Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meiden,

ff snel want ik heb vanochtend geen kraamhulp, die komt vanmiddag pas (wisseling van de wacht) dus ik ben helemaal onthand. Gelukkig komt mijn vk me straks een poosje gezelschap houden ivm voeding. En ter overbrugging, lief he.
    Rolf ligt te slapen die is vanacht met Noor opgeweest, zodat ik wat kon slapen van 3 tot 7. Heerlijk.

:D naja, wil ik zo maar Christophe bij Loel in bed stoppen

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Daan krijg je nu een andere kraamhulp dan of wel gewoon dezelfde?
    en je hebt echt een schat van een verloskundige zeg

Rolf helpt ook goed mee dus doet zeker weten goed voor jou dat je wat bij kunt slapen
    je bent echt een kei daantje

plaats je trouwens eerdaags nog wat nieuwe foto's van Noor ben niks benieuwd hoor

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    :DGoedemorgen!

Zo zeg, hier gaat het lekker......not.
    Gisteravond belde mijn moeder al of ze vandaag met mijn auto naar haar werk (Amstelveen) mocht. Hun auto was kapot. Ze had oma's auto gisteren mee, maar die wilde vandaag nog even wat dingetjes doen voor ze op vakantie gaat zaterdag en oma is afhankelijk van haar auto, dus....
    Mijn moeder gister mijn auto opgehaald. Ik zou dan Mirthe en Rinke wegbrengen vanmorgen, omdat ik vanmiddag ff bij zou gaan roddelen met een collega...

Maar ik sliep zo lekker! Dus gezegd tegen Rinke dat ie maar thuis moest komen lunchen en 's middags thuis moest werken, dan kon ik met zijn auto....prima, deal!
    Dus ik hoor ze de deur uit gaan..................weer terugkomen, iets rommelen in ons sleutelkastje, deur weer dicht............................en weer terugkomen, hoop geklets van Mirthe.......dus die was ook weer uit de auto......
    Wat blijkt? Rinke had zaterdag even met Mirthe de auto opgeruimd. Ofwel: Rinke ruimt op, Mirthe zit achter het stuur te toeteren en alle knopjes in te drukken. Ja, da's vragen om.....dus bleken de lampen nog aan en dus...accu leeg. Rinke Mirthe maar op de fiets weggebracht, ik de pechhulp gebeld....

We zitten nu te wachten op de pechhulp van de leasemaatschappij, want na starten moet je nog een half uur/drie kwartier rijden. Dan breng ik Rinke dus naar kantoor en ga dan maar een poosje door Amersfoort cruisen, want ik zou pas aan het einde van de middag op mijn werk zijn......zucht.....

Wat een gedoe.....
    We grapten net al tegen elkaar dat het nu wel toepasselijk zou zijn als de weeën zouden beginnen of straks onderweg mijn vliezen breken ;) nou ja, vast niet...

Ik ga even kijken of er veel moet worden bijgelezen

4. hielko2006

Jutte poeh poeh wat een ochtend zeg

Hoop dat rinke er wel wat van geleerd heeft en mirthe voortaan niet meer achter het stuur laat spelen offff gewoon ff naar die tijd de lichten controleren :D

succes met rondjes rijden straks en doe maar geen vliezen breken dan anders moet je plat op de achterbank gaan liggen staat ook zo lullig he ;)

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nee, ik krijg een andere kraam. Wel grappig, dat is de stagiaire van de kraamhulp die ik tot nu toe heb gehad. Heb dus gelijk maar even gevraagd wat voor type het is hihi. Maar dat zit wel goed als ik het mag geloven.
    Ze heeft wel haar diploma nu hoor hihi. (sinds juli :p)

Oeh, nu moet ik echt gaan douchen.
    Vandaag komen ze ws al van het cb voor de hielprik en de gehoortest.

Oh en ik heb ontlasting gehad, jippieeeeeeeeeee. Ik was er zo bang voor, maar het viel mee. Deed bijna geen pijn.

6. hielko2006

Lijkt me wel vreemd om ineens een andere kraamhulp te krijgen
    maar ja beter iets als niets he

owww en alweer gepoept gelukkig viel het mee met de pijn
    succes vandaag met alles

7. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Morgen allemaal!

