Goedemiddag allemaal. @ Kwie: ik zou me ook zo over straat gegaan zijn op zondagochtend. Wel balen dat je niet lekker geslapen hebt. Knufffff @ Pup: ben blij voor je dat je lekker hebt kunnen slapen. @ Knip: hoe was het in de efteling??? Hier gaat het wel aardig. Wilde gisteren even met mijn meiden over de kermis lopen. De buurman liep ook mee. Ik denk hé leuk even wat met mijn meiden doen. Ik had Melvin mee en wat denk je hij spuugt alles er weer uit . De buurman ging met de meiden mee over de kermis (is niet groot maar oké) en ik maar naar huis om Melvin wat schoons aan te gaan trekken. Daarna naar de vader van mijn meiden geweest, want die vierde zijn verjaardag. Was wel gezellig en die vriendin van mij kwam de reiswieg nog brengen en had Melvin de fles gegeven omdat hij helemaal niet meer stil wilde worden nadat hij weer wakker was. Had hem nog wel een halve fles nagegeven toen ik bij mijn exman was en hij viel toen heel diep in slaap dus had zoiets van laat maar gaan. Daarna voeding gehad en die is er in gebleven gelukkig en hij heeft geslapen tot 4 uur vannacht dus toch best een lange ruk gemaakt. Verder gaat alles wel goed. Soms heb ik er wel spijt van dat ik geen borstvoeding ben gaan geven ondanks ik het enorm graag wilde, maar ja ben omgepraat door die vrouw van het GGZ om de fles te gaan geven met het oog op medicijnen die ik naar het nu blijkt helemaal niet nodig heb :x. Maar ja is niet anders. Ik lek nog wel steeds melk uit mijn borsten, maar niet echt stuwing of zo. Het mag de pret niet drukken. Ik kreeg wel het advies van mijn vriendin om Melvin op zijn zij in bed te doen vanwege het overgeven. Hij stikte er van de week namelijk bijna in toen hij op zijn rug lag en dat moet ik niet hebben. Was me echt kapot geschrokken op dat moment toen ik hem helemaal paars zag aanlopen doordat hij geen lucht kreeg. Nu gaat het wel beter in elk geval. Hoe is het bij jullie???
Hey, zie ik nou op Hyves dat Helma gister jarig was!?!?!??! HELMA GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kwie even een knuffel voor jou, meid, het valt allemaal niet mee hè! Pup, is dat niet altijd zo, dat je zelf je lastigste klant bent? Succes meid, maar niet te lang dubben hoor, straks is je beeb er al en heb je nog geen kaartje? Wil je geen stress bezorgen hoor verder....) Hier bezig met de maillijst voor de eerste geboorteaankondiging (mailanimatie van het kaartje), zo hebben we iedereen snel op de hoogte en hoeven we niet iedereen een kaartje te sturen! Net de laatste envelopjes geschreven, dus die zijn ook klaar, moet alleen nog postzegels halen. En: werkelijk, dacht niet dat het nog zou komen, maar ik heb werkelijk een woede van nesteldrang mogen ervaren en uitvoeren, wauwie! Wilde even wat op de babykamer pakken en zag dat het daar nog steeds een zooitje was ipv een gereedzijnde babykamer. Dus heb ik even orde op zaken gesteld en daarna Rinke aan het werk gezet om de rommel weg te sjouwen. Nu staat alles klaar, op de hydrodoeken na, die zitten in de wasmachine, stom genoeg had ik die nog niet gewassen... Zou het een voorteken zijn??? Ga zo gelijk ook nog maar even onze slaapkamer opruimen dan, stel dat, haha, kan de kraam niet onvangen in het rommeltje die het daar nu is! Over een uurtje of 2/3 moeten we naar de verjaardag van Rinke's oma, die het samen met de vriend van mijn schoonmoeder viert. Heb daar eigenlijk niet zo heel veel zin in, maar goed, we gaan maar even.... Ben meer nieuwsgierig of mijn zwager en schoonzus dan gaan vertellen dat ze zwanger is, want volgens Rinke maakte zwager de vorige keer zo'n gebaar (maar nog heel pril en in febr. een miskraam...dus denk dat ze nog wel even wachten, mocht alles goed gaan) Nou, tot later denk ik, doei! *oh, was even vergeten aan Daan's rottingsproces te denken, maar ineens komt het weer boven......................fijn dan!*
Jutte, bedankt maar ikkes was niet jarig! We hadden een VERJAAR-dag, dat vond ik een naam voor alle verjaardagen die we hadden! Snappie??? Kwie, Helma gebruikt de WII optimaal, maar niet dagelijks. Das een aanslag op het lichaam he! DAAN???????????
