Zo heeeeeeeeeee er is echt veel gekletst! ik ben zo moe ga ff een tukkie doen. Ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de naam voor de beeb van Jutte. Qua meisjesnaam zijn we er nog niet uit. Lumeman vindt de Engelse naam superleuk, maar toch wat te apart. Bang dat het verkeerd uitgesproken wordt. En om het nou te vernederlandsen vind ik ook niets. Kortom hij moet aan de bak......nieuwe meisjesnamen voordragen want ik vind de Engelse naam prima.
Weet niet hoe het met Spirit is. Heel schattig dat kleine ondergoed. Hoe oud is Lois eigenlijk Suuz? Mensen hier vragen namelijk best vaak of Maureen al weet / snapt dat er een baby aan komt. Maar dat zegt haar nog helemaal niets volgens mij. Ze is nu 21 maand.
Kwie, het gaat nu zo vreselijk goed.... Waarom wachten? En daarnaast is het iets wat niet zomaar gebeurt.
Loïs was gister precies 26 maanden, zij zei in het begin als mensen vroegen wat heeft mama in haar buik gewoon baby, maar snappen??? Nee vast niet, nu het kamertje klaar is en mijn buik volop beweegt, vindt ze doodeng trouwens, lijkt ze het te snappen, maar om de baby echt in huis te hebben straks, ik geloof het niet...
@ Kwie, zaterdag mag best hoor, wij hopen eigelijk best op vrijdagmiddag start bevalling enzo....haha, enne, idd als het vrijdag gebeurt, mogen het weekend mijn ouders, oma en schoonouders langskomen en de rest zoekt het maar lekker even uit! Hoezo iedereen WIL langskomen, dat bepaalt deze tijger-oer-moeder wel, grrrrrrrrr.....hahaha.... Kan me daar nu al mee bezig houden, erg hè Jeetje zeg, iedere keer als ik hier roep dat ik geen internet heb, ben ik hele dagen online, ik roep dat hier even vaker hoor!!! @ Suuz, Lumea, hier hetzelfde hoor met Mirthe en baby. Mirthe zegt netjes baby of broertje/zusje als je vraagt wat ik in mijn buik heb. Ze kan ook de naam van de baby roepen, als ze zin heeft, maar begrijpen? Nee echt niet! Mirthe is nu 28 maanden.... Ze snapt dat de baby straks in het wiegje moet slapen, dat ze gaat helpen met aankleden en wassen of in bad doen, dat de box voor de baby is enz enz....ze zegt het allemaal prima. Ze weet ook wel wat een baby is, van het kdv. Maar thuis eentje hebben? Denk dat ze geen flauw idee heeft wat er te gebeuren staat, hahaha *shame on me, halve zak chips leeggegeten, omdat ik geen zin had een broodje klaar te maken, oh oh oh....*
*checkt even de Disneyverzameling van Rinke.............. ...................... ....................... ...................... ......................gelukkig allemaal normale titels*
Jutte, ik kan mij nu al kwaad maken om het idee dat iedereen tóch in het kamertje gaat kijken als ik wil dat ze gewoon moet slapen. Of toch uit de box pakken als ik zeg liever niet... ik voel mijn bloeddruk nu al stijgen. Erg eigenlijk... Suuz, sorry! Kijk dan maar naar Assepoesje
Jutte, mijn ontbijt vanmorgen was M&M's en naturel chips, weggespoeld met cola light. Dat is pas om je te schamen... heb het net maar goed gemaakt met een lekker broodje tonijnsalade en zelfgemaakte kruidenboter! Rinke heeft de hoesjes vervangen, wedden??
Idd wat leuk zeg. Hoe heet het meisje? @ Jutte: trouwens mijn tante is echt zo'n rouwdouwer. Als ze zegt dat het een uur is, kon het best wel eens zo zijn ben ik bang . Kun je trouwens niet een tipje vd 'naam'sluier oplichten?????? @ Miran: ha ha ha wie weet wordt wiien nog een het nieuwe 'klussen'. Maar nu ik eens naar het woord kijk, vind ik het niet zo gek dat je dacht dat dat er stond.
naja..... krijg ik foutmelding: het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 3 tekens.
