Geen sms gehad......geen babynieuws van Ink....als ze er aan denkt te sms-en, haha @ helma, nog netjes dat ie weer rechtop staat, de plant....heb vaak zat meegemaakt dat het nog om lag of, erger nog, dat de hele pot en plant nergens meer te vinden waren! @ Pup, haha, zo snel een lekke band? Hmmm, vrees dat dit hier ook gebeurd....hahaha
Ach pup, zo snel een lekker band...pfffffffffffffffffffffffffffffft.... Geen ink nieuws...nou dan kom ik vanavond nog even spieken. Kat, kwie, jullie hebben mijn nummer, als er iets is willen jullie mij morgen iets laten weten? Ik ga morgen met mijn broers naar walibi! Gratis, mijn papa trakteerd!! Hele fijne avond allemaal! Groetjes, MIranda
Hoor net trouwens dat mijn collega (die eind juni beviel van Delilah) een postnatale depressie heeft, shit zeg!
Jut, weet niet wat ik erger zou vinden! Bak weg of bak leeg..... Tja, je hebt ook wel gelijk. T kan erger
Zoo waskweer! Dacht misschien is er Inknieuws...mooi niet dus! Uuh Pup, Katja is een paar daagjes op vakantie bij haar ouders..en ze zal woensdag of donderdag pas weer online zijn! Over fietsen gesproken.....ik heb een keer een fiets gehad..die was zoo jong, dat ie nog zijwieltjes nodig had...en gejokt over zijn leeftijd he,...echt vreselijk..en ik maar denken, goh waarom is ie nou zo zenuwachtig(bij de eerste keer.) mja logisch..ik was zijn eerste hahaha.. xx
hahaha Sas hilarisch! heb vroegah (ooh ben al zo oud hahaha) toen ik 12 was eens gezegd tegen een jongen dat ik 15 was *oeps* hahaha was bij m'n 1e zoen hahaha enneee waar blijft die ene foto nou?? haha
nou zal je ook gek staan te kijken als je dan ineens een dochter krijgt ipv een zoon nee maar alle gekheid op een stokkie, dat lijkt me niet fijn.. zo bevallen
Mja ze is snachts bevallen ofzo? En de politie heeft het verkeer staan regelen?? Weet nie hoor...maar Purmerend is dodelijk stil snachts hahaha..die ene auto die voorbij komt hahahahah