Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Jutte, wat jij beschrijft is dus precies waar ik bang voor ben...
    Mag ik zo even langskomen vind ik (nu) nog niet zo'n probleem maar onverwacht vind ik nu al ergelijk, al bel je een kwartier van te voren, dan kan ik je netjes vertellen dat ik weg moet ofzo...
    Ik lees je frustraties en begrijp ze zeker!!
    Errug...

Pupke, waar ben je meis??

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aan het bevallen.....?

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik voorzie ook met mensen problemen hoor, nu al... die willen toch boven gaan kijken enzo. Nou niet dus. Helaas, als ze wakker is, ga ik dr wel even halen.

Ik heb er, voor ik zelf zwanger was, nooit zo over nagedacht en ben denk ik best wel eens bij vriendinnetjes naar binnen gedenderd terwijl ze daar geen behoefte / tijd voor hadden. Eigenlijk wel stom.

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh ja, mijn schoonmoeder.......ligt Mirthe te slapen, geeft ze één kickje, werkelijk, alsof mijn schoonmoeder door een wesp gestoken wordt schiet ze op "Mirthe is wakker", met een hoofd van "zal ik even????". Nee, ik ga zelf wel even....

Dat was twee jaar geleden al zo, dat is nog steeds zo....ik kan daar erg geirriteerd door raken....dat opgefokte gedoe...

Mijn moeder zal wel vaker komen, voornl op de dagen dat Rinke aan het werk is in het begin (hij neemt wel vrij, maar heeft nu eenmaal wat afspraken staan waar hij heen moet, dus tja....dat gaat niet helemaal op) als de kraam weg is. Maar da's dan gewoon gezellig en mijn moeder laat mij gewoon mijn gang gaan en dringt zich niet aan mij op...

5. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Als ik G moet geloven krijgen wij het erg makkelijk:
    Zijn ouders komen er niet in, zijn zus komt er niet in, zijn broer heeft geen tijd, mijn ouders das een uitzondering, mijn zussen komen er niet in, mijn vriendin mag komen maar die moet met de bus en das nogal een eind, mijn homovriend heb ik al 3 weken niet gesproken, zijn collega's vinden baby's niet interessant en ik heb geen collega's!

Als ik het zo lees ben ik best alleen!
    Gelukkig heb ik genoeg mensen die graag zouden komen, maar dan als ik alleen ben zeg maar! G is soms een beetje mensenschuw....

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hier nog geen idee welke moeders hoe gaan reageren. Ik voorzie alleen al wel problemen met mijn schoonmoeder over laten liggen e.d. we verschillen zo verschrikkelijk van mening qua opvoeden enzo... :(

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aaaah mannen..... Je bent toch niet alleen....anders komen wij wel hooor!!

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Helma, ik laat me niet wegjagen door een mensenschuwe G hoor, jij woont tenminste in de buurt van de RMMC meiden om op bezoek te komen ;)
    maar inderdaad, je ziet niet veel familie zo he?

edit: tegen die tijd heb je vast wel weer collega's.
    Ik ben nog op zoek naar een full time projectsecretaresse in Nieuwegein. Voor de tender van een bouwproject, iets voor jou?

9. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Miran das lief.........

Je bepaald toch zelf wat er met je kleine moet gebeuren.....

1 Ding weet ik wel, IK ben de baas!
    Heb wel eens gehad dat ik mijn nichtje aan het troosten was en mijn oudste zus haar zo uit mijn armen griste. IK kan dat beter!

No way, dat zij zich mag bemoeien met mijn kind!
    Sindsdien heb ik besloten dat ik bepaal wie wat met ons hummeltje mag doen! (waarschijnlijk doe ik het het liefste allemaal zelf :$)

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Gossie, mijn SM woont ver weg...wat een rust!

Die komt echt nooit langs...en als we daar eens gaan wil ze alleen maar kijken....nooit vasthouden enz...want ze is veel te bang..heb ook duidelijk gemaakt als Alyssa niet wil want ze is niet zo mensen lieverig als ze je te weinig ziet dan hoeft ze niet van mij....