Neeeeeeee, heb wel alle hoesjes open gedaan natuurlijk Moor, ik herken het zooooo van jou. Vreselijk! En het erge is: ik heb die ervaring natuurlijk al opgedaan hè, dus weet dat het echt ook kan gebeuren! Het ergste voorbeeld? Mirthe was net thuis, een aantal dagen.... Mijn schoonmoeder was al langsgeweest, maar vond het blijkbaar nodig vaker te komen. Ze werkt om de hoek van ons oude huis, dus op een woensdag (in de hoop dat Rinke op papadag thuis zou zijn natuurlijk) belde ze of het goed was als ze een kopje thee kwam drinken. Ze wist niet dat Rinke die dag wel aan het werk was en ook niet dat Mirthe lekker in haar bedje lag te slapen. Dus ze belde aan, ik deed de deur open, nou ze stoof langs me heen richting box en keek heel beteuterd "waar is Mirthe?!?!?!" Ehm, die slaapt boven in bed. "Maar jullie laten haar toch altijd in de box slapen? Daar zie ik foto's van op haar website", nou.....niet altijd, soms een slaapje tussendoor, maar nu in bed, is rustiger! Dat kopje thee maar aangeboden, maar ineens was het "doe maar een halfje hoor...". Die werd naar binnen gegoten met de woorden "ik mag toch wel even over het randje kijken hè?" Ja, natuurlijk, maar Jutte loopt wel even mee.... Nog geen kwartier later was ze weer gevlogen. Ehm, ja, kom je nou echt alleen voor je kleindochter? Fijn dan.... Vanaf dat moment zijn we nog strenger geworden. Vooraf een afspraak maken, niet bellen van "mag ik zo even" en al helemaal niet onverwacht voor de deur staan en verwachten dat je dan ook nog even mag wakker maken, voeden en vasthouden....haha Voel je dat ik al kook!?!?
@ Lumea....oeh, een uur is zoooo lang....... Tipje van de sluier? Ehm ehm ehm, Slavische naam? Nou niet gaan raden hoor, haha....tenminste niet hier op zwpagina!
Auw Jut, ga eens heel snel onder de koude douche staan! Ik vraag me altijd af waar mensen het lef vandaan halen? Ik wacht altijd braaf tot aangeboden word of ik kindje wil vasthouden! Laat staan dat ik in een slaapkamer kom te staan!
Hihi Jutte, zo herkenbaar.... Hier mijn mama, kwam iedere dag...niet zo erg..ze deed vaak ook wasje ofzo erbij... Maar als bv kleine op bed lag als ze kwam..magk even kijken....hahaa jaa maar niet wakker maken hoor! En dan ging ze maar weer na een tijdje als Alyssa niet snel genoeg wakker werd...kom morgen weer baby kijken....euhm...kwam je nu voor mij of echt voor de kleine.. En dan wel onder het mom, ik kom je even 'helpen' ahhaha. Erg he..... Ach het gaat over als ze ietsjes groter worden. Vond het wel erg dat er verder niemand anders op bezoek kwam....behalve dan het verplichte eerste keer kijken.......Hey ik leef ook nog! En we kunnen niet zomaar ergens binnen wippen omdat Alyssa een ritme heeft....waarom komen jullie niet eens bij ons..... Groetjes, Miranda
Merkte wel dat ik meestal onder de druk bezweek. Ook al omdat ik het ook wel lullig vond als mensen speciaal kwamen en dan sliep het kind. Meestal ging ik wel gewoon kijken bij de wieg. Die eerste week sliep ze als een blok en werd daar echt niet wakker van. Maar omdat ik zoveel tijd kwijt was met voeden, raakte ik vooral geirriteerd als mensen precies kwamen terwijl ik nog in het voedingsritueel zat. En dan hielden Lumeaman en opa ze meestal maar bezig. Maar als je alleen bent of je man is alweer op z'n werk, dan is dat natuurlijk superlastig.