ook leuk om terug te denken al de allereerste keer maar volgens mij zijn de mannen dan ook wel hel voorzichtig is ie namelijk nu al
NOD: * KwiePark, 27 jaar, 17 augustus, 17e ronde voor 1e kindje * Miranda , 28 jaar , 8 september , 12e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Jutte, 31 jaar, ronde 4: 2e kindje, D-date 21 aug. geslacht ♪ * Pupke, 29 jaar, ronde 4: 1e kindje D-date 3 sept. geslacht ♪ * Desert, 34 jaar,ronde 3: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♂ * Katjak79, 29 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * xxsuuzxx, 28 jaar, ronde 8: 2e kindje D-date 15 sept. geslacht ♪ * Joyce, 24 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 32 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevalling: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Suuz 13 augustus controle verloskundige * Moor 14 augustus 2de poging 3D echo * Lumea 14 augustus 20 weken echo 15.15 uur * Jutte 14 augustus controle verloskundige * Sas 17 augustus bevallingspraatje om 15.50 uur * Knippy en Pupke 17 augustus voorlichting bevallen in het CWZ 19.30 uur * Sas 18 augustus 3D echo 5de keer * Syl 19 augustus controle verloskundige 09.10 uur * Pupke 19 augustus controle verloskundige * Katja 20 augustus controle verloskundige 10.15 uur * Muis 20 augustus intake ICSI * Moor 21 augustus controle verloskundige * marieke 21 augustus controle gyne 10.00 uur * Moor 25 augustus voorlichting bevallen in het RKZ 20:00 uur * Knippy 26 augustus controle verloskundige om 9.30 uur * Rootje 31 augustus controle verloskundige * Moor 7 september controle echo placenta ligging 16.20 uur * Moor 7 september partneravond zwangerschapsgym * Beebie 10 september 20 weken echo * Lies 10 september controle gyne om 16.45 uur * Moor 17 september voorlichting bevallen in het Spaarne Hoofddorp 20:00 uur * Lies uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Moor 29 september voorlichting bevallen in het EG 20:00 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : gaat weer aan de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Nou, de eerste keer met Rinke hoef ik niet zo zeer aan terug te denken hoor, hahaha... Maar ehm, Daan, je mag Ruben wel een dagje lenen? Heb je twee mooie mannen! enne, top die Noor zeg, geen kick geven, wauw, ik vond het vreselijk om te zien hoe ze dat voetje dubbelvouwen...brrr Knip, Rinke weet nu wel steeds precies hoe ver ik ben, maar dat komt doordat we welke twee weken weer samen in het ziekenhuis zitten. Maar bij de zwangerschap van Mirthe hield hij dat ook niet bij hoor. Ja "ongeveer 3 maanden" enzo.....maar weken? Nee zeker niet, vind ik ook niet zo nodig geloof ik, ik hou het zelf wel bij, hahaha...
Hey meiden, Ben aan het bijlezen, maar had gisteren ff snel gespiekt bij ons pap na het webgbrengen van de jongens. Ink en Inkman, gefeliciteerd met jullie dochter Sigrid!!!!! Ga zo lezen hoe alles was enz..... Verder heb ik Katja even een smsje gestuurd en ze was heel blij om te horen dat kleine meis geboren was! Dus ook van haar, gefeliciteerd...ze zou proberen vandaag ff te kijken of ze op internet bij iemand kon dus kan best dat ze het zelf al gezegd heeft hihi.... Ik ga nu weer verder lezen...ahum...20 paginas met 20 berichten per pagina....dus ben wel even bezig... Groetjes, MIranda
jutte ja de maanden weet hij gelukkig wel is dus niet gek dat hij het niet weet miranda succes met bij lezen
Mooge meiden! Knip, helaas het slechte slapen hoort erbij...en straks word het nog erger..om 4 uur wakker om te plassen, om 6 uur wakker om te plassen..en dan hopen dat je weer in slaap valt hihihi Over tampons enzo..ik hoorde dat je moest wachten met tampons gebruiken tot de eerste bloeding over was, ivm infectiegevaar? Dus zou niet snel overstappen hoor.. Zie dat iedereen ook partner aan het ruilen is?? Daan, wat fijn dat Rolf de nacht gedaan heeft, kon je toch 4 uurtjes slapen! JUtte, hahaha, Mirthe op alle knopjes drukken haha geweldig..voor jullie niet natuurlijk, maar voor ons om te lezen wel HA! Moor, hoe was je dagje gister? Verder weet Mark precies hoe lang ik zwanger ben...maar komt ook omdat hij een banner op hyves en zijn buro blad heeft staan..mmhh hij had het zowiezo wel geweten denk ik.. kuss
@ sas dat plassen heb ik nu al hoe word dat over een paar weken @ oke dus john en mark weten het ook allebij ben blij dat rinke het bij mirthe niet wist @ pupke jammer dat de mac niet smaakte wel lekker geslapen
@Pup, gelijk even op je hydrofiel vraag te reageren. Je kan er niet genoeg van hebben hoor. Als ik zie wat er hier al doorgegaan is, groot, klein. Met voeden, afdrogen, tijdens verschonen, tijdens het kolven(of liever gezegd daarna, als je moet kolven dan he). Dus reken maar uit hihi. Ik heb er wel 30 geloof ik. Die andere dingen, kan even niet op de naam komen. Oh ja, flanellen luiers gebruiken we alleen nog maar met het wegen. Vk is net geweest. Noor was niks bijgekomen, dus we hebben nu afgesproken dat we tot zaterdag kv geven. Hebben we gelijk gedaan, want het was toch tijd om te voeden. Blijkt dat ze toch helemaal niet genoeg dronk omdat haar zuigbeweging niet goed ontwikkeld is en ze nog veel kauwde. En tadaa, 60cc binnen 10 min. Ze huilde dus niet vanwege de krampjes maar omdat ze honger had en van de borst bijna niets binnen kreeg En dat komt er dus ook niet uit. (geen poep gezien in 2 dagen, dus die 20 gr. was darmvulling en niet echt bijkomen) Thanx god voor mijn vk (die ook lactatiekundige is). Weet je hoe rustig ik nu ben joh. Mijn kleine meid ligt gewoon heel zoet te slapen, whoeaaaaaaaaa. En ik mag lekker kolven als ik dat wil (natuurlijk wel zo vaak mogelijk). Dus even niet voeden, bijvoeden en kolven en dan nog een krap uurtje over houden tot de volgende voeding.......... Oh ik hoop zo dat dit goed mag gaan. Hou jullie natuurlijk op de hoogte.
