Haaaalloo, jeeuutje Daan, wat ben jij snel met je update over de bevalling zeg! Super om te lezen dat alles redelijk snel is gegaan..En ook al aangemeld bij de nachtclub zie ik hahaha..Hoe is het met Rolf? Kniiip, efteling is leuk he...mja balen dat je nie in 8banen mocht...jammer meis! Oh Mark vroeg wat voor spellen je nou wilde hebben...zou je nog ff doorgeven hihi Over die datum in het lijstje..ik vergeet steeds aan Knip te vragen of ze t wil veranderen...dus bij deze, lieve Knip, wil jij mijn D-Date veranderen in 13 september?? Uuh...Liesel, ik duim zoooooo hard voor je dat die kleine zijn beentjes wijd doet straks! DUIMDUIMDUIM Loel, aaaah glimlach, zoooooo leuk!!!!! fotoooooos! Kan nie wachten tot die van mij er is en ik het allemaal mee mag maken..ook de nachtvoedingen en de regeldagen hahaha xx
sas ik vind sport spellen leuk en behendigheid spellen zoals je zelf al noemde met dat balletje enz leuk of denk spellen zoals puzzels enzo heb je daar wat aan sjoerd houd weer meer van race spellen en spellen zoals zelda nog heel ff geduld en dan komt jullie kleine man eruit hoor duurt nu niet meer zo lang
Wauw, Daan, net thuis en dan alweer hier posten?!?!!? Respect hoor! Op zich geen onaardige bevalling als ik je zo hoor, alleen die hechtingen hè....je bent gescheurd? Dat schijnt sneller te genezen, dus ik hoop dat je snel weer op de been bent! en wat ben ik benieuwd naar de foto's, vind dat je mooie namen hebt uitgezocht, dat moet wel een lief meisje worden met een beetje pit, haha...net als haar mama! @ Loel, glimlachjes!!!!! Jeeeehhhh!!! @ Moor, wat een gedoe zeg, helemaal naar Beverwijk in de stress, pfff...gelukkig heeft Y verder niets ernstigs... @ Knip, Efteling, oh, ja, ik zei al tegen Rinke, Knipje staat te vechten in de rij bij de droomvlucht omdat haar beeb de persoon voor zich schopte, hahaha We moeten de nachtclub maar echt goed gaan aankleden nu hè, mooie melkbar, met cocktails en champie enzo, lekkere hapjes, leuk muziekje, goeie acts boeken (Davide? of hoe heette die gast ook alweer, hahaha... nee hoor grapje), lekker leesvoer, hmmm....goede loungestoelen.....
Oh en Pupje, natuurlijk kan jij netjes je mond houden, daar hoef je echt geen schoppen voor te krijgen (die krijg je wel genoeg van binnen uit...)
Jutte hahaha beeb heeft zich goed gedragen in de efteling hoe gaat het eigenlijk nu bij jou? beetje rustig of begint het rommelen ook al meer te worden? trouwens nog niks van ink gehoord hoe zou het daar zijn?
Wauw Daan, amper bevallen en dan al weer online en je eerste nachtbericht staat er ook al. Staan er al foto's in de album? Even spieken hoor strakkies. Komt de borstvoeding ook al op gang? Kreeg gewoon telkens kippenvel van de hele bevalling en weer die waterogen hè. Snap er niks van, ben over het algemeen niet zo'n huilebalk. Hé jammer Knip, dat je mijn hondje niet wil. Hij is heel erg lief (als hij slaapt), 's nachts zindelijk (overdag niet want dan kan hij overal komen), bijt niets kapot (dat is dan wel waar) en speelt lekker (vooral op momenten dat het jou even niet zo goed uitkomt). Naja, dan houd ik 'm zelf maar. Voor jullie begint de tijd ook al snel te gaan, eind van deze maand de sleutels. Enig idee wanneer jullie overgaan met alle spullen? Jutte ook een leuke zondag gehad gisteren?
