als ik het durf zal ik navragen hoe oud hij is....... Ik ben zelf ook al in de dertig, en zie mezelf niet met iemand van 20-25..... ach, aan de andere kant, alles in het donker is hetzelfde.....hihi
Hahaha nee dat is waar, voor jou is 40 dan weer een mooie leeftijd, doe mij de 25 maar enne.. in het donker? je gaat een mooie kop toch niet verbergen? hahaha Maarre.. ga jij maar eens vragen hoe oud hij is hahahaha
Mmhh nu ben ik aardig op leeftijd, vergeleken bij Muissie..maar ik vind 40 ook wel erg ver weg klinken hahahaha
Hoi meiden zo heb even heerlijk geshopt met kleine meid en oma! Alles is zooo leuk...En een heel lief setje van Lief! wat kleine baby voor t eerst aan gaat krijgen *zucht* Nog geen Ink nieuws dus, Jutte heeft gelukkig de telefoon in de aanslag, hoop dat het allemaal soepel verloopt! Als ik aan een gyn denk, denk ik vast aan de gyn van Sas, zo zie ik ze voor me, Hanneke jij bofkont! Sas fijn dat alles goed was trouwens! Krijg vanmiddag nog visite, ik heb er helemaal geen zin in...Is een ontzettend leuke meid, maar nu moet ik dus nog echt stofzuigen, opruimen enz...Erg he...Poetsdrang wanneer kom je???
hmmmm... zal ik mij er niet mee bemoeien dan?? Moorman is een broekie vergeleken bij een van mijn vroegere vlammen Ink gaat het nog???
daar ben ik het mee eens hoor suuz, je moet alles geprobeerd hebben......zelfs mijn moeder heeft dat ooit eens gezegd! ik ga even aan de poets, bleh
juist..zoals al eerder gezegd...die ouwe fiets he..daar kan je wat van leren. Oh en INK, we duimen!!! Succes! Gossie...heb me toch koppijn...heb al een tukje gedaan maar hielp niet... Bijwerking van de Clomid helaas... Dus heb echt snel even gescrolled hoor.... Groetjes, Miranda
hm... ik probeer de 40 wel als muisman die leeftijd bereikt heeft goed? nog 15 en half jaar te gaan haha.. Nee hoor ieder z'n ding, de een valt op ouder de ander op jonger.. who cares.. als je maar gelukkig bent! Hanneke.. veel poets plezier hihi
zeker wel hoor... kan menige fiets met zijwieltjes nog wat van leren! zucht, die goeie ouwe tijd... vroegah ... het waren 2 fantastische weken
Hmmm ik zit zo eens te denken, en eigenlijk heb ik nooit een ouwe fiets gehad en was ik de ouwe fiets in het verhaal...
hahahaha. Nu ja... Ik heb pas voor de 1e keer sex gehad op mijn 18e...en dat was met een jongen die ik niet kende..... (via internet een date gemaakt en afgesproken dat hij mijn eerste werd whahaha...ik wilde geen maagd meer zijn......) Was niet zoveel aan, wel redelijk maar pijnlijk...daarna nog 3 keer bij hem geweest..maar werd toch niets. En toen was er Marco....En dat was het hahaha.. Groetjes, Miranda