@Noor: grote meid ben je al zeg, net zo'n bikkel als je mama! @pupke: feli, 37 weken alweer! Zalig dat je zo lekker geslapen hebt zeg, knap je helemaal van op! @knip: christophe weet ook goed hoe ver we zijn, op zaterdag (dan komt er een nieuw bericht bij "van week tot week" op de babysite) zit ie als eerste aan de pc om te kijken wat er staat Lief hoor! Wij gaan zo even naar de markt hier, lekker een hamburger eten! Geen betere als die van de markt en af en toe moet dat kunnen, niet? fijne middag allemaal!
oh oh...wat een gebabbel weer. Vinden jullie het erg...ik heb geen puf voor reacties... Vanmorgen naar ziekenhuis geweest. Ga zo uitslag in mijn topicje zetten.... Knip, Marco wist ook nooit hoever ik was hoor.......... Pup, lekker geslapen fijn!! Groetjes, Miranda
@ daan wat fijn dat ze ik komen helpen zeg laat Noor maar goed drinken nu en lekker bijkomen en slapen @ lies geniet van je hamburger sjoerd kijkt trouwens zelden op de site @ miranda nee lekker niet doen dan lees zo je toppic f alsjegeplaatst hebt
@Daan: goh, wat een geruststelling zeg! Fijn dat je vk je zo bijstaat, kan begrijpen dat je een stuk kalmer bent nu! Geniet maar van je slapende meisje, daar worden ze groot van @miran: ooooh, ga dadelijk je topic lezen hoor meis!
@ Pupke: gefeliciteerd met je 37 weken!!!!! @ Jutte: wat een toestand met die auto. Tjonge. Met die vriendin was heel extreem hoor. En bij beide zwangerschappen. Daar heb ik gelukkig geen last van. Een andere vriendin had post natale depressie en dat was ook heel heftig vooral omdat het zo vreselijk lang duurde (langer dan een jaar). @ ontlasting na de bevalling: brrrr was even eng maar viel mee @ sex na de bevalling: durfde ik pas na de nacontrole omdat ik uitgescheurd (of noemen ze het nou ingescheurd) was. En omdat het dan zo lang duurt ga je er ook een beetje tegenop zien wat natuurlijk ook niet helpt. Vond het wel wat pijnlijk die eerste paar keren, was ook heel gespannen. @ Helma: veel plezier naar Middelburg @ Lieselke: lijkt me wel heftig hoor dat de knie waarschijnlijk nooit 100% pijnvrij zal zijn. @ Suuz: ik merk ook dat het voor Maureen goed is om niet de hele tijd hier te zijn. Ze vindt het ook eigenlijk een beetje saai alleen met mij thuis. En 5 weken bij jou is toch ook wel weer een hele tijd. @ Knip: ja vanavond moet ik echt eens op tijd naar bed. Ik heb nog mazzel dat die kleine hier me zo lang laat slapen. @ Miran: hoe voel jij je nu? Gaat het nog een beetje of voel je je nog steeds zo 'niet jezelf'?
@ Knip: Lumeaman weet ook niet precies hoe ver ik ben trouwens. Soms vergeet ik zelf ook de weken. Komt ook door die banner van mij
@Lumea, lief dat je ernaar vraagd. En nee voel me nog steeds niet mezelf, ben erg neerslachtig. En moet zeggen, tijdens de zwangerschap van Alyssa ben ik ook 9 maanden lang depressiever geweest.....VK zei dat als het erger werd het een prenatale depressie kon worden. Maar ik had ook geen puf, moest iedere dag spugen en kon niets eten...dus dat is al niet zo goed voor je gemoed hihi..tis idd niet zo leuk....Hopelijk bij een 2e niet zo! Groetjes, Miranda