Meisjes, effies snel hoor heb vandaag gewoon werk! Jeeutje, ben ik niet meer gewend! Met woef gaat het goed, eet drinkt plast en poept loopt lekker mee. Mams is weer beetje bijgekomen van de schrik en Moor ook. Is toch wel heftig hoor, als je hond wordt aangereden. Helaas loopt het niet altijd goed af, weet ik uit kattenervaring. Dat komt weer lekker boven, waardoor ik vannacht huilend wakker werd! Zucht
@ kwie goed plan om ze maar even zelf te houden ja de tijd gaat eigenlijk best wel snel alweer bijna 25 weken zwanger en over 3 weken de sleutel van ons nieuwe huis ik ga de huur van deze woning opzeggen per 1 okt dus dan hebben we een maand om alles op orde te brengen en over te huizen ik zelf zou het liefst het weekend van 19 sept over willen alleen of dit haalbaar is anders word het het weekend daarna van de 26e sept. maar ik houd jullie natuurlijk op de hoogte
Goeiemiddag Zal me maar effe melden haha...... Hier alles rustig, ik heb vannacht heerlijk geslapen tot vannochtend 11u!!!!!! Zag dat Daan al aan het nachtbraken was zeg.....meid meid doe je kalm aan....... Jutte hoest bij jou???? Ga je me inhalen????? Knip de efteling was leuk dus.....oohh wil er zo naartoe. Wij hebben er 2 jaar geleden een arrangement gedaan in het hotel plus 2 dagen park..... Moor oehhh hondje aangereden,.....gelukkig met goede afloop... Werkse trouwens...... Kwie leuk he honden......weet hoe dat gaat met zindelijk zijn.....pffff ja je moet er wat voor over hebben...... Die van ons was redelijk snel zindelijk....... Je NOD komt ook al dichtbij zag ik...spannend weer meiss..... uhhhhh wie vergeet ik dan....... ohhh pup wat zal jij ook in de zenuwen hebben gezeten zeg...... Hoe gaat het met jou? Schiet voor jou ook op....... Zijn idd veel in september....... zo meiden hier een update van INK.......zal effe broodje eten liefs ink,
He meiden, hier wat foto's. Noor heeft vandaag voor het eerst bij mij gedronken. Het was even zoeken en vanacht wilde dat niet helemaal goed, maar vandaag wel gelukkig. Ik heb de melk al gezien Nu even broodje eten en dan weer naar bed, pffff. http://img.photobucket.com/albums/v3...RolfenNoor.png http://img.photobucket.com/albums/v3...etgewassen.png http://img.photobucket.com/albums/v3...n/SDC10684.png
Daan, wat een moppie!!!!!!!! En wat fijn dat ze bij jou gedronken heeft! Zal wel een opluchting zijn voor je....
Daan wat een moppie, en die laatste foto *zucht*! Fijn dat de bv op gang lijkt te komen, zo lekker slapen en doe het rustig aan he! Lies en en en en en???? Moor wat gewoon aan het werk? Wat is dat nu? Arm hondje, ben blij dat het goed lijkt te gaan! Sas wanneer staat Antwerpen op het programma? Deze week toch?
Daaan, wat een mooi lief kindje zeg!!! En wat goed dat ze al bij jou gedronken heeft!!!!!! Suuz, ja aankomende weekend gaan we er heen...zaterdag heen en zondag terug, lekker hoor, heb er wel zin in...maar je zal net zien,ik beval in Antwerpen hahahaha..nee geintje, daarna mag die kleine wel komen..hihihihi
Ahhhh wat een snoepie Daan..... Zo te lezen gaat het allemaal goed..... las net op mijn hyves dat wederom 1 van de pufcluv mij voorbij is gegaan met bevallen. Zij was de laatste in de rij..... Straks ben ik de laatste haha....... Het is een meisje. er zijn nu 5 meiden en 2 jongens.......
Daan, wat een popje! En zoveel haartjes gossie. *vertederd kijkende smile* En kei goed dat ze bij je gedronken heeft! Soms moet iets goed ff op gang komen hihi. Rust maar lekker uit, en geniet van jullie gezinnetje. Groetjes, Miranda
Sas wat een heerlijk vooruitzicht, voor ons begint het ook op te schieten, soms besef ik het nog niet helemaal... Jutte trouwens goed idee voor ons nachtkasteel! Loel ben jou ook vergeten net...Geniet van de glimlachjes Roan meid! Las wel op hyves dat hij nog steeds zo'n last van krampjes heeft, shit! Misschien krijg je op het cb nog wel tips!