hoi hoi, Hier het tukkie ook weer achter de rug en ff lekker koel gedoucht zodat ik weer gelijk wakker ben kan ik vanavond weer doorslapen hoop ik toch @ Jutte alles rustig weer en de kleine precies weer onder de ribben dat lijkt me echtminder ja wie weet gaat de afspraak met ink lukken en anders die met muis of gewoon nog langer kan natuurlijk ook we wachten het wel af houd ons maar op de hoogte wat is jou sm toch een mens he een boer tjonge jonge zeg stuur maar de PB voor RMMC leden wil ik het nog doen verder niet meer. voor-achternaam en geboortedatum graag sturen en je vragen? @ Lies ooeeh nog ff terug naar jullie babysite voor de foto's van kamertje *** mooi kamertje hoor hebben jullie ff goed gefikst*** @ Daan mooie banner wat goed dat je meer uur krijg is alleen amaar goed voor jullie kleine Noor. laat haar maar goed groeien vind het zo knap dat je hier al weer zoveel bent zeg echt woow @ pupke lekker lang tukkie gedaan dan zul je het wel nodig hebben denk ik en John komt eindelijk in aktie yieha. niet stiekem nu eerder gaan bevallen he eerst volgende week naar de bijeenkomst in CWZ @ ink zet ik je nog even snel op de lijst voor morgen @ moor zou mij ook overkomen zoiets ow en wilde je nog wat dingen over het ouderschapverlof vragen als je een keer tijd en zin hebt ff msn en ? fijn dat jou baas mee instemt zeg @ Daffie toch over op de borstvoeding goed zeg hoop dat het allemaal gaat lukken @ Loel auw knuffie voor Roan zeg nooit leuk die spuiten he helaas moet ik zelf ook nog met de 30 weken @ Lies heel veel succes morgen voor jou en christophe hoop dat het wat oplost nu @ Jutte ,moor heeft alle adressen voor de lijst te versturen ga ff de hyves chekken kijk maar even op hyves hoor graag je mening daarna zal ik stemmen @ Loel een mama fiets gaaf zeg ff ink op de lijst plaatsen nu
Bekijk bijlage 8883 NOD: * KwiePark, 27 jaar, 17 augustus, 17e ronde voor 1e kindje * Miranda , 28 jaar , 8 september , 12e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Inkerbell, 28 jaar, ronde 3: 1e kindje D-date 14 aug. geslacht ♪ * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ♪ * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Desert, 34 jaar,ronde 3: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♂ * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * Annie, 29 jaar , ronde 7 : 1e kindje D-date 25 nov.geslacht ♀ * SylviaM, 32 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lente1973, 35 jaar, ronde 6: 3e kindje D-date 6 dec. * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevalling: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Sas 11 augustus controle gyne om 9.30 uur * Ink 11 augustus controle verloskundige * Moor 12 augustus voorlichting borstvoeding Beverwijk 19:30 uur * Suuz 13 augustus controle verloskundige * Moor 14 augustus 2de poging 3D echo * Lumea 14 augustus 20 weken echo 15.15 uur * Jutte 15 augustus controle verloskundige * Sas 17 augustus bevallingspraatje om 15.50 uur * Knippy en Pupke 17 augustus voorlichting bevallen in het CWZ 19.30 uur * Sas 18 augustus 3D echo 5de keer * Syl 19 augustus controle verloskundige 09.10 uur * Pupke 19 augustus controle verloskundige * Katja 20 augustus controle verloskundige 10.15 uur * Muis 20 augustus intake ICSI * Moor 21 augustus controle verloskundige * marieke 21 augustus controle gyne 10.00 uur * Moor 25 augustus voorlichting bevallen in het RKZ 20:00 uur * Knippy 26 augustus controle verloskundige om 9.30 uur * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Moor 7 september controle echo placenta ligging 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 11 september controle gyne om 17.45 uur * Moor 17 september voorlichting bevallen in het Spaarne Hoofddorp 20:00 uur * Lies uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Moor 29 september voorlichting bevallen in het EG 20:00 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : gaat weer aan de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Ik ga morgen even alle pendel aanvragen weg werken moet ik rustig alleen voor zitten das voor mij het fijnste kwie stuur even voor achternaam en geboortedatum oke
Knip je hebt ook van mij een pbtje...Vind het nu al spannend, als er maar niet uitkomt overmorgen ofzo hahahaha
Hoi dames , Daan & co VAN HARTE GEFELICITEERD met Noor Helene Knippy wil je even voor mij alles aanpassen van Naline naar de huidige naam aub ?? Bij bijzonderheden aan de pil tem 2011 Hier alles goed maar moet toch af en toe eens veranderen want schoon fami lie muist teveel 8)
ik dacht al wie is dat nou weer ga het voor je aanpassen ***edit op de laatste lijst is hij aangepast ***
Liesel, wat een leuk kamertje zeg!! Dus toch blauwe mandjes er in! Sterkte morgen met de operatie van Christophe! Jutte, ja haha je zou denken dat ze er op gespitst zijn, maar opa's en oma's zien niet alles meer he hahahah
@Jutte: wat grappig dat wij steeds zo gelijk oplopen met de zwangerschapsklachtjes hihi, mijn buik zit idd wel een stuk lager nu. Heb jij ook last van zware/pijnlijke bovenbenen? Als ik niet beter wist zou ik echt zeggen dat ik ongesteld moest worden. @Daan: mooie ticker! @Daffie: veel succes, ik hoop dat je toch je bv nog kunt opstarten. Zwaait ff naar Loel... ha meis, ik miste je al de laatste dagen. @Moor: fijne werkgever heb je, doe mij die maar eehhhhhh kweeniemeer Ik ben tijd aan het rekken.. moet ff wat wasjes wegwerken en een heel klein beetje strijken. Babylakentjes zijn nogal verfrommeld uit de droger gekomen. Beneden aan de bar zit een dronken idioot die zojuist heeft voorspeld dat ik volgende week woensdag zal bevallen van een meisje. Hij weet het voor 99% zeker. Is het heel lelijk als ik zeg dat ik eigenlijk stiekem wel een beetje op een jongen hoop? Vind het zo stom van mezelf dat ik toch wel een voorkeur heb. Voel me daar een beetje schuldig over.