Wahahahaa Daan, als Christophe wakker is, zal ik hem even melden dat hij zijn koffers moet pakken en naar loelhuis moet verhuizen :-D Hihi... Nee, het gaat vrij goed, hij heeft wel nog pijn, maar de dokter heeft gezegd dat 00% pijnloos nooit zal kunnen. De meniscus was intact, maar hij heeft een chronische ontsteking die tegen het kraakbeen schuurt. Dat is nu opgeknapt, hopen dat het nu beter gaat en anders moet de andere kant van zijn knie ook open voor een volledige poets en oplapbeurt... (maar dat wil ik liever niet, is zo'n grote operatie...jergh)

Idd zoals Knipje als zei, vergeet jezelf niet he! Het is zo verleidelijk om jezelf voorbij te crossen als je met anderen bezig bent, maar af en toe moet je de rem op hoor... Fantastisch wel dat het afkolven nu lukt, ze zal dan wel snel terug bijkomen!

@Jutte: jeetje zeg, wat een ochtend! (maar moest wel stiekem lachen toen ik me aan het inbeelden was dat Rolf en Mirthe samen de auto aan het opruimen waren, lijkt me hilarisch!). Hoop dat je snel terug de baan op kan!

Wij gaan hier vandaag mijn schoonzusje (vriendin van mannetjes vroer) als meter vragen, spannend! Zondag vragen we dan mijn broer als peter.

Eerst hier nog even afwassen en de strijk erdoor jagen, blergh!

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Knip, ja morgen controle, heb ik weer de verkeerde datum opgegeven? Sorry :)

@ Daan, thnx, ik geniet zeker van deze mijlpaal!

enne, 10cc is hardstikke goed hoor!!! Het is in het begin altijd even zoeken en oefenen en er zijn maar weinig oermama's bij wie het gelijk als tweede natuurlijk lukt, neem dat van mij aan!
    Wij moesten destijds in het ziekenhuis natuurlijk allemaal kolven, de mama's op zaal, nou, dat gaf vaak gedonder hoor....die apparaten! En dan stonden daar de echte melkkoeiapparaten zeg maar, kun je nagaan. Dus meid: ik ben trots op je!
    En natuurlijk vindt je het best moeilijk soms, het is wel een echt meisje waar je nu de volle verantwoordelijkheid voor hebt, dat gevoel blijft....ik kan nu op sommige momenten nog met tranen in mijn ogen denken "wat moet ik nou?". Dus zo te lezen, ben je helemaal mama Daan! Enne: foei zeg, jij moet idd in bed liggen, je bent potverdorie net bevallen.....

Wil niet alles op mezelf projecteren, maar ik heb bij Mirthe geen kraamtijd/hulp gehad, moest gelijk vier weken lang heen en weer naar het ziekenhuis, liep 12 uur na de bevalling het ziekenhuis uit en toen begon het heen-en-weer circus, ons huis leeg door verbouwing, dus ach, voel me goed, nog even naar Ikea voor wat spulletjes, 48 uur na de bevalling......
    Ik ben zo enorm teruggefloten, lichamelijk, doe dit jezelf niet aan meis, neem je rust, je hebt de mogelijkheid met je VK en Kraam, maak daar gebruik van!

@ Helma, veel plezier vandaag enne, ff lekker happie doen in Maastricht hè!

@ Lumea, goh, ja, dat je hormonen zo met je emotionele toestand kunnen spelen hè? Weet wel dat ik er nu wel weer naar uitkijk weer de originele Jutte te zijn zeg maar....maar zo erg als jij omschrijft is het bij mij gelukkig niet... En die collega, ja jeetje...ik hoop zo dat ze er snel en goed uitkomt, je hoort zo te genieten van je kleintje!

*oh, de pechhulp stond er ineens en ik ben vergeten te posten, dus dit is van een half uur geleden.......*

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh, Daan, vreselijk hè, ontlasting na een bevalling, ik vond het ook zooooo eng!!! En ook straks weer de eerste keer een tampon, brrr...de gedachte alleen al....

10. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goedemorgen!

Daan leuk wat van je te horen! Het is idd al gezegd maar doe het alsjeblieft rustig aan, je gevoel zegt misschien dat je de hele wereld aankunt, maar is ws gewoon de adrenaline vd bevalling!

Meid die eerste tijd is gewoon heftig, je weet dat je moet genieten, maar door onzekerheid en vermoeidheid niet altijd even makkelijk, je doet het super!

Wisseling van kraamhulp is ook heel gewoon, ik had 4 verschillende, heb nu aangegeven dat ik dat niet meer wil! Kijk 1 keer wisselen is bijna niet te voorkomen, maar zoveel verschillende vrouwen over de vloer met ieder een eigen idee, brrr...

Toffe vk heb je ook!

Lies dr vriend bij Loel in bed????

Hoi Knip!

Helma veel plezier vandaag!

Jutte whahaha heb stiekem moeten lachen om je verhaal en dat zo vroeg 's ochtends...Hier speelt Loïs ook altijd in de auto, maar even goed opletten dus!