Is weer het uiterste....en af en toe ook niet leuk hoor...had graag dat ze s'ochtends belde van ik kom vanmiddag ff met de trein langs.... is dan wel 2,5 uur voor haar maja...je begrijpt het wel.... Nu lijkt het alsof het altijd vanuit ons moet komen...als wij niet langs gaan horen of zien we nooit iets van haar....

En mijn mama komt ook niet zo vaak meer langs nadat ik keertje boos ben geworden...(hormonen)....

Ik zei dat ik zelf best wel op kan voeden en dat ze niet zo moet bemoeien........oeiiiii.... Nu komt ze dus niet meer spontaan langs...en als ze langs komt krijg ik altijd zo een steek onder water...ja ben bang dat je niet wilt dat ik kom.......aiiii

Groetjes,
    Miranda

11. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh nee, Moor, je vriendinnen hebben dat vast niet kwalijk genomen. Dat deed ik van mijn vriendinnen ook niet, want die wisten dat idd gewoon niet......
    Mijn sm heeft zelf 3 kids, dus die zou beter moeten weten, dat bedoel ik meer. Dat ieder zijn of haar eigen manier heeft van omgang met baby's, opvoeding, verzorging en "uitgifte" zeg maar...da's voor iedereen persoonlijk en als doorgewinterde moeder zou je daar rekening mee moeten kunnen houden in plaats van drammend je eigen zin doordraven, haha

Pupke, verrek ja, Pup, waar ben je???? Ben je me voor!?!?!!??! Nee toch? Er wordt niet meer ingehaald hier op de lijst hoor!!!

12. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Ik zou toch een tukkie gaan doen....;).

Hmm dan maar het boodschappenlijstje afmaken en zodra die kleine wakker is boodschappen gaan doen.

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Moor, G roept het wel, maar mijn moeder MOET echt komen hoor!
    En tuurlijk mijn zussen ook. Maar ze hoeven niet ineens 3 x per week op de stoep te staan omdat er een kleintje is!

En daarbij, jij woont inderdaad in de buurt!

Werken.... wat is dat???
    Iets waar ik nog steeds niet mee bezig ben of naar aan het zoeken ben!
    Als het moet, ga ik wel achter de kassa bij AH :D

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

das ook wel weer zo, ik had nog geen baby ervaring (nog steeds niet, maar ben er wel een beetje over na aan het denken hahaha). maar inderdaad, van ouders enzo verwacht je beter te weten. Ik verwacht met mijn moeder niet zoveel problemen, voornamelijk omdat we al zo vreselijk op elkaar lijken qua denken en doen en laten...
    Alleen sm brrr.....

15. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Dat is een steek boven water hoor!

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Nee, Miran, het andere uiterste is ook niet leuk, dat klopt.

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Helma, ik sta zo op de stoep hoor... onverwacht zonder telefoontje (nee hoor, ben ik heel het type niet naar...)
    nog geen werkplannen dus. Lekker hoor, zomertje rustig aan doen. (of langer :D)

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Miran, zo'n end weg is inderdaad lastig maar goed... daarom hoeft het niet bij jullie vandaan te blijven komen he?!
    Jammer dat je moeder je niet goed begrepen heeft. Misschien eens een keertje over praten. Anders nog eens een hormonale uitbarsting dat je die steken niet weet te waarderen ;)

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Moor, zonder aankondiging KOM JE ER NIET IN! :p

Weet je, ik vind werken gewoon niet leuk!

20. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Daar leg je precies de vinger op de zere plek! Wij zagen mijn sm bijna nooit, te druk met haar liefdesleven. Toen Mirthe er was wilde ze ineens een paar keer per week komen en een dag oppassen, want ze had (zonder dat schoonzus/zwager of wij, beide zwanger) haar gevraagd hadden een bedje gekocht, er stond met 30 weken zwangerschap van mijn schoonzus al een box in de kamer te wachten, de kinderstoelen kwamen weer van zolder, sterker nog, ze had meer uitzet dan wij samen bij elkaar...pffff

*oh heerlijk ff klagen*

Deel Deze Pagina