarvan...geeeeen ideee...maar maar in bedje gelegd ze sliep direct. Enkel om 8 uur werd ze weer wakker.........maar ff heel hard achter haar aan gerend beneden...verstoppertje gespeeld en flink ff energie verbrand...net weer op bedje gelegd. Maar hoor nog allerlei rommelgeluiden en gezang door de babyfoon...hopelijk gaat ze wel slapen hoor...want ben zelf beetje moe...ze was vanmorgen ook al zo vroeg wakker...Vanmiddag wel van half 11 tot half 2 geslapen ook nog...maja gisterennacht geen 12 uur gehaald dus dat doet ze meestal wel.... Ach er is verder niets op tv! Zelfs niet op filmkanaal....... Hihi..ze is echt keihard aan het zingen..dus wel goed gehumeurd daar in bedje.....zingen kun je het niet noemen...maar zangerige klanken achter elkaar maken zodat het een beetje op een deuntje lijkt... Liesel, fijn dat je toch een kamertje hebt kunnen vinden..en idd markplaats heeft echt soms mooie dingen hoor! Jammer dat je ooms kamertje niet zo goed was en amerikaans...jah dat is helemaal jammer. Moor, euhm...ooh ja! Leuk dat je toch een andere wagen hebt mee kunnen nemen...wel service hoor! Groetjes, Miranda
ja maar suuz, jij bent maar 34 weken zwanger hoor... das toch geen moeite... Ik begrijp precies wat je bedoelt. Jammer is dat, maar blij te lezen dat de lucht weer geklaard is!
Hmm moor, nee het roepen word steeds harder hahaha...dus ben er bang voor...maar ze komt er echt niet uit hoor...want dan heb ik morgen hetzelfde probleem...hele dag sjaggie kindje en als ze dan slaapt op rare tijden en snachts niet goed.... Groetjes, Miranda
Zou toch weleens willen dat hij eens kon voelen hoe mijn lijf voelt op t moment, niet dat ik echte klachten heb, maar het moeilijke vooruit komen, moeilijke bukken, moeilijke traplopen, moeiljke opstaan, harde buiken, steken in mijn doos...Moet zeggen merk dat ik zelf ook even moet bijkomen van het warme en daardoor minder kan hebben, maar goed het is net wat je zegt weleens jammer!
Miran laten liggen, dat heeft ze idd nu snel door...Loïs heeft dat ook weleens, als het me te dol wordt, brom ik weleens tegen haar en dan is het zo klaar, is vast even mama testen...
Inderdaad Suuz, ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben nog niet zover maar af en toe best vermoeid! Als ze dat nou af en toe eens zouden voelen...
He bah suuz...ja idd als mannen het eens konden meemaken. Enneuh..ikke heb gewonnen! Ze is stil! Heb haar even getroost..geprobeerd of ze iets moest drinken (nee! heel duidelijk hihi) En toen heel even mee naar beneden gehaald...echt maar 2 minuten..gewoon fftjes rustig worden want ze haalde zo adem : hijg snif..snif....stilte...stilte...hijg....snif...snif...enz...echt dacht soms dat ze er bijna inbleef :S En toen dus terug gelegd...en voila na nog 3 minuten keihard krijsen..vermoed dat de overburen mee konden genieten...(man man wat een stem heeft dat kind..moet opera zangeres worden...) ZE IS STIL!!!!! Ze slaapt nog niet, want hoor haar af en toe nog woelen...(gevoelige babyfoon hihi)...maar denk dat dat niet lang meer duurt! Oh moor, heb ik het trouwens ergens gelezen...weet niet meer...hoe liep het nu af met het plankje wat stuk was gegaan? Kon je het onzichtbaar maken? Groetjes, Miranda
Miran, wat een geheugen heb je toch meid! Hihi Moorman heeft het plankje mee terug genomen naar de winkel, gezegd dat zijn sterke supervrouw het direct uit de verpakking stuk maakte. Ze hebben er hard om gelachen en een nieuw plankje besteld dus, nog even geduld voor foto's met een plankje!
Hahaha...nu ja nieuw plankje gescoord...wel ff uitgelachen..maja.. Ach..heb zelf ook wel eens zo een telefoontje gepleegd.... Had een bon voor gratis entree voor pretpark van 4 personen....mooi! Wou mijn broertjes meenemen. die bon lag op het dressoir...Alyssa kroop over de grond..de deur stond open...de wind waaide... Ahum en toen zag ik het volgende...en prop papier wat verdacht veel op die bon leek...Alyssa breeduit lachend met papiermachee in haar mond....en een beteuterde ikke want dacht dag bon! Die mevrouw moest heel hard lachen toen ik zei dat ik een probleempje had.....Namelijk dat mijn baby de bon had opgegeten....hihihi.. Maar heb wel een nieuwe gekregen!! Moest de oude prop....opsturen...ff gestreken hahaha..en toen was die nog redelijk leesbaar..maar ging op streepjescode die was helaas wel voor de helft weg. Dusseuh...baby's en zwangere vrouwen zijn goed excuss om iets gedaan te krijgen... Wanneer ga je dat plankje ongeveer krijgen? Groetjes, Miranda
AMEN! Dat zou ik ook wel willen! Om nog ff terug te komen op dat lijstje hihi, ik ga echt een lijstje met things-to-do maken hoor. Want zo komt er nooit wat gedaan hier. Ik heb daarstraks in mijn vinger gesneden toen ik in het half duister stokbrood klein aan het maken was... maar ja, die lamp is ook nog maar een week stuk dus waar zeur ik over? Niks op tv... ik zit in de woonkamer met de laptop op schoot. Buiten is live muziek, wel gezellig en beter als die Davide van laatst. @Miran: hihi, vrolijke flierefluiter aan het zingen... valt ze dan niet op een gegeven moment gewoon in slaap? @Moor: knutselpakket al in elkaar? Mijn schoonzusje heeft ook een Stokke, best een handig ding! Vooral omdat je er een soort van kinderstoel van kan maken, het zitje kan helemaal rechtop. Ik vind het alleen minder praktisch dat je niet echt bergruimte hebt onder het zitje/reiswieg. @Daan: dikke kus voor jou! Harde werker, kom je hier ook ff ruimen ? Dat zou ik vandaag doen, maar ben bijna de hele dag met die stomme rotkaart bezig geweest. Heb nu eindelijk iets van een acceptabel resultaat. Ik ga het nog niet laten zien, jullie krijgen het resultaat vanzelf in de bus Superleuk gespot in de nieuwe WIJ: Home - Mijneersteklompjes.nl Ga een paar bestellen voor het zoontje van mijn vriendin die woensdag geboren is. Oww pfffffff.... zucht, puf, kreun, steun. Heb zo'n enorm harde buik... kweeniemeer hoe ik moet gaan zitten en liggend kan ik niet typen hihi.