Straks naar de vk...Heb deze week erg veel last van krampen, harde buiken en steken. Soms lijkt het wel of die kleine langs mijn botten schuurt, klinkt raar, maar herkenbaar??

Volgende week gaat Loïs een dag naar mijn ouders en daarna gewoon weer naar de gastouder, vind het heel erg om te moeten bekennen, maar ik zal blij zijn...Ze is nu al bijna 5 weken thuis en het is gewoon erg zwaar, niet dat ze ondeugend is, maar even de badkamer doen zit er niet in, de laatste dingetjes op de babykamer, de kleertjes wassen enzo...Het komt er niet van. Ik kan niet doorwerken en als zij slaapt ben ik blij dat ik even kan zitten. Denk trouwens dat het voor Loïs ook weer fijn is dat ze kan gaan...

Hmm terwijl ik dit typ voel ik me een partij schuldig, omdat het zo'n lieverd is...

11. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Rolf en Mirthe samen de auto opruimen???

Gaan we nu alle partners ruilen???? Rolf moet lekker bij Daan en Noor blijven.....hahaha

12. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    shoot suuz, wat stom dat ik dit niet heb aangegeven.....geen 4 verschillende kramen, maar...volgens mij staat me iets bij dat ze zoveel mogelijk dezelfde sturen als mogelijk is.....geloof ik....

En geen schaamte hoor, snap best dat het lekker is dat Loïs volgende week weer gewoon in ritme af en toe weg is, ik geniet ook best van de dagen dat Mirthe naar het kdv is, zeker straks, als ik aan het werk ben, heb ik eens in de twee weken een dag helemaal alleen, die zijn echt even mama-quality-oppep-time hoor!

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland

:$:$:$

:d:d:d

14. hielko2006

lies stuur jij nu express rolf naar Jutte toe offfffe :D

spannend hoor peter en meter vragen

@ Jutte geeft niks verander ik het ff
    hahaha die pech hulp komt altijd onverwachts he
    mar fijn dat hij weer gemaakt is

@ aaaah die tampon lijkt me ook wel raar ja maar maandverband hou ik echt niet van dus zal denk proberen snel over te gaan
    maar de eerste keer weer sex lijkt me dan ook raar en eng

@ suuz 4 :$ verschillende wooow

Niet schuldig voelen is wel goed voor Lois anders word de stap om straks weer te gaan veel groter en jij moet ook aan je rust denken

15. hielko2006

ow nog ff een vraagje hebben jullie partners ook dat ze niet weten hoelang je zwanger bent?

zatgister met sjoerd te babbelen en ging over het termijn van zwanger zijn
    dus ik vraag ow ja hoe ver zijn we nu dan
    zegt ie 22 of 23 weken
    dus ik nou nee 25 alweer hoor
    maar hij houd zich daar dus echt niet mee bezig is dit raar?

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ja, eerste keer sex vond ik op zich wel vergelijkbaar met die tampon. Want het lijkt alsof je helemaal bent dichtgenaaid, haha, alles staat strak en lijkt nauwer....totdat je het doorhebt en dan is het een eitje natuurlijk, maar.....pfff, ik vond het me een partij spannend! Net alsof je het weer samen voor 't allereerst doet zeg maar, hihi...

*is blij gewoon Rinke tegenover me aan tafel te hebben, Rolf is een leuke vent zo op de foto's, maar heb toch liever mijn eigen "Ruben"* hahahahaha....

17. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Sssssssssooooooooooowwwwwwwwwwwwwyyyyyyy, had nog geen koffie op daarmee...

Rinke en Mirth natuurlijk! We maken er hier gewoon een uitwisselingsproject van, slimmeriken die we zijn...

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Suuzman weet precies hoelang ik zwanger ben, komt ws ook omdat regelmatig zeg: ik ben 35 weken zwanger hoor!! Hahaha

Ja die eerste keer weer seks, doodeng, was bang dat de hele boel weer los zou schieten. Pas toen de gyn waar ik toen op nacontrole moest komen zei dat het echt niet zou gebeuren, mits het niet te dol zou zijn, durfden we, maar was wel lekker onhandig enzo hihihi...

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He jammer, dacht dat ik dan Jutte's Ruben zou krijgen.

Hihi nee hoor, ik hou het lekker bij mijn eigen mannetje.

Noor heeft de gehoortest goed doorstaan en bij de hielprik gaf ze geen kik.

Ga nu weer afsluiten, moet voeden. Doei

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Applaus voor Noor! Goed gedaan kleine meid!

Deel Deze Pagina