@Jutte: ben gisteren ook maar eens begonnen aan de adreslijst, ik zet alles in Exel en dan print ik de etiketten... ben te lui om te schrijven hihi. En zo heb ik ook meteen een lijst voor kerstkaarten enzo. @Daffie: Melvin paars, snap dat je je rot geschrokken bent! Gelukkig is het goed afgelopen! @Helma: een verjaar-dag, hihi wat grappig. Wel een goed idee, dan heb je wel alles in 1 keer gehad. Daan en Ink allebei nog niet gespot vandaag... hmmmmm..
Oooohh, ik dacht al, zijn die mutsen hier nu collectief jouw dag vergeten??? Hahah, goeie hoor! @ Daf, wat heb ik dat bericht net gemist, arme Melvin en arme jij, wat met je geschrokken zijn zeg...bah! Wij hebben destijds voor Mirthe een zijligkussen gekocht (zie plaatje http://www.winkelvoorkinderen.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/138f5da838fd1fef038f0f5b44d1be53.gif) aangezien ik steeds zo bang was dat het zou gebeuren, stikken in haar overgeefsel. We hebben m nu alweer klaarliggen! @ Pup: da's ook handig ja, al die adressen eens in een bestandje gooien voor etiketten...maar ja, ach, het schrijven is eigenlijk ook zo gebeurd. Voor mij was het nu alleen iets teveel werk, omdat ik mijn adressenboekje kwijt was en dus alles opnieuw moest zoeken en vragen enzo....bah! De nesteldrang is hier nog niet ten einde, heb de zolder (onze kamer) opgeruimd, wat was uitgezocht en beetje gestoft. Voor morgen ligt een was ter opvouw klaar, er zit er nog eentje in de droger en eentje in de wasmachine, dus hopelijk morgen nog geen beeb en nog steeds deze energie!!! Zat hier echt even op te wachten, heerlijk!
Ik heb nog geen bericht van Ink........en Daan wauw, die moest zo onderhand toch wel een keertje hè?!!? Spannend hoor!!!! Heb wel weer zin in babynieuws!
`haaaai meiden! Wat een blegh dag zeg vandaag!! Ik ben niet vooruit te branden!! Ik moet echt wat doen... Knuf
*** BUDDYNIEUWS *** BABYNIEUWS *** BUDDYNIEUWS *** Daan is zojuist bevallen van een gezonde kleine meid, Noor Helene. Vanmorgen om 7 uur is ze begonnen. Mama en kleine maken het goed, ze moest wel naar het ziekenhuis omdat de kleine in het vruchtwater had gepoept. Meer details volgen binnenkort. Ik had Rolf net aan de telefoon, ze waren nog aan het hechten. *** BUDDYNIEUWS *** BABYNIEUWS *** BUDDYNIEUWS ***
Shit zeg, ik zit gelijk te huilen. Daan meissie, gefeliciteerd met je kleine meisje en natuurlijk Rolf ook! Toch vandaag de negende van de achtste, 2009.
Ach Kwie toch, niet huilen meiske! Daantje, je bent een kanjer! Gefeliciteerd met jullie kleine meid, eindelijk dan toch!
Jeeeeeeej Daan!! Gefeliciteeeerd met je meid! Bikkel! Ben trots op je hoor!! Pup, bedankt voor het nieuws!!! Geweldig! zit me hier toch met een big smile! jeeeej
Daan & Rolf van harte gefeliciteerd met jullie dochter Noor! Kussss Sas bedankt voor je buddy smsje mop!
Ooohhh wat ben ik blij dat ik nog net even kijk!!! DAAN en ROLF, gefeliciteerd met jullie dochter Noor! Mooie datum!! *gaat nu op visite, wacht met spanning op de eerste foto's* Daan, ik ben trots op je meid!!!! Joehoooeeeeee ik had vast nesteldrang doordat ik voelde dat jij bezig was, hahaha Jeeeeeee, ben gelijk weer helemaal vrolijk door dit nieuws!
whoohoo Pup! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Daan en Rolf! Geniet ervan!! Oh en kwie...ik zat ook ff met tranen in mijn ogen hoor..... Groetjes, Miranda