He bah pup..in je vinger gesneden omdat de lamp het niet doet...zucht..mannen...Misschien is dat lijssie wel goed...maar dan niet alleen aan hem richten..ook wat dingen op zetten die jij bv nog moet/kan doen....hihi...voelt ie zich niet aangevallen... Harde buiken...pfff...die mis ik eigenlijk helemaal niet hahaha...de rest wel...die haarde buiken niet...die waarvan je niet weet hoe je moet gaan zitten/hangen/liggen...en waarvan je denkt dat je hele buik vol baby zit (is ook wel) en dat ie je longen er aan de achterkant uit wil duwen..je maag aan de bovenkant...en je blaas aan de onderkant...ooh en je buiknavel er helemaal uit wil duwen... Sterkte ermee meis... (john en de buik...) Groetjes, Miranda
hihi Miran, wat een verhaal , plankje kan elk moment komen... afwachten maar! Pupke, stokke heeft meer bergruimte dan de Joolz maar echt veel is het niet inderdaad. We merken het wel... Blij te lezen dat je een acceptabel kaartje hebt kunnen fabriceren voor jezelf meis. Enne, een week een kapotte lamp. Tja... ik weet niet zo goed waarom ik een deja-vu gevoel krijg Hier werkt het inmiddels wel dat ik heel demonstratief zélf op een ladder ga klimmen... In ieder geval begin te dreigen!
Miran, wat een slimme tip!! Niet alleen wat hij nog moet doen, maar een algemeen lijstje met dat wat nog gedaan moet worden. Jeetje zeg, dat ga ik onthouden!! Hah, dat ik daar niet op gekomen ben zeg!!
Hum...ervaring... Die van mij zegt altijd..jaaah ik moet ook alles doen! Als ik dus zeg...wij moeten de schuur opruimen...en idd demonstratief met een zware doos ga sjouwen..komt ie toch maar heel hard helpen...
Hier staat nu "bij ons in de PC" aan, en weet je, ik ben er regelmatig geweest in die PC, maar zoveel kak en zo ben ik nooit tegen gekomen...
ja, die werkt hier goed hoor... met dingen die verplaatst moeten worden enzo, boodschappen naar binnen dragen etc...
Hé meiden, morgen lees ik echt bij en ga ik even kijken of ik veel belangrijke dingen heb gemist. Moeders is twee uurtjes geleden weer richting huis vertrokken en zal er ongeveer wel zijn. Deze twee dagen waren loodzwaar zeg. Zoals jullie weten loopt ze in de ziektewet vanwege een burn-out. Aantal keer bedrijfsarts geweest, een jobcoach die haar adviseerde om vooral te blijven werken (terwijl het echt niet meer ging) en nu wordt er gezegd dat zij een re-intergratie tegenhoudt. Wat willen ze nou met een vrouw die bijna 64 is??? De WIA moet aangevraagd worden maar mijn moeder zag dat echt niet meer zitten. Die barste zowat in tranen uit toen ze zag wat er allemaal verstuurd moest worden. Kort na de aanvraag kreeg ze ook het medisch dossier van de Arbo, nou neem van mij aan dat je als dochter zijnde dan even sterk in je schoenen moet staan. Kort gezegd was het niet altijd even positief hoe de bedrijfsartsen over mijn moeder dachten. De ene arts was nog erger dan de ander. Daarna met haar een bestand opgezet waarin zij mij vertelde hoe alles van 2007 tot nu in zijn gang is gegaan, maar ook van haar hele werkleven onder deze werkgever. Soms waren er periode dat ik gewoon even keihard wilde huilen omdat ik het zo vreselijk erg vond dat mijn moeder dit allemaal moet doorstaan. Toen mijn moeder in 2002 vertelde dat ze lesbisch is, vond haar baas dat een "vlaag van verstandsverbijstering" en misschien had ze gewoon "Alzheimer". Echt, ik heb serieus overwogen om een afspraak bij de bedrijfsarts te maken en mijn verhaal eens te doen om hun in te laten zien dat mijn moeder echt niet meer kan. En die l*l van een werkgever verzaakt op alle gronden waardoor mijn moeder weer de dupe wordt. Ze riskeert momenteel zelfs een sanctie doordat ze officieus heeft afscheid genomen! Enfin, zo kan ik nog wel even doorrazen maar tevens besef ik dat ik even geen leuk gezelschap ben voor anderen. Vergeef het me, morgen zijn jullie de tweede die ik met een lach begroet.
aaah kwie, je hebt 2 moeilijke dagen achter de rug he meid. Knuffel voor jou, als je het wilt, mag je altijd bellen he!!