Knip, je moet maar zo denken: als je met verlof gaat kan je tenminste vollop van je huis genieten! (misschien moet je wat kleine dingetje laten voor je verlof! Als je dan poetswoede hebt.... )
hahaha ja knip, het kwam ineens in me op dus ik schreef het en toen bedacht ik me ineens dat ik er toch maar even bij moest zetten dat het om een echte ging haha maar ik viel zelf van mn stoel van het lachen.. *slecht he, om jezelf lachen hahaha*
Zo, mini slaapt......in één keer, tja, mama vermoeien is ook vermoeiend, hahaha.... Nee, nadat ik hier geklaagd had werd ze heel lief, ging ze tekenen, "kaartje schrijven net als mama", haha...die zijn we samen naar de brievenbus gaan brengen, mocht zij in de gleuf stoppen, nou dat was wat hoor! Thuis samen broodjes gegeten. Bij papa, oma en kdv eet ze altijd netjes en veel brood, bij mij normaal niet echt...nu ineens heel lief maar liefst drie boterhammen alleen "korstjes hoeve niet mama". Nou vooruit voor deze keer. En lief gaan slapen, wauw! Ze snapt het wel! Oeh, volgens mij is de beeb weer omhoog gekropen ofzo, wat zit die strak onder mijn ribben zeg, bah! @ Sas, Tena, ja, ze noemt ze inmiddels "mama's luiers", hoe toepasselijk... En als jij twijfelt, zou ik voor je eigen geruststelling gewoon een setje kleertjes enzo meenemen. Zal niet nodig zijn, maar anders ga je vast steeds denken "oh het zal toch niet" *boenk boenk boenk, vriendinnetje is steeds aan het sms-en en ik denk steeds INK!* hahaha....mijn hart slaat bij elke bliep over, hihi @ Hanneke, hmm, waar is die gyn? Dan stap ik alsnog even over, haha....veel plezier dan maar bij de intake *heeft volgens mij dezelfde gyn als Sas, haha...hoewel, heb er vijf, maar geen van allen echt aantrekkelijk ofzo* ach, om naar te kijken toch niet? Ik vind George Cloony ook nog steeds wel lekker om naar te kijken hoor....verder niets.... *zegt zij wiens man twee jaar jonger is....ach, wat zijn twee jaartjes* nooooouuuu.....van die ouwe verschompelde mannenbillen voelen in het donker ook als ouwe mannenbillen hoor, bbllleehhhhh....... hier pas sinds zondag....38,4 dagen dus........best laat geloof ik.... ben ooit begonnen met een jonge fiets, daarna alleen maar oude fietsen, maar mijn laatste oude fiets vond zichzelf wel echt een prachtige wijze oldtimer (basisschoolmeester) en ik had steeds het gevoel met mijn vader op stap te zijn, dus sindsdien geen oude fietsen meer voor Jutte! Maar jij spant de kroon, net zo oud als je moeder, NEEEEEE!!! @ Miran, ik hoop dat je bijwerkingen niet voor niets zijn meid.... Wauw, via een internetdate!?!? Spannend! Ja, als het onderwerp maar iets met sex te maken heeft hè Nee, iedereen wacht natuurlijk met spanning op Ink! Fietsen? Zou niet meer weten hoe dat moest, hahahaha....hoewel, vandaag wordt een fles Tonic afgeleverd door de Albert, dus met wat fietsen erbij, zou ik misschien ook wel in Ink-toestand kunnen komen!!?!??
Kolonisten van Catan |-- Xplorers --> Speel het hier online!! Ah je hebt 'm al... Fietsen, dat was alweer lang geleden en toen ik van de week weer eens op de fiets sprong had die binnen een minuut een lekke band hihihi. Ach ja, fanatiek fietsen is niet te doen met die dikke buik. Dat komt na de bevalling wel weer. Ink maakt het wel spannend...
jij moet nog minstens 2 dagen wachten hoor... anders moet je nog in het zk blijven ook! Nog effies he...
Ik wil dat de debiel die mijn plant omgelopen heeft, rechtopgezet heeft en het grond ernaast heeft laten liggen zich per direct meld! En ikke wil ook babynieuws! Inkbaby.... kooooooom dan!!!!!