Lieve Pup, het is helemaal niet raar dat jij je daar schuldig over voelt en dat je stiekem een voorkeur hebt hoor..ik had dat ook..hoopte ook op een jongen..niet dat een meisje niet leuk was geweest hoor..maar mja mijn voorkeur ging toch uit naar een jongen..en mocht het bij jou wel een meisje zijn, weet ik zeker dat je net zoveel van haar houd als van een jongen!~Je word een prachtmama!
pupke ik sluit me helemaal bij sas aan hier gingen we er blindelings vanuit een meisje te krijgen zou het een jongen zijn geweest had ik er echt niet minder van gehouden hoor
Dat had ik heel erg toen de baby indaalde, had toen zelfs pijn bij het lopen. @ Ink: ha mooi wat afleiding gehad vandaag dus. Succes bij de vlos morgen. @ Moor: mocht je nou verlegen zitten om wat naaiwerk......ik heb nog wat zwangerschapsbroeken die korter gemaakt moeten worden . Ik moet gewoon zelf die naaimachine weer op tafel zetten. Als ik er eenmaal aan begin is het hardstikke leuk. @ Daffie: als je er idd spijt van had kun je het alsnog proberen te starten de borstvoeding. Kost wel wat doorzettingsvermogen, maar het kan wel ja. Veel succes meis! @ Loel: owww ik vond dat zooooo zielig die vaccinaties. Kon er niet goed tegen. Maarja. En dan krijgen ze helemaal zo'n harde plek, vooral zoals bij Roan als het beentje strak stond. En een mamafiets is handig! @ Lieselke: Morgen dus je mannetje onder het mes. Veel succes Christophe! Ha ha ha ha nou laat die dronken idioot maar kletsen zullen we maar zeggen . Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik met de zwangerschap van Maureen ook voorkeur had voor een jongen. En toen ze geboren was en ze vertelden dat het een meisje was had ik heel even zoiets van: maar maar maar ik wilde een jongen. En vlak daarna was dat gevoel weg en werd ik steeds verliefder op dat meissie en had ik niet anders meer gewild. Dus het komt goed hoe dan ook . En ik voelde me er behoorlijk schuldig over omdat in Nepal jongens belangrijker zijn dan meisjes en iedereen mij ook toewenste dat ik een 'jongensmama' zou zijn. Dus dat speelde nog eens extra mee. Ach en nu maakt het me eigenlijk echt niet meer uit, weet toch dat ik dat beebje noooooooooooooooooooit meer kwijt wil wat dan in m'n armen ligt.
euh.... ik moest ergens op antwoorden... Oja, knip en ouderschapsverlof. Ik zal ff spieken of je online bent!
ok. ben nu 2 keer begonnen met een reactie op iedereen en beide keren gaat het mis. voor ik ga smijten met de laptop... excuses meiden, het komt er vandaag niet meer van!! Zo, nu effies naar de hyves doeeeeg
@ Ha Pupke: Ben toch elke dag wel hier geweest hoor. Ik had bij mijn eerste zwangerschap graag een zoon gewild. Ik vind mezelf echt een jongensmama. Toen we te horen kregen dat we een meid kregen, ben ik echt helemaal omgedraaid. Komt goed en een voorkeur mag je hebben. Heb je je uk in je armen kan het allemaal gestolen worden. Je moet je eigen niet zo hard schoppen hoor. @ Moor: Niet gooien!!!!!!!!!!!!!!!! Dan kan je dadelijk helemaal niet meer kletsen
oja, Pupke ik had ook een voorkeur hoor. Maar wist zeker dat deze buikbewoner een jochie zou worden. Stiekem toch een meisje Voorkeur of niet, wat er ook uitkomt met een paar weekjes (daagjes) je houdt er toch van Loel, ok ok... maar ik hoor net van Moorman dat we een nieuwe laptop gaan kopen
Berichtje voor de nachtploeg: Kan me nog goed herinneren dat het behoorlijk zwaar was die eerste maanden. Dus speciaal voor jullie: Applaus!!!!!!!!!!!! Jullie zijn bikkels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een nachtclub in je eentje is ook saai Gisteren hebben mijn ouders de mamafiets gebracht. Ben zo blij. Hij is echt gaaf *gaat verder dansen, alleen op de dansvloer*